Alsof het van Brian een memorabele dag zou worden...gewoon in een gat gooien met wat aarde erover en vergetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
0305......Wordt een mooi rijtje dan naast Dodenherdenking, Bevrijdingsdag, Pim vermoord....
Ik geen racistquote:
Waar ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:48 schreef F04 het volgende:
Stokomotief.
Hmm.. wat je dan krijgt is dat Nicolaas eruit gaat en dat je vervolgens een 4-3 situatie krijgt. Dit staat dan weer zo vast als een huis zonder dat er beweging in te krijgen valt..quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren al aangegeven dat hij Lieke nog niet voor 100% vertrouwt... en terecht (gezien hetgene zich tussen hun heeft afgespeeld)
Daarbij willen H&E ook graag Amanda in hun groepje (HELA)=hun streven
Dus Huub en Eric blijven voorlopig elkaars backup (mijns inziens)
Dan klopt mijn voorspelling nog steeds... vandaag praten... morgen heeft Amanda toch wel respect voor Netty en overmorgen weer van bilquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:47 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian gaan praten
Valt tegen, me laatste filmpje is alweer een eeuw geleden.quote:
En het kruipen voor Brian is weer begonnen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
A: Haat je me nu
C?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
A: Haat je me nu
B: Ik heb geen haatgevoelens, misschien ben ik een beetje grumpy naar jou toe. Ik heb het wel al een plek gegeven he.
Vanmiddag dus ramen en deuren gesloten houdenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef FSR het volgende:
Wel een leuk idee voor de vliegschool....
Bwian is suïcidaalen hij mag alleen vliegen... ?
Ze egbruikt dat woord altijd bij Nicolaas omdat hij altijd ruzie's opstookt. Dus Natasia heeft een nieuw woord uitgevonden, 'tokomotief'. Ze zij 't daarnet ook weer voor de zoveelste keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |