Mecherabi?quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
gerucht opstelling Pool
Reina
finnan-Carra-Agger-John Arne
Pennant-Xabi - Gerrard - Mecherabi - Zenden
Kuyt
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Verder kwam ik ook niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Een bijnaam van Mascherano wellicht.
Je vergeet hierbij heel simpel dat Milan pas erg laat kon beginnen met écht voetballen aangezien ze geteisterd werden door blessures, de psychische klap van het omkoopschandaal en het wegvallen van een van de meest scorende spitsen uit de geschiedenis van AC Milan. Ze hebben zich op een ontzettend knappe manier gekregen waar ze nu zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef jojomen4 het volgende:
Sterkste team in Europa, valt toch wel een beetje mee. Als je pas in de verlenging van Celtic kunt winnen ben je toch niet zo heel sterk. Ze hebben eigenlijk pas 1 superpot gespeeld en dat was de 2de pot tegen ManU.
Als je dan nog eens ziet dat Liverpool het grote Barcelona en toch ook sterkte Chelsea eruit heeft geknikkerd denk ik dat die een goeie kans hebben.
Ik vond de straffen van voor het beroep beterquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon een hekel aan Milan ?![]()
Milan is met acht punten gestraft geweest, en die acht punten staan tevens gelijk met de bewijslast die er maar was tegen Milan. Tegen Juve had men concrete bewijzen dat ze een netwerk hadden opgebouwd en zij zijn dan ook terecht naar tweede klasse gedaald. Ik vind dat men zeer snel en goed tewerk is gegaan id Calciopoli zaak.
Ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon een hekel aan Milan ?![]()
Ik betwijfel oprecht of die vergelijking wel zo scheef is; en nee ik ben geen boomknuffelaar, ik ben zelfs goed rechts. Ik denk dat Berlusconi veel meer 'stouts' doet dan dat iedereen denkt. Daarbij laten zijn uitlatingen ook niet veel aan de verbeelding over. (dingen als alle homo's zijn links, alle linksen zijn zwakbegaafd). Ik denk oprecht dat als hij 70 jaar eerder was geboren dat hij het ook best eens op een akkoordje had kunnen gooien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:54 schreef SlideAway het volgende:
[..]
Berlusconi heeft een verre van brandschoon verleden maar een vergelijking met Mussolini gaat compleet scheef, schandelijke opmerking.
Milan Lab bestaat al jaaaaaren, op het bef-incidentje van Boriello is er nog nooit een Milan speler positief getest.
Ja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon een hekel aan Milan italiaanse voetbalclubs ?![]()
Zeker waar dat ze het erg knap weten te managen, maar om ze het sterkste team van Europa te noemen gaat me wel wat te ver... ook later in de competitie op het moment dat ze vol streden om in de top te kunnen eindigen hebben ze nog wel wat onnodige puntjes laten liggen etc. Daarbij hebben ze gewoon een te zwakke aanval wmb.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij heel simpel dat Milan pas erg laat kon beginnen met écht voetballen aangezien ze geteisterd werden door blessures, de psychische klap van het omkoopschandaal en het wegvallen van een van de meest scorende spitsen uit de geschiedenis van AC Milan. Ze hebben zich op een ontzettend knappe manier gekregen waar ze nu zijn.
Als jij naar welk team dan ook gaat kijken dat ooit in de finale gespeeld heeft van de CL, durf ik te wedden dat ze allemaal wel een draak van een wedstrijd er tussen hadden zitten.
Inzaghi, Gilardino, Kaká en Seedorf zijn erg zwak in de aanval iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zeker waar dat ze het erg knap weten te managen, maar om ze het sterkste team van Europa te noemen gaat me wel wat te ver... ook later in de competitie op het moment dat ze vol streden om in de top te kunnen eindigen hebben ze nog wel wat onnodige puntjes laten liggen etc. Daarbij hebben ze gewoon een te zwakke aanval wmb.
Ik bedoel dus de welkelijke aanvallers, niet hoe de aanval samenwerkt met het middenveld. Seedorf en Kaka vallen dus af. Gilardino vind ik inderdaad tegenvallen voor 'het beste team van Europa' en ook Pipo is niet meer wat ie geweest is wmb.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inzaghi, Gilardino, Kaká en Seedorf zijn erg zwak in de aanval idd
Je hebt wel gelijk Steve. Ac heeft gewoon weinig spitsen en dan al helemaal die echte killers zoals Sheva dat eerder was. Opzich leuk om te zien dat Ronaldo het zo goed doet, alleen mag die niet meedoen in de CL.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de welkelijke aanvallers, niet hoe de aanval samenwerkt met het middenveld. Seedorf en Kaka vallen dus af. Gilardino vind ik inderdaad tegenvallen voor 'het beste team van Europa' en ook Pipo is niet meer wat ie geweest is wmb.
Oliveira is getest en door de mand gevallen, die komt duidelijk te kort. Het is mooi voor ze dat ze Ronaldo hebben kunnen halen en hem redelijk draaiende hebben gekregen, maar ook hij is over z'n echte top.
quote:
Zowieso hebben ze wmb geen echte opvolger voor Sheva kunnen vinden, en zowieso hebben ze het niet breed in de aanvallers, 5 echte dus. Daarvan voor de CL geen Ronaldo, en ik lees dat Boriello in de shit zit vanwege dope?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk Steve. Ac heeft gewoon weinig spitsen en dan al helemaal die echte killers zoals Sheva dat eerder was. Opzich leuk om te zien dat Ronaldo het zo goed doet, alleen mag die niet meedoen in de CL.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef BonJovi het volgende:
Gooo Milan! Duidelijk, Liverpool maakt geen kans man.
Alles kan gebeuren natuurlijk, het is voetbal. Maar als je ziet hoe Milan de laatste tijd speelt kijk maar bv tegen Manchester United, hun positie spel is echt geweldig. Ze weten elkaar te vinden en wissen elkaar perfect af, en middenveld waar iedereen goed speelt. Stofzuiger Gatusso, dan heb je nog Seedorf, Pirlo en de geweldige Kaka.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je overdrijft hier?
Maar het is maar de vraag hoe ze spelen tegen het vechtvoetbal van Liverpool. Celtic speelde ook zo, en daar hebben ze ook een verlenging voor nodig gehad. Dus zo makkelijk zal het niet worden denk ik. Pool is niet te vergelijken met Man U qua voetbalstijl.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Alles kan gebeuren natuurlijk, het is voetbal. Maar als je ziet hoe Milan de laatste tijd speelt kijk maar bv tegen Manchester United, hun positie spel is echt geweldig. Ze weten elkaar te vinden en wissen elkaar perfect af, en middenveld waar iedereen goed speelt. Stofzuiger Gatusso, dan heb je nog Seedorf, Pirlo en de geweldige Kaka.
Ja dat is waar, maar tegen Celtic speelden Milan nog niet eens zo goed als nu. Ze groeiden in het toernooi, en het zal een tijdje spannend blijven. Maar uit eindelijk gaat MIlan erover heen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar het is maar de vraag hoe ze spelen tegen het vechtvoetbal van Liverpool. Celtic speelde ook zo, en daar hebben ze ook een verlenging voor nodig gehad. Dus zo makkelijk zal het niet worden denk ik. Pool is niet te vergelijken met Man U qua voetbalstijl.
Liverpool is ook beter dan Celtic natuurlijk, dus dat niveau is meegegroeid.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar tegen Celtic speelden Milan nog niet eens zo goed als nu. Ze groeiden in het toernooi, en het zal een tijdje spannend blijven. Maar uit eindelijk gaat MIlan erover heen.Maar we zullen zien vanavond!
Ik vind ook dat je gelijk hebt hoor, de spitsenpositie bij Milan is matig gevuld. Maar met zo'n middenveld heb je geen échte uitblinkers nodig voorin blijkt wel weerquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
die gozer heeft een magnifiek seizoen, van overweldigend niveau. maar ik heb het over de voorste 2/3 posities afhankelijk van de opstelling, dus dan praat je over;
Filippo Inzaghi
Marco Boriello
Alberto Gilardino
Ricardo Oliveira
Ronaldo
ondanks dat pipo en ronaldo vrij okay spelen dit jaar, zijn ze toch echt over hun absolute top, gilardino en oliveira vind ik vrij matig dit seizoen, boriello ben ik niet zo bekend mee, heeft denk ik wel de nodige potentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |