Onze trainers stappen doorgaans niet zo snel op dus dan mnoet ie even wachten maar hij zou wel bij ons passen idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heerenveen bijvoorbeeld. Lekker nuchter enzo![]()
te hoog gegrepen voor hemquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Onze trainers stappen doorgaans niet zo snel op dus dan mnoet ie even wachten maar hij zou wel bij ons passen idd.
Niet te hopen,quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef rubbereend het volgende:
gaat Wim Janssen nu zelf weer op het veld staan volgend seizoen?
Het zou wat zijn zeg..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Of Erwin naar PSV, Ronald naar Feyenoord![]()
dan is de cirkel rondquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zou wat zijn zeg..![]()
Ik denk dat Ronald trouwens bij PSV blijft..
Naar Feyenoord ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef denthemen het volgende:
nu zijn broer nog
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nou, Vloet kom er maar in. Want laten we nou eerlijk zijn, welke trainer kan Koeman opvolgen?
Onzin ik denk dat Erwin het bij die boeren geweldig gedaan zou hebben na assistent van Hiddink geweest te zijn..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord was een maatje te groot voor Koeman. Hij moet het lekker rustig aan doen bij subtoppers, maar niet bij van die broeierige clubs als Feyenoord.
Adriaanse of Been zou een goede opvolger zijn.
Willemquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nou, Vloet kom er maar in. Want laten we nou eerlijk zijn, welke trainer kan Koeman opvolgen?
Zo noemt hij iedereenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik heet geen Sjors![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |