Wacht maar af, vanavond legt hij er drie in.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
die gozer heeft een magnifiek seizoen, van overweldigend niveau. maar ik heb het over de voorste 2/3 posities afhankelijk van de opstelling, dus dan praat je over;
Filippo Inzaghi
Marco Boriello
Alberto Gilardino
Ricardo Oliveira
Ronaldo
ondanks dat pipo en ronaldo vrij okay spelen dit jaar, zijn ze toch echt over hun absolute top, gilardino en oliveira vind ik vrij matig dit seizoen, boriello ben ik niet zo bekend mee, heeft denk ik wel de nodige potentie.
Eigenlijk gun ik het heel Milan wel behalve Inzaghi. Ik kan die gast niet uitstaan. Dus laat Clarence maar 2x scoren en Kaka 1x.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je gelijk hebt hoor, de spitsenpositie bij Milan is matig gevuld. Maar met zo'n middenveld heb je geen échte uitblinkers nodig voorin blijkt wel weer.
Ik hoop vanavond op 3 doelpunten: Seedorf met een afstandsknal, Kaka' met een technisch hoogstandje en een fokking lelijk intikkertje van Pippo, dan ben ik tevreden
Op eigen verdienste of dankzij kant en klare assists van de briljante middenvelders?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wacht maar af, vanavond legt hij er drie in.
[afbeelding]
Al die Gilagol-onderschatters...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op eigen verdienste of dankzij kant en klare assists van de briljante middenvelders?
Al die Gila overschatters.quote:
Ik ben absoluut Milan-fan, maar Gilardino is écht geen topspits hoor. Leuk dat-ie bij parma heeft gespeeld, maar daar houdt jouw raakvlak met die gast ook wel op denk ikquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik ben absoluut Milan-fan, maar Gilardino is écht geen topspits hoor. Leuk dat-ie bij parma heeft gespeeld, maar daar houdt jouw raakvlak met die gast ook wel op denk ik
Wie staat er ook alweer 18e?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Gewoon terug naar Parma gaan dan. Volgend jaar lekker op bezoek bij Arezzo, Mantova en Albinoleffe.![]()
Die bookmarken we ff.quote:
Zal allemaal best, maar ik vind hem tot nu toe bij milan tegenvallenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:47 schreef pfaf het volgende:
[..]'gespeeld?'
'Die gast' wordt 2 jaar achter elkaar 2e topscorer van de Serie A en dat bij een een degradatieclub!
'Die gast' zorgde er persoonlijk voor dat die degradatieclub nu nog steeds in de Serie A speelt.
'Die gast' is nog een jonge jongen van 24, van Nistelrooij, Henry en Shevchenko mochten willen dat ze op die leeftijd al zoveel gepresteerd hadden!
'Die gast' gaat vanavond een hattrick scoren in de CL-finale en daarmee z'n legendarische status bevestigen.Gila
Geen Olympische spelen gekeken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:25 schreef Dos37 het volgende:
Ik ken het stadion eigenlijk niet, is het een mooi stadion?
Laat maar, ik dacht ff dat bij winst van Liverpool, dat dat Chelsea's directe plaats zou kosten, maar dat blijkt niet zo te zijn: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/access2007.htmlquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Leg even uit aan deze onwetende![]()
Overigens weet ik niet voor wie ik moet zijn, het zijn mijn twee favoriete buitenlandse clubs...
gatver, dat is echt zó lelijk hequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Geen Olympische spelen gekeken?
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet echt neequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Geen Olympische spelen gekeken?
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |