Death Note.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef KumA het volgende:
wat zijn tegenwoordig goede serieuze anime films/series?
Lees even de laatste 2/3 topics door zou ik zo zeggen. Genoeg lijstjes te vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef KumA het volgende:
Het grote Anime/Manga topic deel 44: Nieuwe anime SUKIquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef KumA het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
-knippie-
En anders kan je eens een blik werpen op de series die dit moment lopen... Voor mij zijn de toppers dit seizoen: Darker Than Black (SF/actie), Claymore (horror/actie), Lucky Star (slice of life/comedy), Hayate no Gotoku (actie/comedy) en Nagasarete Airantou (harem/comedy), maar denk erom dat er dit seizoen erg veel goede series zijn (o.a. ook: Reideen, Heroic Age, Tengen Toppa Gurren-Lagann, El Cazador de la Bruja)
Ik zat ook al denken, volgens mij verkopen beeldjes die 'gewoon' staan niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:31 schreef koffiegast het volgende:
ze draaien er ook niet omheen he
[afbeelding]
En dan nog sold out ook hequote:
Je killt de reeks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef woutabest het volgende:
Dat poppetje met de drie stickers hoef ik niet, wat denk je wel niet van me?
Shog je maakt me bangquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef Sh0g het volgende:
Ik vind half naakte plastic poppetjes leuk omdat...
iiiiiiik heeeeeeeeeeb poppetjes in mijn hol!!!
Ik zit met poppetjes boordevol!!!
Met poppetjes in mijn hol
Passeer ik fluitend de douanes
Met m'n afgeladen anus
Met die poppetjes in mijn hol!!
Ik maak vaak verre trips
Vertrek met lege bibs
Al naar Japanse oorden
Bij Akiba's winkeliers
Koop ik mijn souvenirs
En vlieg weer vlug terug naar 't hoge noorden
Zo land ik op schiphól
Met heel m'n poeperd vol!
etc...
![]()
We hebben ook een apart topic voor DN. Klikquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hot damn, wat is Death Note toch een geweldige anime serie!
Nu gezien tot en met episode 29 en ik wil meeeeeeeeeer!
Ik vind lucky Star toch leuker hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:51 schreef wdn het volgende:
o_w![]()
LC is toch wel 1 van de leukere series dit jaar.
1 van dequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik vind lucky Star toch leuker hoor
krijg er het azumanga daioh gevoel bij ^_^
lol in Hayate ni gotoku zijn er teveel referencees XDquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef wdn het volgende:
[..]
1 van de
Lucky Star is erg azumanga daioh-ig ja
Hayate no Gotoku! vind ik ook te gek. Daar zitten zoveel verwijzingen in naar andere anime's.
[afbeelding]
Inuyasha en Babboo als bustes
Is het OSS?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef mschol het volgende:database + titel toevoeg gedeelte van de backend is klaar, ik kan nu eindelijk mijn database gaan vullen met anime titels die ik gezien heb en/of nog wil zien
sailormoon is de eerste die erin is gezet, en dat ging redelijk vlekkeloos
dan wil je je eigen site opzetten?quote:
Zodra ik genoeg lef heb om mijn NAS open te schroeven en dat ding te chroot'en...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wil je je eigen site opzetten?
ik zou er niet veel problemen mee hebben om et vrij te geven de php code
alleen moet ik em dan eerst echt af hebben (en dat is nu nog niet echt aan de orde)
nee dat doe ik zeker niet aangezien ik de anime (op de achtergrond) koppel aan dvd's zodat ik ze terug kan vinden (ik kan dan zeggen, zoek een random anime uit met genre X en Y, dan krijg ik een resultaat en weet ik ook exact in welke spindel en welke dvd ik moet zoeken om em te kunnen kijken)quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Zodra ik genoeg lef heb om mijn NAS open te schroeven en dat ding te chroot'en...
Wat je ook kunt doen is het openstellen voor iedereen zodat je van iedereen van ons te horen krijgt wat we kijken. Dan kun je een analyse loslaten wat je zelf nog moet zien![]()
quote:For those of you who are watching sola, it was announced on the official production blog that the show is going to be 15 episodes total, two of which will be DVD-exclusive. The one that is to be included with DVD 4 (on sale September 25th) is going to be “packed with the charms of the characters of sola,” but they are keeping secret about the one to be included with the final DVD 5 (on sale October 26th).
bron: http://d.hatena.ne.jp/moonphase/20070507#p7 Ja tis japansquote:Akai Maruboro's spoofy ecchi manga Kamen No Maid Guy (Masked Maid Guy) will be animated according to the July issue of Kadokawa's Dragon Age magazine.
Gurren Lagann is me tot nog toe goed bevallen,quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Zodra ik genoeg lef heb om mijn NAS open te schroeven en dat ding te chroot'en...
Wat je ook kunt doen is het openstellen voor iedereen zodat je van iedereen van ons te horen krijgt wat we kijken. Dan kun je een analyse loslaten wat je zelf nog moet zien![]()
Is er iemand die 1 van volgende animes een aflevering van heeft gezien:
Idolmaster XENOGLOSSIA
Gurren Lagann
en vond dat ze wel bevallen!?
hij ging to naar japan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef blessed19 het volgende:
weet iemand trouwens waar bob (orealo) zich bevind? kan hem niet meer bereiken op mobiel..
awww ^_^quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef outcast_within het volgende:
en nu wil ik minimaal vijf awww posts onder elkaar ^_^
[afbeelding]
Cha-la head cha-la!
heb ik een tijd geleden geprobeerd een reactie uit te krijgen. niet gelukt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:24 schreef blessed19 het volgende:
Gefeliciteerd shog!westside, moederneuker!
echter nog niks van bob gehoord
o_w! heb jij niet een nummer van bob?
..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:46 schreef outcast_within het volgende:
Het grote Anime/Manga topic deel 42: Nu met toffe mecha
en de daaropvolgende posts.
Ik voel je pijn
[afbeelding]
Speciaal voor deze gelegenheid heb ik het formaat van de borsten van zoekzoek aangepast ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |