De makers van Avatar zijn wel veel geispireerd door Anime heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan.Ik vind het wel vermakelijk.
Oban vond ik op Jetix zeer aardig dus ben ik de engelse versie gaan kijken en die was zeer aardig (was overigens wel een Anime volgens aniDB)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:18 schreef zquing het volgende:
oban was toch eigenlijk best wel te doen? Die 2 eps die ik heb gezien vond ik wel te doen
Ja, was zeker goed te doenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:18 schreef zquing het volgende:
oban was toch eigenlijk best wel te doen? Die 2 eps die ik heb gezien vond ik wel te doen
*graaft in geheugen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, was zeker goed te doen
Er is nog zo'n serie op Nick: met een broer en zus die moeten vluchten met een vliegtuig. Kan de titel er niet van herinneren maar die was ook aardig.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:07 schreef Frag_adder het volgende:
De echte top tekenfilm serie van Nick blijft toch echt wel de Fairly Odd Parents hoorEr zijn maar weinig anime's die aan die simpele humor kunnen tippen. COSMO!
![]()
Wat ik ervan vond (en vind)... Het grote Anime/Manga topic deel 6 OREALOquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:55 schreef zquing het volgende:
waarom heerst er hier zo'n anti NGE sfeer....... Die serie had tenminste nog een goed verhaal, mischien zijn de laatste 2 eps niet echt te begrijpen, maar NGE is toch een van de betere series die gemaakt zijn. Al was het alleen om het verhaal, je moet het dus ook niet zien als een mecha/actie serie want dat is niet wat het is.
Het is geen grapje. De vier films komen vanaf deze zomer (anidb.info heeft het over 1 september) uit...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grapje is.... Die 2 films die ze tot nu toe hebben gemaakt zijn al slecht genoeg, zijn er serieus mensen die die serie leuk vinden of zo?
Okay.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:12 schreef Jordy-B het volgende:
Kan het weer over Animé gaan... Voor Nickelodeon-cartoons is vast een ander topic beschikbaar.
het was een diepgaande discussie over de overeenkomsten enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:12 schreef Jordy-B het volgende:
Kan het weer over Animé gaan... Voor Nickelodeon-cartoons is vast een ander topic beschikbaar.
een hersenspinsel...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:40 schreef zquing het volgende:
waar slaat de TT eigenlijk op koffiegast?
neej je nieuwe avaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heh? Waar heb je het nu weer over O_W?![]()
Over Canisfire?
Trouwens wie kent de serie genaamd avatar? Ja, die ook in het nederlands op zo'n zender is waarvan ik de naam niet meer weet. Ik vind het best wel tof eigenlijk..Maar volgensmij is het geen anime, of wel?
![]()
'k vind haar meestal wel lief, maar nu even niet...quote:
dat had ik ook kunnen doen, had ik iets eerder aan die serie moeten beginnenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:15 schreef woutabest het volgende:
[..]
Okay.
Ik heb Zero no Tsukaima in 1 dag afgekeken
Saiunkoku Monogatari wikipedia staat op BoxT. S2 is in April begonnen maar ik heb nog geen subs gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:20 schreef Frag_adder het volgende:
Alfred Jodocus Kwak mag dan wel, dat is immers AnimeMaar ik zal ophouden
Samurai Deeper Kyo is trouwens vet ^^ ik kick sowieso op die middeleeuwse shit :p zij het europees zij het japanse ^^
Heb je Beserk dan al gezien? Want dat is de natte droom voor elke middeleeuwse anime liefhebber.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:20 schreef Frag_adder het volgende:
Alfred Jodocus Kwak mag dan wel, dat is immers AnimeMaar ik zal ophouden
Samurai Deeper Kyo is trouwens vet ^^ ik kick sowieso op die middeleeuwse shit :p zij het europees zij het japanse ^^
http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5024quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Saiunkoku Monogatari wikipedia staat op BoxT. S2 is in April begonnen maar ik heb nog geen subs gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |