Whehe.. ik heb ook een portemonnee, al is het maar voor die achterlijke kudde pasjes enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
M...![]()
Als ze het niet wil zeggen, zal er wel iets zijn wat jij niet geheel leuk vindt...![]()
Ik heb wel een portemonnee, vind het juist niet handig om alles los in m'n zak te hebben...![]()
Zorg er wel altijd voor dat ik niet 86 euro aan klein geld heb...![]()
oh, maar ik kan veel hebben hoor, ik heb juist liever dat ze het wel zegt ipv dat ze het verzwijgt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
M...![]()
Als ze het niet wil zeggen, zal er wel iets zijn wat jij niet geheel leuk vindt...![]()
Ik heb wel een portemonnee, vind het juist niet handig om alles los in m'n zak te hebben...![]()
Zorg er wel altijd voor dat ik niet 86 euro aan klein geld heb...![]()
Ik heb 1 pasjequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. ik heb ook een portemonnee, al is het maar voor die achterlijke kudde pasjes enzo
Een date zie ik meer als een eenmalige gebeurtenisquote:
Handig! Ik heb er ook veel teveel.quote:
1? ik heb er veel meer, verzekeringspas, id, pinpas, schoolpas etc.quote:
De proefrit is over, je zit nu vast aan het leasecontractquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een date zie ik meer als een eenmalige gebeurtenis(die eventueel voor herhaling vatbaar is). Wat ik nu heb komt iets meer in de richting van iets relatie achtigs, dus wel een beetje laat om nu mn geld terug te vragen
![]()
Inruilen alleen mogelijk met eeuwigdurende bijbetaling...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
De proefrit is over, je zit nu vast aan het leasecontract
Buzz!quote:
Buzz, hoe is het daar?quote:
quote:
verzekeringspas heb ik wel ergens, maar weet niet waar, id heb ik niet, pinpas wel, schoolpas niet,quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
1? ik heb er veel meer, verzekeringspas, id, pinpas, schoolpas etc.
1???quote:
Ik heb dat dus allemaal nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
1???
ik heb:
-bankpas
-IDkaart
-OVkaart
-Zorgverzekeringspasje
-Inschrijfbewijs TU/e
-Lidmaatschapskaart IEEE
-Lidmaatschapskaart ETSV Thor
-klokpas van mn werk
verder nog een slordige 80 euries, een bierkaart, en pasfoto's van chicks
- 2 bankpassenquote:
Succesquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
Ik ben dr weg van
ff naar school en dan de stad inveel plezier nog hier
rijbewijs zit altijd in het voorvakje van m'n tas, die ik vaak bij me heb, als ik moet rijden heb ik 'm altijd bij me, strippenkaart zit daar ook, losgeld ook, en m'n pinpas dus in m'n broekzakquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
- 2 bankpassen
- ID kaart
- Ah bonuskaart
- verzekeringspas
- Gammapas
- Karweipas
- Rijbewijs
- pasfoto
- geen geld....
- strippenkaart
- (gekregen) visitekaartjes
![]()
goed bezigquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zometeen maar weer eens op banenjacht.
whehe, mijn baas gaat het zoooooo niet leuk vinden als ik ontslag ga nemen
Altijd leukquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zometeen maar weer eens op banenjacht.
whehe, mijn baas gaat het zoooooo niet leuk vinden als ik ontslag ga nemen
quote:
whehe, ja hequote:
Whehe... bij ons op de zaak is altijd wel werkquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
whehe, ja he
Ik heb echt een hekel aan het werk, en hij belt mij net of ik van week 30 t/m week 36 vast wil werken...
Waarop ik antwoordde: ik kijk nog wel effe.
Dus nou moet ik maar snel even ander werk gaan vinden
hoe zit het met de reiskostenvergoeding?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... bij ons op de zaak is altijd wel werk![]()
Top antwoord, waarop elke baas zit te wachten!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
whehe, ja he
Ik heb echt een hekel aan het werk, en hij belt mij net of ik van week 30 t/m week 36 vast wil werken...
Waarop ik antwoordde: ik kijk nog wel effe.
Dus nou moet ik maar snel even ander werk gaan vinden
Ehmmm... dat moet je Personeelszaken vragenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe zit het met de reiskostenvergoeding?
haha, ja hequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Top antwoord, waarop elke baas zit te wachten!![]()
Dat kenmerkt de echte die hard...![]()
eer-ik weet neem ik aan wel dat de baas hem nu dus in aan het plannen is voor die periodequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Top antwoord, waarop elke baas zit te wachten!![]()
Dat kenmerkt de echte die hard...![]()
Frutselquote:
Laat ik eens gek doen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |