Waarom denk je niet wat vaker aan mij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom kan ik naast mijzelf Leandra en Mootie niemand verzinnen die hier ook loopt te baggeren?!
Sorry!quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Waarom denk je niet wat vaker aan mij?![]()
Die is ook mooi, maar die van prospera moeten we er ook op een of andere manier goed in zien te krijgen... die wordt uitgerekt door de usericonmanager tot 60x60... en je vergeet Kleinzusje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
En gaan we voor zoiets:
[afbeelding]
Of moet er mee geknutseld worden?
Het was ook maar een probeerseltjequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is ook mooi, maar die van prospera moeten we er ook op een of andere manier goed in zien te krijgen... die wordt uitgerekt door de usericonmanager tot 60x60... en je vergeet Kleinzusje.
Afgezien van het feit dat de lijst sowieso niet compleet is, maar dat doet er ff niet toe.
Dit is iig een mooi plaatje zo![]()
Van de SC dan héquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
Verder vind ik dat er een soort overloop moet zijn in de icons... of qua kleur en anders gewoon per user op alfabetische volgorde graag![]()
Tenzij we van de statsboys![]()
![]()
een overzicht van SC baggeraars kunnen krijgen
![]()
Welke zin?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel deel van m'n laatste zin begreep je niet??![]()
Nou vooruit dan maar, ik begrijp wel dat je nu ff druk (met Leandra) bent...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, ik begrijp wel dat je nu ff druk (met Leandra) bent...![]()
Paris is er ook nogquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
We zijn weer de enige zeker?
Idd, ik observeer hoe Leandra tot een door jou aanbedene kon worden verheven...quote:
Gewoon je tieten over PM sturen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Idd, ik observeer hoe Leandra tot een door jou aanbedene kon worden verheven...
* Paris snapt het alleen nog niet helemaal![]()
Die kutnewbie Schnitzelquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Idd, ik observeer hoe Leandra tot een door jou aanbedene kon worden verheven...
* Paris snapt het alleen nog niet helemaal![]()
Wat!? Hoe oud is ze!?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit dat arme kind toch niet zo te pesten![]()
Lijkt me nergens voor nodigquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
Damn, nog ff zo doorgaan en ik voel me hier compleet inwisselbaar![]()
Dit topic gaat over het ontstaan van onze prachtige SC OP...quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Mijn reactie alleen niet meer
En de rest van de SC slaat dan ook nergens meer op![]()
We vergeven het haar wel... Paris is ook al stiller dan stil...quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Mootie is ook gewoon naar bed zonder dat te melden of ons te complimenteren op onze prachtige COS OP...
Tegelijk offline...quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
We vergeven het haar wel... Paris is ook al stiller dan stil...
Dan bij deze nog: Truste Moots en Paris![]()
![]()
Mootsquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Ben er weer!
Getverderrie... je wordt des Jaapsquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:24 schreef mootie het volgende:
Allemachting prachtig! Ik doe een kikkerdansje voor je!
als je mazzel hebt laat ik ook nog wat bruine strepen achter in je bed en schiet ik een fluim je kant op
Nou, als de liefde van mijn leven dat zo gaat laten merken dan is ie niet alleen m'n bed uit maar ook m'n huis.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja gekkie, zo laat ik zien dat ik om hem geef![]()
Mutsemens, doe niet zo serieus! Ik ben een kikker zonder handjes...... net of ik dat allemaal snap.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als de liefde van mijn leven dat zo gaat laten merken dan is ie niet alleen m'n bed uit maar ook m'n huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |