Toen mijn nichtje nog klein was, kwam ze altijd zo vrolijk aanrennen..quote:
ja dat ken ik wel, en dan zo verplicht lachen naar je famillie, terwijl je denkt "rotkind"quote:Op zondag 6 mei 2007 00:39 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Toen mijn nichtje nog klein was, kwam ze altijd zo vrolijk aanrennen..
Iedereen denkt... Ok, een knuffel. Maar niets was minder waar.
Elke keer weer een vuist op m'n jongeheer...![]()
Ik heb haar wat anders aangeleerd.. Even dichtbij iemand staan en dan gewoon haar arm naar rechts zwaaien.. Altijd raakquote:Op zondag 6 mei 2007 00:59 schreef Champloo het volgende:
[..]
ja dat ken ik wel, en dan zo verplicht lachen naar je famillie, terwijl je denkt "rotkind"![]()
En dat vind ik dus te kinderachtig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:07 schreef Frag_adder het volgende:
De echte top tekenfilm serie van Nick blijft toch echt wel de Fairly Odd Parents hoorEr zijn maar weinig anime's die aan die simpele humor kunnen tippen. COSMO!
![]()
Al die nieuwe series ken ik eigenlijk nie zoals avatar :S ik wordt oud...
Dat is mijn teken van protest.quote:
Ecchi thoughts are bad!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:23 schreef Crashcat het volgende:
Mahoromatic..
You're blocking traffic.
You lowly, flat maid.![]()
![]()
![]()
Nope, is dat wat / waar gaat die over?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:01 schreef wdn het volgende:
Frag heb je Peace Maker Kurogane al gezien?
Erg goedquote:Peacemaker Kurogane (PEACE MAKER鐵, Peacemaker Kurogane?) is a historical fiction manga and anime series created by ;mangaka Nanae Chrono (黒乃奈々絵, Kurono Nanae?). The story begins in 19th century Japan before the Meiji Restoration, while the seeds of the revolution are being planted. The story focuses on a boy, Ichimura Tetsunosuke, who joins the Shinsengumi as Hijikata Toshizo's page seeking to become strong enough to avenge the deaths of his parents.
Magikano, wel aardige serie maar een zeer lame einde... Echt zo'n einde waar je denkt "WTF?!" kon men niets beters verzinnen. Tenminste zo denk ik er over...quote:
Als je met berserk verder wilt, moet je de manga's aanschaffen. die gaan verder waar de anime gebleven is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Er zijn wel meer series te vroeg afgekapt hoorPersoonlijk vind ik dat ze echt met berserk verder moeten, elfen lied einde ging dan nog
maar het is zeker dat de Beserk anime niet meer verder gaat? Ik meen iets gelezen te hebben dat er toch nog een kans was dat ze verder gingen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als je met berserk verder wilt, moet je de manga's aanschaffen. die gaan verder waar de anime gebleven is.
Berserk is gestopt doordat er geld problemen waren dacht ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Champloo het volgende:
[..]
maar het is zeker dat de Beserk anime niet meer verder gaat? Ik meen iets gelezen te hebben dat er toch nog een kans was dat ze verder gingen.![]()
hoe durft gij in mijn topic te posten nadat gij mijn post als voorbeeld aangaf zoals het niet moest in dien topic van gij!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Schaamteloze tvp
Jou avatar is potverdomme wel leuk!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hoe durft gij in mijn topic te posten nadat gij mijn post als voorbeeld aangaf zoals het niet moest in dien topic van gij!
![]()
![]()
![]()
Ik zal eens naar de manga gaan zoeken, maargoed ik heb nog nooit een manga gelezen / gekochte en er staan er toch al een aantal op mijn lijstjequote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef torn_Machina het volgende:
Berserk is gestopt doordat er geld problemen waren dacht ik.
Probeer gewoon ergens de manga vandaan te halen en dan zie je wel hoe het afloopt.![]()
dat is geheel correctquote:Op maandag 7 mei 2007 08:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik zal eens naar de manga gaan zoeken, maargoed ik heb nog nooit een manga gelezen / gekochte en er staan er toch al een aantal op mijn lijstje.
Hmmm ik meen juist dat berserk stopte omdat ze gelijk waren met de manga en het zo ook enigzins konden afsluiten omdat de eerste aflevering wel redelijk op de laatste aansloot. Na zo veel jaar betwijfel ik trouwens dat ze nog verder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |