Had ie gegoogled.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe komt een onbevoegd persoon als Philip aan die codes?
Hoe komt een onbevoegd persoon als Phillip aan 4 suitcase-nukes? Aan banden met de president? Aan zenuwgas? Weet ik het, ik weet alleen dat hij kennelijk nogal veel connecties heeft. Klinkt logischer dan dat de boel gehackt wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe komt een onbevoegd persoon als Philip aan die codes?
Alle beveiligingscodes van CTU staan op een HD-DVD?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0
Inderdaad, vond het jammer dat Jack gepakt werd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
![]()
Wat een rukkend saai eerst half uur (wat een soap gehalte zeg). De 2e helft was veel beter al had ik liever gezien dat Jack als een soort Rambo al die commando's kapot had gemaakt
![]()
Wat ik zei dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Beetje saai deel, alleen het laatste kwartier was goed. Alleen had de gijzeling wel langer mogen duren, met jack die op een Die Hard achtige manier de bad guys uitschakelt. Maar nu krijgen we weer dat gezeik met die vader
Is te vaak trouwens, dit seizoen. Dat het te laat op gang komt en dan net te vroeg wordt afgekapt.quote:
Guest starring 'Al Bundy'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef -Mo- het volgende:
- Seizoen 7 moet draaien hoe Morris weer in een schoenenwinkel werkt.
Oh, je dacht altijd dat het op waarheid berustte?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:56 schreef SoupNazi het volgende:
Het wordt een beetje een onzin-verhaaltje zo. Helaas![]()
Ik deel met je hoor, ik blijf elke aflevering onwijs spannend vinden en vooral deze aflevering. Ik ben helemaal niet met dingen als geloofwaardigheid bezig tijdens zo'n aflevering, ben blij dat ik van dit seizoen nog net zo kan genieten als vorige seizoenenquote:
Zijn genoeg Amerikanen die denken dat Jack Bauer echt bestaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je dacht altijd dat het op waarheid berustte?![]()
Bah, mensen die te verwend zijn met 24 en daarom de serie direct compleet afkraken als een seizoen (of een aantal afleveringen in een seizoen) wat minder zijn. Erg kinderachtig.quote:
Leer PI's lezen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bah, mensen die te verwend zijn met 24 en daarom de serie direct compleet afkraken als een seizoen (of een aantal afleveringen in een seizoen) wat minder zijn. Erg kinderachtig.
Ik vind jou eerlijk gezegd helemaal triest. Telkens maar alles af blijven kraken maar toch elke keer weer direct kijken he! Nogal hypocriet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leer PI's lezen.
En seizoen 6 is niet 'wat minder', seizoen 4 was 'wat minder'. Maar dat heb ik al vaak genoeg gezegd.
Tuurlijk blijf ik kijken, het blijft 24.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind jou eerlijk gezegd helemaal triest. Telkens maar alles af blijven kraken maar toch elke keer weer direct kijken he! Nogal hypocriet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |