Lijkt me ook niet, maken we maar een paar miljioen winst.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
15 miljoen doen we het niet voor mag ik toch hopen.
Wat is jouw probleemquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef Noshiba het volgende:
Informatie opstappen treinen
De instapprocedure start om 12.00 uur bij ingang M van de de Amsterdam ArenA. Er is een rookverbod in de trein van kracht. Legitimatie verplicht. Wij adviseren iedereen op tijd aanwezig te zijn. De kaartnummers (T-1 t/m T-8) zijn verder niet van toepassing tijdens het instappen.
CHAOOSSSSSS!!!!!
Wie dan wel volgens jouwquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk niet dat Alves of Ari da Silva het gaan maken bij Ajax.
En waarom denk je dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk niet dat Alves of Ari da Silva het gaan maken bij Ajax.
Wat is jou probleem met wat hij typt dan ?quote:
Chaos? Hoezo chaos.. het is geen feyenoord uit.. dat is pas chaosquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is jou probleem met wat hij typt dan ?
Dit is ongeveer hetzelfde bij het instappen....was vorig jaar ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Chaos? Hoezo chaos.. het is geen feyenoord uit.. dat is pas chaos![]()
Dat valt wel mee al sta je er gewoon optijd heb je trein 1 of 2, daar gaat 1500-1600 man heen, nu gaan er 6400 met de trein waarvan in verwacht dat 3200 wel met trein 1 of 2 wilt, dus wat word het dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Chaos? Hoezo chaos.. het is geen feyenoord uit.. dat is pas chaos![]()
die mening deel ik ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hetzelfde bij het instappen....was vorig jaar ook
t was bij ons vorig jaar gewoon normaal rustig..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hetzelfde bij het instappen....was vorig jaar ook
Denk dat Alves niet met de druk om kan gaan. Als-ie volgend seizoen nog bij Heerenveen speelt en hij maakt weer 30 goals, dan ben ik overtuigd.quote:
Ik heb geen idee, Huntelaar is op dit moment de perfecte spits voor Ajax. Denk niet dat er beter rondloopt, dat naar Ajax wil komen.quote:
t kan wel maar je moet het beperkt houden, ze zijn wel de goede weg ingeslagen door het aantrekken van oudere spelers met meer ervaring, je ziet wel dat hun er voor blijven gaan. Daar moeten die jonkies echt aan werken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten KJH gewoon houden, en Sneijder ook.
Ze blaten al jaren over ambitie, Ajax moet weer groot worden, blablabla. Dat lukt je nooit met elk jaar weer jonkies.
idd; Sneijder en Huntelaar mogen pas gaan als ze kampioen zijn gewordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten KJH gewoon houden, en Sneijder ook.
Ze blaten al jaren over ambitie, Ajax moet weer groot worden, blablabla. Dat lukt je nooit met elk jaar weer jonkies.
Dat hadden ze gvd moeten zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:36 schreef toma het volgende:
[..]
idd; Sneijder en Huntelaar mogen pas gaan als ze kampioen zijn geworden
Je moet familie banden hebben met de Mol want anders zou je zoiets nooit roepen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voorbeschouwing van 2 uur is wellicht wat overdreven, maar dat van die 26 camera's is wel tof.
Daarom is Tien ook zoveel beter dan de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |