En hij is suícidaal... Dat word nog wat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:38 schreef Nostalgist het volgende:
Brian durft niet alléén te vliegen en te landen....
Japioquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Lieke niet nodig, die gaat glijend de villa door met de wetenschap dat er zoveel camera's op haar gericht zijn...ik schat in dat zelfs Japio met gemak in d'r reet zal passen
Dat woord mag je hier niet zeggen!!! Dus pas op, kost je een ban. Kijk hier krijg je voor minder een exit dan in de kooi.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasja vlooit Amanda's haar uit... welke dieren doen dat nou ook?
Ook dat lag in de lijn der verwachting, maar tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zegt van Brian te houden...![]()
Ik zeg toch niksquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat woord mag je hier niet zeggen!!! Dus pas op, kost je een ban. Kijk hier krijg je voor minder een exit dan in de kooi.![]()
Huub heeft gisteren al aangegeven dat hij Lieke nog niet voor 100% vertrouwt... en terecht (gezien hetgene zich tussen hun heeft afgespeeld)quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:41 schreef GothaP het volgende:
Volgens mij zijn de laatste 4 nu bekend; Huub, Lieke, Brian en Jaap.
Oh wacht ... Amanda zei dat tegen Brian in persoon?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:44 schreef petraa het volgende:
Natas zegt jullie moeten maar gaan kletsen. Brian staat op en loopt weg en zegt Ik ga waar ik naar toe ga.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:41 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
En hij is suícidaal... Dat word nog wat.
Zelfmoord aanslag op de villa.![]()
Goedemorgen allemaalquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren al aangegeven dat hij Lieke nog niet voor 100% vertrouwt... en terecht (gezien hetgene zich tussen hun heeft afgespeeld)
Daarbij willen H&E ook graag Amanda in hun groepje (HELA)=hun streven
Dus Huub en Eric blijven voorlopig elkaars backup (mijns inziens)
Eensch !quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren al aangegeven dat hij Lieke nog niet voor 100% vertrouwt... en terecht (gezien hetgene zich tussen hun heeft afgespeeld)
Daarbij willen H&E ook graag Amanda in hun groepje (HELA)=hun streven
Dus Huub en Eric blijven voorlopig elkaars backup (mijns inziens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |