Ach, dat Milan corrupt is is een even hard vooroordeel als dat LFC niet fraai kan voetballen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
misschien kun je eens het Italiaanse voetbal van nabij volgen vooraleer je zulke onzin uitkraamt? Dan zou je weten dat er tegen Milan met moeite bewijzen waren, in tegenstelling tot Juventus bvb. Niet CL-deelname zou geheel ridicuul geweest zijn. MIlan is gestraft geweest met min acht en mocht in beroep deelnemen aan de CL, dus what's the problem. Ze zijn geheel op eigen kracht, en verdiend, id finale geraakt.
Dat klopt, maar ze zijn toch echt gestraft, DUS schuldig bevonden, zo simpel is het gewoon, klaar. Dat ze in beroep alsnog mochten spelen; triest, elk van die clubs die in beroep is gegaan heeft fikse strafvermindering gekregen, zodat er eigenlijk geen club is die er serieuze problemen mee heeft gehad. Kijk Juve; 3/4 wedstrijden voor het einde van het seizoen weer gepromoveerd, en komend seizoen halen ze waarschijnlijk met 2 vingers in de neus weer CL voetbal. Triest dat ze hun poot niet stijf hebben durven houden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
misschien kun je eens het Italiaanse voetbal van nabij volgen vooraleer je zulke onzin uitkraamt? Dan zou je weten dat er tegen Milan met moeite bewijzen waren, in tegenstelling tot Juventus bvb. Niet CL-deelname zou geheel ridicuul geweest zijn. MIlan is gestraft geweest met min acht en mocht in beroep deelnemen aan de CL, dus what's the problem. Ze zijn geheel op eigen kracht, en verdiend, id finale geraakt.
Waar tover je die oude logo's allemaal vandaan? Of is dat beroepsgeheim.quote:
Spaar die dingenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waar tover je die oude logo's allemaal vandaan? Of is dat beroepsgeheim.
Nee, het is pas klaar na beroep aangezien dat de bevinding ongedaan kan maken. Tsjemig, ik ben ook geen held in recht, maar jij versimpelt het wel héél erg zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef Steve_I. het volgende:
Dat klopt, maar ze zijn toch echt gestraft, DUS schuldig bevonden, zo simpel is het gewoon, klaar.
ook in het beroep zijn ze toch gestraft met -8 drolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee, het is pas klaar na beroep aangezien dat de bevinding ongedaan kan maken. Tsjemig, ik ben ook geen held in recht, maar jij versimpelt het wel héél erg zeg
maar mochten gewoon met CL meedoen, dat jij dat nou niet leuk vindt, telt niet mee in het vonnis, scheetjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ook in het beroep zijn ze toch gestraft met -8 drol
denk het ook. Milan steekt in een top vorm.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:51 schreef Corksterr het volgende:
Hoewel ik voor Liverpool ben vrees ik een overwinning voor Milan.
in de italiaanse competitie verdienen alleen Maldini en Seedorf mijn respectquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
denk het ook. Milan steekt in een top vorm.
het zou de meest onverdiende overwinning worden ooit dan trouwens. milan geshorst aan het begin van het seizoen omdat ze mee hadden gedaan in het italiaanse omkoopschandaal. alleen al daarom hoop ik dat Liverpool wint. zoiezow trouwens. Liverpool is een toffe club en kan van mij een flinke bak sympathie verwachten. alle italiaanse clubs daarintegen helemaal niet.
Dan zijn ze toch schuldig bevonden aan bepaalde feiten die niet hadden mogen plaatsvinden.... En daar gaat het me nou dus om. Per definitie, elke vorm van omkoping, corrupt gedrag etc. hoort gewoon zwaar gestraft te worden, milan is dus minimaal deels schuldig bevonden, alleen heeft een hele lage straf gekregen, wat mij betreft horen ze dus gewoon niet in de CL thuis. Doet me denken aan pedo-seksueel Nederland met z'n taakstrafjes....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef knnth het volgende:
[..]
maar mochten gewoon met CL meedoen, dat jij dat nou niet leuk vindt, telt niet mee in het vonnis, scheetje
Als de strafschoppen zo gaan als 2 jaar geleden of zoals de halve finales vind ik het ook goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben bang voor een saaie wedstrijd, maar laten we echt hopen op een soortgeljke wedstrijd als 2 jaar terug. Maar dan wel een winnaar na reguliere speeltijd of verlening. NIet na strafschoppen dus.
je hebt dus gewoon een hekel aan Milan ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze zijn toch echt gestraft, DUS schuldig bevonden, zo simpel is het gewoon, klaar. Dat ze in beroep alsnog mochten spelen; triest, elk van die clubs die in beroep is gegaan heeft fikse strafvermindering gekregen, zodat er eigenlijk geen club is die er serieuze problemen mee heeft gehad. Kijk Juve; 3/4 wedstrijden voor het einde van het seizoen weer gepromoveerd, en komend seizoen halen ze waarschijnlijk met 2 vingers in de neus weer CL voetbal. Triest dat ze hun poot niet stijf hebben durven houden.
Daarbij weet ieder weldenkend mens dat Berlusconi een maffia-maatje, een zwendelaar, een oplichter en een mussolini is.
buiten dat vertrouw ik ook dat lab van ze niet, maar dat is dan wat minder onderbouwd, dat is gewoon een persoonlijk gevoel erbij
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Nadat ik eens de plaatsings regelementen er op heb nageslagen, ben ik nu ineens heel erg voor Milan
quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:23 schreef golfer het volgende:
Laat de beste ploeg maar winnen: Milan dus.
Veel middenvelders, Kaka eet ze opquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
gerucht opstelling Pool
Reina
finnan-Carra-Agger-John Arne
Pennant-Xabi - Gerrard - Mecherabi - Zenden
Kuyt
Berlusconi heeft een verre van brandschoon verleden maar een vergelijking met Mussolini gaat compleet scheef, schandelijke opmerking.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Daarbij weet ieder weldenkend mens dat Berlusconi een maffia-maatje, een zwendelaar, een oplichter en een mussolini is.
buiten dat vertrouw ik ook dat lab van ze niet, maar dat is dan wat minder onderbouwd, dat is gewoon een persoonlijk gevoel erbij
wel tof dat Kuyt zoveel vertrouwen krijgt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
gerucht opstelling Pool
Reina
Kuyt
Onverdient, ga huilen bastardo!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
het zou de meest onverdiende overwinning worden ooit dan trouwens. milan geshorst aan het begin van het seizoen omdat ze mee hadden gedaan in het italiaanse omkoopschandaal. alleen al daarom hoop ik dat Liverpool wint. zoiezow trouwens. Liverpool is een toffe club en kan van mij een flinke bak sympathie verwachten. alle italiaanse clubs daarintegen helemaal niet.
Tof voor milan ja. Ik denk niet dat de verdedigers angst hebben voor Dirk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wel tof dat Kuyt zoveel vertrouwen krijgt.
Leg even uit aan deze onwetendequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Nadat ik eens de plaatsings regelementen er op heb nageslagen, ben ik nu ineens heel erg voor Milan
quote:1005: Reports from Italy are suggesting that AC Milan fans are having trouble leaving the country because airline Al Italia is on strike.
Onverdiend? Milan heeft gewoon het sterkste team van Europa, weinig onverdiend aan de overwinning van vanavond hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef jojomen4 het volgende:
Als je pas in de verlenging van Celtic kunt winnen ben je toch niet zo heel sterk.
Mecherabi?quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
gerucht opstelling Pool
Reina
Kuyt
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Verder kwam ik ook niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Een bijnaam van Mascherano wellicht.
Je vergeet hierbij heel simpel dat Milan pas erg laat kon beginnen met écht voetballen aangezien ze geteisterd werden door blessures, de psychische klap van het omkoopschandaal en het wegvallen van een van de meest scorende spitsen uit de geschiedenis van AC Milan. Ze hebben zich op een ontzettend knappe manier gekregen waar ze nu zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef jojomen4 het volgende:
Sterkste team in Europa, valt toch wel een beetje mee. Als je pas in de verlenging van Celtic kunt winnen ben je toch niet zo heel sterk. Ze hebben eigenlijk pas 1 superpot gespeeld en dat was de 2de pot tegen ManU.
Als je dan nog eens ziet dat Liverpool het grote Barcelona en toch ook sterkte Chelsea eruit heeft geknikkerd denk ik dat die een goeie kans hebben.
Ik vond de straffen van voor het beroep beterquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon een hekel aan Milan ?![]()
Milan is met acht punten gestraft geweest, en die acht punten staan tevens gelijk met de bewijslast die er maar was tegen Milan. Tegen Juve had men concrete bewijzen dat ze een netwerk hadden opgebouwd en zij zijn dan ook terecht naar tweede klasse gedaald. Ik vind dat men zeer snel en goed tewerk is gegaan id Calciopoli zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |