abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48958899
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef jna het volgende:
Ajax kon beter Hansson halen dan
die is al oud, en wil het liefst naar het buitenland.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:55:34 #27
82589 S-Two
barba macacu
pi_48959334
Hansson gaat nu naar Rennes ja, Kah weet ik ook niet, vind het geen superverdediger. Dan misschien liever Sankoh al moet die ook nog wel groeien.

En een samenwerkingsverband of iets dergelijks met Barcelona zou natuurlijk mooi zijn. Gabri doet het gewoon erg goed nu, en Ten Cate kent de club en spelers natuurlijk ook dus ik denk dat het wel zijn vruchten af kan werpen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:55:57 #28
82589 S-Two
barba macacu
pi_48959350
Melchiot zijn contract loopt trouwens ook af...
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:56:26 #29
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48959376
Van Flabber.nl
quote:
Bas schreef:
Ik wil even iets van me afschrijven:

Toen ik nog een Amsterdams straatschoffie was kreeg ik veelal te maken met mensen die van de wetgevende hand waren. Mijn moeder was er nooit voor me, mijn vader heb ik nooit gekend en mijn oma was een kwalijk te nemen zelfingenomen heks. Zo een van het ergste soort, die je alleen voedt omdat het door de maatschappij van haar verwacht wordt. Niet omdat ze het je gunt of omdat je het nodig hebt om te overleven. Dat krijg je met een moeder die haar doos door elke van de straat geplukte rijke laat opvullen met wild vlees en er nooit voor je is. Op een willekeurige dag heb ik het hele zooitje maar in de steek gelaten. Niets voor mij dat overbodige aanhankelijke. Onafhankelijk zijn is zó veel beter te verantwoorden tegenover je geweten.
Maar, zoals alles, op een gegeven moment moet je. Je wilt kleren, het is koud. Je moet eten, je hebt honger. Dus daar sta je dan op je 14e een kruidenierszaak met twee van je beste kameraden te beroven, om uiteindelijk drie weken gevangenisstraf te omarmen. Het leven is geen pretje en dat realiseer ik me maar al te goed. Als je op je 16e wordt gedwongen de prostitutie in te gaan dan denk je wel drie keer na over een makkelijk leven. Het bleef gelukkig bij één klant. Nu ben ik 31, een tikkeltje wijzer, groter en verstandiger. Ik wens niemand toe wat ik heb meegemaakt. Maar Phillip Cocu, die bij heeft gedragen aan de 5-1 overwinning en het kampioenschap van PSV, komt wel heel erg in de buurt. Het kampioenschap was te proeven. En dan toch… …in dat laatste kwartiertje…
Jawel, je keek.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:59:26 #30
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48959508
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_48959561
Kah? Nee bedankt. Dan liever Sankoh of Koenders.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:05:40 #32
82589 S-Two
barba macacu
pi_48959785
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef jna het volgende:
Van Flabber.nl
[..]

pi_48960457
Zondag 3-0 winnen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_48960604
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef jna het volgende:
Van Flabber.nl
[..]

lmao
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:27:28 #35
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48960636
Kah is een goede
pi_48960641
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef koningdavid het volgende:
Kah? Nee bedankt. Dan liever Sankoh of Koenders.
Kah zie ik ook niet zo zitten.
pi_48961050
Als ik het goed heb speelt Motta dus op links. Stel Sneijder gaat weg, dan staan daar nog Davids, Perez, evt. Urby, en Vertongen (die komt gewoon terug lijkt me). Is het niet handiger een back up voor Gabri te hebben ? Want Maduro in die rol vind ik niet zo.
pi_48961262
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:37 schreef N.i.c.k het volgende:
Als ik het goed heb speelt Motta dus op links. Stel Sneijder gaat weg, dan staan daar nog Davids, Perez, evt. Urby, en Vertongen (die komt gewoon terug lijkt me). Is het niet handiger een back up voor Gabri te hebben ? Want Maduro in die rol vind ik niet zo.
Verthongen kun je op meerdere plekken kwijt. Perez trouwens ook, van mij mag ie komen
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:44:38 #39
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48961297
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef toma het volgende:

[..]

Verthongen kun je op meerdere plekken kwijt. Perez trouwens ook, van mij mag ie komen
Een speler als Motta mag van mij altijd komen.
Jawel, je keek.
pi_48961741
Motta, altijd welkom natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48961995
Zondag gratis shirt
quote:
Unieke t-shirts
De Supportersvereniging Ajax heeft ook dit jaar weer een uniek t-shirt laten ontwerpen. Deze shirts worden voorafgaand aan de wedstrijd aan een ieder (gratis) uitgedeeld. De Supportersvereniging Ajax en Ajax wil iedereen oproepen dit t-shirt tijdens de wedstrijd te dragen. Zo krijgen we een mooi rood/wit vak en laten we AZ zien dat we met z’n allen achter ons aller Ajax staan.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_48962016
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

welkom terug
Dankje
Ik riep alleen 1-2 AZ!!!
Is toch niet zo erg?
En zeggen ze dat je ban van 48 uur krijgt.
Heb ik 3,5 dagen ban gehad
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:05:36 #43
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48962043
quote:
Ajax hoopt weer op versterkingen uit Barcelona
03 mei 2007

Ajax hoopt komende zomer opnieuw te kunnen winkelen bij FC Barcelona. Afgelopen zomer slaagden de Amsterdammers er al in om Gabri los te weken bij de Catalaanse topclub en in het Algemeen Dagblad spreekt Ajax-directeur Martin van Geel de hoop uit dat hij ook dit jaar zaken kan doen met de Spanjaarden.

"Barcelona kan een optie voor ons zijn", zegt Van Geel. In Spaanse media werd onder meer supertalent Bojan Krkic al in verband gebracht met een overstap naar Amsterdam, maar Van Geel houdt die boot nog even af. "Die jongen is nog wel heel erg jong", oordeelt hij over de pas 16-jarige spits, die in de jeugd van Barcelona een doelpuntengemiddelde van drie goals per duel had.

Volgens Van Geel maakt het feit dat Ajax net naast de titel gegrepen is, het lastiger om gericht op zoek te gaan naar versterkingen. "Bij een landstitel was het vrij overzichtelijk geweest. Dan ben je verzekerd van Champions League-inkomsten en konden we ons na de bekerfinale volledig richten op volgend seizoen. Nu moeten we eerst de play-offs nog winnen en dan is het nog afwachten tot de voorronde van de Champions League in augustus", aldus de technisch directeur.
kutzooi waarom zijn we nou geen kampioen?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48962070
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef De_Brandweer het volgende:
Zondag gratis shirt
[..]
Mooi, net als vorig jaar dus..

oh dat staat er
pi_48962110
Waar komt dat Motta verhaal eigenlijk vandaan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_48962134
Waren die shirts vorig jaar mooi?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_48962165
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Was wel grappig, verder niet iets wat je het hele jaar aantrekt ofzo hoor

12:00 begint de instapprocedure, maar waarom op M?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48962180
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef De_Brandweer het volgende:
pi_48962208
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Waar komt dat Motta verhaal eigenlijk vandaan?
AD
pi_48962932
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')