je hebt dus gewoon een hekel aan Milan ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze zijn toch echt gestraft, DUS schuldig bevonden, zo simpel is het gewoon, klaar. Dat ze in beroep alsnog mochten spelen; triest, elk van die clubs die in beroep is gegaan heeft fikse strafvermindering gekregen, zodat er eigenlijk geen club is die er serieuze problemen mee heeft gehad. Kijk Juve; 3/4 wedstrijden voor het einde van het seizoen weer gepromoveerd, en komend seizoen halen ze waarschijnlijk met 2 vingers in de neus weer CL voetbal. Triest dat ze hun poot niet stijf hebben durven houden.
Daarbij weet ieder weldenkend mens dat Berlusconi een maffia-maatje, een zwendelaar, een oplichter en een mussolini is.
buiten dat vertrouw ik ook dat lab van ze niet, maar dat is dan wat minder onderbouwd, dat is gewoon een persoonlijk gevoel erbij
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Nadat ik eens de plaatsings regelementen er op heb nageslagen, ben ik nu ineens heel erg voor Milan
quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:23 schreef golfer het volgende:
Laat de beste ploeg maar winnen: Milan dus.
Veel middenvelders, Kaka eet ze opquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
gerucht opstelling Pool
Reina
finnan-Carra-Agger-John Arne
Pennant-Xabi - Gerrard - Mecherabi - Zenden
Kuyt
Berlusconi heeft een verre van brandschoon verleden maar een vergelijking met Mussolini gaat compleet scheef, schandelijke opmerking.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Daarbij weet ieder weldenkend mens dat Berlusconi een maffia-maatje, een zwendelaar, een oplichter en een mussolini is.
buiten dat vertrouw ik ook dat lab van ze niet, maar dat is dan wat minder onderbouwd, dat is gewoon een persoonlijk gevoel erbij
wel tof dat Kuyt zoveel vertrouwen krijgt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
gerucht opstelling Pool
Reina
finnan-Carra-Agger-John Arne
Pennant-Xabi - Gerrard - Mecherabi - Zenden
Kuyt
Onverdient, ga huilen bastardo!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
denk het ook. Milan steekt in een top vorm.
het zou de meest onverdiende overwinning worden ooit dan trouwens. milan geshorst aan het begin van het seizoen omdat ze mee hadden gedaan in het italiaanse omkoopschandaal. alleen al daarom hoop ik dat Liverpool wint. zoiezow trouwens. Liverpool is een toffe club en kan van mij een flinke bak sympathie verwachten. alle italiaanse clubs daarintegen helemaal niet.
Tof voor milan ja. Ik denk niet dat de verdedigers angst hebben voor Dirk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wel tof dat Kuyt zoveel vertrouwen krijgt.
Leg even uit aan deze onwetendequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Nadat ik eens de plaatsings regelementen er op heb nageslagen, ben ik nu ineens heel erg voor Milan
quote:1005: Reports from Italy are suggesting that AC Milan fans are having trouble leaving the country because airline Al Italia is on strike.
Onverdiend? Milan heeft gewoon het sterkste team van Europa, weinig onverdiend aan de overwinning van vanavond hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
denk het ook. Milan steekt in een top vorm.
het zou de meest onverdiende overwinning worden ooit dan trouwens. milan geshorst aan het begin van het seizoen omdat ze mee hadden gedaan in het italiaanse omkoopschandaal. alleen al daarom hoop ik dat Liverpool wint. zoiezow trouwens. Liverpool is een toffe club en kan van mij een flinke bak sympathie verwachten. alle italiaanse clubs daarintegen helemaal niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef jojomen4 het volgende:
Als je pas in de verlenging van Celtic kunt winnen ben je toch niet zo heel sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |