Amen to that...quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Situatie op dit moment: ik begrijp de bovenstaande zin, en snap wat er gebeurd is maar ben blij dat ik nog steeds geen flauw idee heb over wie je het hebt![]()
En nu we het toch over "amen" hebben....quote:
Ach, als je je verbeeldt dat de positivoos het zingen, valt het best mee....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef Leandra het volgende:
Jezus Paris.... zou je niet eens wat minder gaan drinken ofzo??
Je gaat er wel hele rare muziek van luisteren
Edit: Môgguh all![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat hun stemmen samen heel mooi klinkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach, als je je verbeeldt dat de positivoos het zingen, valt het best mee....![]()
Een typo van Leandra ! Caught before she could change it.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat hun stemmen samen heel mooi klinken![]()
Sommige combinatie hebben dat nou eenmaal...
Ff kredietje bij JdM afgesloten, als je eruit gestemt wordt hoef je niets te betalen, als je zelf wilt gaan of anders , dan mag je gaan dokkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef KreKkeR het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag... hoe komen die randdebielen die deelnemen aan dit programma eigenlijk aan die 10.000 euro die ze als borg moeten inleggen.
Het lijken me namelijk 1 voor 1 van die low-life idioten, maar ze leggen blijkbaar wel even zo 10.000 euro neer.
Erger nog: in eerste instantie stond er "comibatie" en dat zag ik gelukkig voor ik de post enterde, dus vandaar waarschijnlijk dat die s er tussendoor geglipt is..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een typo van Leandra ! Caught before she could change it.....![]()
Maar je hebt helemaal gelijk, hoor !![]()
* traantje van ontroering wegpinktquote:
Ik geloof op dit moment alles... als de kerstman zometeen voor de deur staat vraag ik m zelfs of z'n rendieren even in de tuin moeten grazen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
* traantje van ontroering wegpinkt
of is dat niet geloofwaardig?![]()
Niet los laten lopen, dat is slécht! Dan vertrappen ze elkaar! Net zoals bijna bij het zielige veulentje was gebeurd dankzij de gemene Jaap!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof op dit moment alles... als de kerstman zometeen voor de deur staat vraag ik m zelfs of z'n rendieren even in de tuin moeten grazen...![]()
Dommie.......... de slee wordt niet getrokken door rendierkalfjes!!!! Beetje Leandra vals beschuldigen.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet los laten lopen, dat is slécht! Dan vertrappen ze elkaar! Net zoals bijna bij het zielige veulentje was gebeurd dankzij de gemene Jaap!
Gert staat erin omdat IK dat ding heb gemaakt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:06 schreef Talitha het volgende:
Wat is ie moooooooooooooooi!!! En dat zeg ik geheel en al spontaan! Mijn mening is op geen enkele wijze beinvloed door het feit dat mijn ava in de vernieuwde OP staat.![]()
Overigens vraag ik me wel af waarom Grote Smurf erbij staat! Hij komt hier niet vaak genoeg om de titel SC-baggeraar te mogen dragen. Doe dan die Eigenheimert erin. Die heeft zich heel moedig proberen in te slijmen de laatste dagen.![]()
En waar is Prospera gebleven? Is die in de prullenbak beland tijdens het knippen en plakken?!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet los laten lopen, dat is slécht! Dan vertrappen ze elkaar! Net zoals bijna bij het zielige veulentje was gebeurd dankzij de gemene Jaap!
Heb je wel gedoest vandaag?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is het de laatste tijd steeds zo dat als IK in de SC kom iedereen ineens weg rent!?![]()
Of zijn jullie allemaal kloons van dezelfde persoon, en is die even boodschappen doen?
![]()
![]()
Je hebt gelijk! Gert is kansloos genoeg voor onze SC-OP.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk hoe Gert slap zit te lullen! Lijkt me toch niet meer dan normaal dat hij in mijn kansloze ding staat?![]()
[..]
Ik kan me trouwens vergissen maar volgens mij negeer jij aardig wat regels en heb je me OOK nog niet gefeliciteerd met mijn 10000e post!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Gert is kansloos genoeg voor onze SC-OP.
Ik kan hier de smilies niet zien en was dus de juiste code van die schijnheilsmilie aan het gokken. Krijg ik dit resultaat:![]()
Welke regels? En welke 10.000ste post?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens vergissen maar volgens mij negeer jij aardig wat regels en heb je me OOK nog niet gefeliciteerd met mijn 10000e post!![]()
Verwend jong, kan mamatasia niet even voor hem koken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef Leandra het volgende:
Je miste de TS??![]()
En ik ben er weer vandoor... kid is net thuis en die wil eten enzo..
Laters![]()
![]()
Kan die gast geen pizza in de oven gooien ofzo!?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef Leandra het volgende:
Je miste de TS??![]()
En ik ben er weer vandoor... kid is net thuis en die wil eten enzo..
Laters![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welke regels? En welke 10.000ste post?![]()
quote:![]()
![]()
10000
![]()
![]()
![]()
YAAAAAAAAAY!!!
* Ian doet kikkerdansje
Laatste bezoek: 0 seconde geleden.
Aantal posts: 10000 (gemiddeld 98 per dag)
![]()
![]()
10000
![]()
![]()
![]()
Ik wil graag iedereen bedanken die door middel van het posten van leuke grapjes
( waar ik dan op kan reageren met: "" )
of stomme opmerkingen mij naar dit epische punt in mijn Fok!leven heeft geholpen!
Leandra![]()
Mootie![]()
Gertje![]()
En uiteraard vele, vele anderen!
Ikspuug
op jullie allemaal en uiteraard:
OP NAAR DE 20000!!!
Moderators, Forum Admins en andere fans mogen mij uiteraard hier of via PM feliciteren.
Ik wil het met alle liefde doen Kleinzusje, hij staat gewoon op mijn harde schijf.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra en Ian willen jullie mijn avatar uit de Op halen ajb
Ik ben woedend. Niet op jullie , maar op fok. Sorry
Dank jequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil het met alle liefde doen Kleinzusje, hij staat gewoon op mijn harde schijf.
Ben alleen bang dat je Leandra dan ook online moet hebben, die heeft de OP immers gemaakt, waar mijn plaatje in staat.
![]()
Als Leandra zich online begeeft en je wil er nog steeds uit regel ik het onmiddelijk.quote:
Hoezo ben je boos op Fok ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra en Ian willen jullie mijn avatar uit de Op halen ajb
Ik ben woedend. Niet op jullie , maar op fok. Sorry
Ik ben bang dat ik dan dingen opschrijf waar ik later spijt van krijg. Ik heb er geen woorden voor. Het voelt als een soort vies meeloop iets gedekt door de mantel met goedheid. Een onafhankelijkheids gevoel wat wordt opgeslokt door de grote jongens zeg maar. Net alsof de kraakbeweging is gesponsord door shellquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Leandra zich online begeeft en je wil er nog steeds uit regel ik het onmiddelijk.
Mag ik zo vrij zijn te vragen waar je je zo kwaad om maakt?
Het meedoen aan de gratis streams ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan dingen opschrijf waar ik later spijt van krijg. Ik heb er geen woorden voor. Het voelt als een soort vies meeloop iets gedekt door de mantel met goedheid. Een onafhankelijkheids gevoel wat wordt opgeslokt door de grote jongens zeg maar. Net alsof de kraakbeweging is gesponsord door shell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |