hup actie braadworstje, en snel een beetjequote:Op donderdag 3 mei 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
*wacht op Ian's superpost....
Dat heb ik ook wel eens een maandje met de fokresultatenquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, bij de fok resultaten van april zit er een groot gapend gat tussen ons![]()
Zet je felicitaties maar vast klaar...quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hup actie braadworstje, en snel een beetje
Wordt de kleine duitse loverboy rood ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet je felicitaties maar vast klaar...
Slecht tekenquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dear, check the postcount... Ian_Nick
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
![]()
Kutnewbie Schnitzeltje
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd met 10.000 kwaliteitsposts
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Gert slaaptquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik Gert gaan PM'en waarom hij me niet feliciteerd?![]()
Ligt zn pm op zn nachtkastje dan ?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ligt zn pm op zn nachtkastje dan ?
Ik ook van jou enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik Gert gaan PM'en waarom hij me niet feliciteert?![]()
=edit=
Taalnazi!![]()
![]()
mogen wel, maar willen ???? Hij heeft zn nachtrust hard nodigquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag m vast wel ff waker maken, zeker voor zo'n triviaal moment![]()
Je hebt hem uitgeput?quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
mogen wel, maar willen ???? Hij heeft zn nachtrust hard nodig
Oh oh... wat staat er in de planning??quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
mogen wel, maar willen ???? Hij heeft zn nachtrust hard nodig
kl31nzusj3quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil weer 's nachts modden!
GERT, het loopt de spuigaten uit!
Wat was je wachtwoord ook al weer?
Je kent me toch inmiddels wel goed genoeg om te weten dat ze daar niet per ongeluk terecht gekomen is?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het geloof ik niet meer dan logisch dat Kleinzusje lekker stevig tegen Gert zit geplakt in de OP...![]()
Waarom zit jij zo ver bij mij vandaan dan!?quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kent me toch inmiddels wel goed genoeg om te weten dat ze daar niet per ongeluk terecht gekomen is?!
Anders valt het opquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zit jij zo ver bij mij vandaan dan!?![]()
Ik denk dat VOL meer je stijl isquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gert zit er over te denken om mij aan te melden als mod bij VOL. Maar ik twijfel nog omdat zijonline beter betaald
Je vindt hem wel liev!quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gert zit er over te denken om mij aan te melden als mod bij VOL. Maar ik twijfel nog omdat zijonline beter betaald
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Gert niet alleen lief maar hij heeft mn hart gestolen
vooral de smileys en Eggie maken het echt mijn ding................soort thuiskomenquote:
Ik wist het wel..... zo'n type leek het me alquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Gert niet alleen lief maar hij heeft mn hart gestolen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vooral de smileys en Eggie maken het echt mijn ding................soort thuiskomen
En dan MIJ een loverboy noemen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wist het wel..... zo'n type leek het me al![]()
Gelijk aangifte doen!! Dat pik je toch niet?!![]()
Eggie??? WTF is Eggie??quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vooral de smileys en Eggie maken het echt mijn ding................soort thuiskomen
de boef heeft hem voor veel geld in beverwijk verkochtquote:
Daar heb ik connecties, moet ik even wat mensen bellen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
de boef heeft hem voor veel geld in beverwijk verkocht
Ook aangifte doen tegen de heler.. gelijk flink aanpakken dat soort praktijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
de boef heeft hem voor veel geld in beverwijk verkocht
Eggie is de kale ranz snol van BB6 die alle streamwiefkes van VOL heeft doen gloeien en gemaakt dat ze verkleed naar zijn dorp zijn afgereisd met busjes enzoquote:
beginnersfouten, geeft niksquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ook gewoon de vraag precies tegelijk met het antwoord posten, maar dan dus eronder...
Situatie op dit moment: ik begrijp de bovenstaande zin, en snap wat er gebeurd is maar ben blij dat ik nog steeds geen flauw idee heb over wie je het hebtquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eggie is de kale ranz snol van BB6 die alle streamwiefkes van VOL heeft doen gloeien en gemaakt dat ze verkleed naar zijn dorp zijn afgereisd met busjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |