Je vergeet Natasiaquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:14 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
voor ons mannen wel dan!!! Ik wil een vrouw met klasse en de juiste looks!! niet een uitgeleefde amanda of een akelige Lieke!!![]()
Lieke is gewoon geen mietje, maar een vrouw met ballen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kijk ik snap het ook wel , maar ik vind Lieke gewoon 10 keer niks. Ik vind haar vals en doortrapt.
ben jij vrouw ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:16 schreef Maanvis het volgende:
Oke, zou er vanavond nog geneukt worden met deze of gene?
Ik ook, dat wordt niks hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ok ik heb mezelf nu voorgenomen Lieke een eerlijke kans te geven en het aan te kijken..maar ik heb er een hard hoofd in.
Nee, maar als je lekker bent wil ik je wel ff pijpen hoor.quote:
En die vind ik dan weer niets. Echt zo'n inhoudsloze mislukte barbiepop.quote:
Ik zal even wat berichtjes van je terug vissenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die vind ik dan weer niets. Echt zo'n inhoudsloze mislukte barbiepop.
Je bent in de war met Amanda.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die vind ik dan weer niets. Echt zo'n inhoudsloze mislukte barbiepop.
scan is een beetje in de warquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je bent in de war met Amanda.
Neentje is lief!
Vorige keer dat Lieke verhaal wou halen werd ze verschrikkelijk geowned door die schorre krijsteef dus ik zou je maar niet te snel blij makenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Nu ga ik in ieder geval vanaf vrijdag wel betalen. Ik wil Palma zien gek worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |