quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Mutsemens, doe niet zo serieus! Ik ben een kikker zonder handjes...... net of ik dat allemaal snap.![]()
en mn coole rood gestreepte broek!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat met dat kikkertje zonder handjes is elke keer weer leuk...![]()
Serieus?? Moi??quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Mutsemens, doe niet zo serieus! Ik ben een kikker zonder handjes...... net of ik dat allemaal snap.![]()
Ben je nou alweer off-topic?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:34 schreef F04 het volgende:
Die Jaap kan goed boeren laten man. jezus.
Je moet eerst zeggen dat je onze OP mooi vind voor je hier mag posten...quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:34 schreef F04 het volgende:
Die Jaap kan goed boeren laten man. jezus.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet eerst zeggen dat je onze OP mooi vind voor je hier mag posten...
Ze komen alleen maar omdat ze er ook in willen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet eerst zeggen dat je onze OP mooi vind voor je hier mag posten...
Dan moeten ze eerst veel mee baggeren EN een naamtopic voor iedereen die er al in staat openenquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze komen alleen maar omdat ze er ook in willen!![]()
Daar hebben we een ballotage-commissie voor... bestaande uit de users van de avatars van de bovenste rijquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze komen alleen maar omdat ze er ook in willen!![]()
En sinds wanneer bepaal jij de regels?quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Regel 1) De eerste post in het SC topic MOET een compliment voor de OP zijn.
Regel 2) Als je ook in het prachtige OP plaatje wil moet je eerst 3 topics meebaggeren EN voor elke user die reeds in de OP staat een naamtopic aanmaken.
Regel 3) Slijmen bij Ian_Nick kan er voor zorgen dat je misschien regel 2 niet helemaal hoeft uit te voeren.
Sinds ik als eerste in de OP staquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En sinds wanneer bepaal jij de regels?![]()
Mannenquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En sinds wanneer bepaal jij de regels?![]()
Ik vond die ballotagecommissie van mij nog wel heel democratisch eigenlijk... maar mannen en democratie dat gaat idd een beetje lastig samenquote:
Nananah! Can't hear ya! Nananah!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond die ballotagecommissie van mij nog wel heel democratisch eigenlijk... maar mannen en democratie dat gaat idd een beetje lastig samen![]()
Wacht maar!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
Een greep naar de macht door Ian_Nick?
Kijk morgen weer naar de SC van Fok!
Ik denk dat ik even contact op moet nemen met mijn juridisch adviseur omtrent een aantal copyrightsquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
Een greep naar de macht door Ian_Nick?
Kijk morgen weer naar de SC van Fok!
Heuh, wat bedoel je nou?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even contact op moet nemen met mijn juridisch adviseur omtrent een aantal copyrights![]()
I smell another Jaap.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even contact op moet nemen met mijn juridisch adviseur omtrent een aantal copyrights![]()
Ik zou jou uiteraard schandalig voortrekken als ik de macht in handen had!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
See you in court mister "I make the rules"![]()
Omdat ik die voorkeusbehandeling verdien of omdat je gewoon bang voor me bent??quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou jou uiteraard schandalig voortrekken als ik de macht in handen had!![]()
Een wonderschone combinatie van beidequote:Op donderdag 3 mei 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik die voorkeusbehandeling verdien of omdat je gewoon bang voor me bent??![]()
Pssst, lees de regels eens!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:49 schreef kleinzusje het volgende:
Back 2 life, back 2 reality
Voel mij hoogst vereerd. maar ook wat misselijk omdat ik 4 pannekoeken heb gebakken en opgegeten
Zeg nou dat je 'm mooi vind!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
En waarom zit ik tussen de buurvrouw en Gert vastgeklemd ? Nou ????
Kleinzusje!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:49 schreef kleinzusje het volgende:
Back 2 life, back 2 reality
Voel mij hoogst vereerd. maar ook wat misselijk omdat ik 4 pannekoeken heb gebakken en opgegeten
Ik heb gekeken en moet zeggen, zonder op je ziel te willen trappen, dat ik de layout wat vollerig vind. Tevens kan het Demins en APK wegjagen. Maar mn foto maakt het weer goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pssst, lees de regels eens!
Je moet EERST zeggen dat je de OP zo mooi vind![]()
NADAT je er ook daadwerkelijk naar gekeken hebt...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is mooi schat, nu ga ik naar mn bed toe!
Toedels allemaal!![]()
Ik heb je expres voor Gert gezet... zodat hij altijd in je nabijheid isquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
En waarom zit ik tussen de buurvrouw en Gert vastgeklemd ? Nou ????
quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en moet zeggen, zonder op je ziel te willen trappen, dat ik de layout wat vollerig vind. Tevens kan het Demins en APK wegjagen. Maar mn foto maakt het weer goed![]()
Truste Mootsquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is mooi schat, nu ga ik naar mn bed toe!
Toedels allemaal!![]()
`quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb je expres voor Gert gezet... zodat hij altijd in je nabijheid is![]()
Geylquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
`
In de stats lig ik ook al onder die blauwe smurf![]()
En nou probeer je dat nog te doen overkomen als een probleem??quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In de stats lig ik ook al onder die blauwe smurf![]()
Euh... ze past niet meer in het eerste rijtje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:56 schreef kleinzusje het volgende:
En wat doet die psycho eend daar zo gans alleen ?
Ach, bij de fok resultaten van april zit er een groot gapend gat tussen onsquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nou probeer je dat nog te doen overkomen als een probleem??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |