quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:00 schreef Ecila111 het volgende:
Hoihoi, buffert het bij jullie ook zo?
Hij weet dat als hij het toegeeft er mogelijk een exit volgt. Geheel terecht overigens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft dus echt geslagen.....Brian blijft erover liegen....
bij mij nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:00 schreef Ecila111 het volgende:
Nee (nog) niet.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:00 schreef Ecila111 het volgende:
Die buffert dan ook bij haarquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
bij mij niet
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
In Brian's beleving welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:03 schreef ericahysterica het volgende:
oh het befverhaal wordt weer van stal gehaald beter beffen dan meppen denk ik dan
Waren de beelden van de uitzending daar duidelijk in over of hij geslagen heeft ? (heb het niet gezien)quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij weet dat als hij het toegeeft er mogelijk een exit volgt. Geheel terecht overigens.
DGK had hem nadat Amanda openlijk heeft gezegd dat Brian haar had geslagen al moeten verwijderen. Hij is toch ook niet voor niets uit de villa gehaald en in een hotel gezet.
Het feit dat hij voor het incident al para was en had gezegd dat hij iemand zou vermoorden zal ook wel meegeholpen hebben.
Het was niet goed te zien. Natasia stond er ook bij (Brian had Natasia ookal weggeduwd) en Huub stond echt op een afstandje. Maar ze klapte/boog voorover en dat kwam echt niet door het spugen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Waren de beelden van de uitzending daar duidelijk in over of hij geslagen heeft ? (heb het niet gezien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |