Daarom denk nu opeens dat er vanavond toch iemand uitgaat , en dat de volgende bewoner al direkt achter het het klaar staat om binnen te komen. Ik denk dat de binnenkomst van Lieke ons afleid van de 'echte' nieuwe bewoner.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het vreemde is ... Tien denkt dat we voor zulke streams (verhaallijnen) gaan betalen.
ja mooi he! tis dat ik nu een paar dagen vrij had... maar ik ga voor deze poep echt niet betalen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het vreemde is ... Tien denkt dat we voor zulke streams (verhaallijnen) gaan betalen.
Hoezo racistischquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
Brian is nog erger boos op Huub, want hij heeft racistische kut opmerkingen gemaakt die avond en probeert hem nog steeds te raken.
Iemand die eruit gestemd wordt, wordt niet vervangen. Er is nog wel een vervanging voor Angelique waarschijnlijk, maar het is nooit verteld of zij nu wel of niet vervangen wordt. Kan dus best dat het bij 8 bewoners blijft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Daarom denk nu opeens dat er vanavond toch iemand uitgaat , en dat de volgende bewoner al direkt achter het het klaar staat om binnen te komen. Ik denk dat de binnenkomst van Lieke ons afleid van de 'echte' nieuwe bewoner.
Raar dat hij mag blijven zitten dan, je zag Amanda echt dubbelslaan van de pijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft dus echt geslagen.....Brian blijft erover liegen....
Een verzinsel van Netty zou het dan nog altijd moeten zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
Brian ontkent weer dat hij geslagen heeft. Het is een verzinsel van Amanda.
tuurlijk..... hij gaat nu Huub zijn idee weer nadoenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
Brian heeft een oke gevoel bij Lieke
maar ja mama nettie heeft het ook gezien daarom weten wij het ALLEMAALquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:00 schreef ericahysterica het volgende:
wat is die rat toch een laffe hond..........gatverrrrrr nou heeft hij ineens weer niet geslagen ja ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |