abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:27:05 #71
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48945186
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:13 schreef PC eend het volgende:
...
Zoek het ff lekker uit
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_48946386
Ik heb die huub altijd al een eng mannetje gevonden, maar nou is het wel duidelijk dat ie gewoon helemaal psychisch gestoord is! De ene moment helemaal over de zeik gaan om niks (en zeg niet dat 't geacteerd is) en volgende moment lachen omdat 't zogenaamd bij z'n tactiek hoort.
Oehhhhh wat had ik graag met een koekepan tegen die kuttekop aangeslagen!
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:58:48 #73
2018 PC eend
relativist
pi_48946657
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Zoek het ff lekker uit
Ga ik doen, dan maak ik er een filmpje van... en gooi het in je smoel
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:20:44 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_48947548
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ga ik doen, dan maak ik er een filmpje van... en gooi het in je smoel
Ik heb ook nog een heel bijzonder filmpje.
Zal ik ook weer eens online gooien.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:25:45 #75
2018 PC eend
relativist
pi_48947768
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een heel bijzonder filmpje.
Zal ik ook weer eens online gooien.
Fucking hell, dat klinkt als chantage
pi_48948109
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:13 schreef PC eend het volgende:

Ik zal binnekort de dingen die ik noem in een filmpje vangen
wie geeft brian het recht om beslissen dat hij uitmaakt wat goed is voor een ander.
en als amanda werkelijk zoveel gezopen had en dronken zou zijn stond ze nogal vast op haar benen en kon toch aardig recht en hard achter brian aanrennen??
en of het nu duwen of slaan is in de regels staat toch 1cm???
en nog eens wat amanda zegt nu dat brian haar geslagen heeft jij zegt het was onduidelijk te zien??? dus liegt ze volgens jou?
amanda zegt dat ze herhaaldelijk nee zei ! en dat gelooof je wel .
doe maar net als ik en zie ze allemaal maar als leugenaars en dat het een nieuwe soap met acteurs is.
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:34:09 #77
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48948125
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef PC eend het volgende:

[..]

Fucking hell, dat klinkt als chantage
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_48948401
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Brian speelt dus niet met haar gevoelens, wat huub dus duidelijk wel doet (en dat is dan de 'bevrijding' van amanda? ) .
Hij geeft er geen valse hoop en zegt dat hij haar niet verliefd op haar is en is duidelijk.
Elkaar vrijlaten hoeft niet automatisch te betekenen dat hij het ook eens is dat ze in hun eigen bed met zijn grootste rivaal naar bed gaat, hij reageerde daar dus dan ook beheerst op, en begon pas te flippen nadat huub tegen de afspraak in hem weer fysiek ging uitdagen.
brian begon met de deken weg te trekken.
als je het allemaal een beetje gevolgd hebt is er de laatste keer dat dat gebeurde al gezegd dat dat niet meer mocht
dus dat was de eerste overtreding van de regels door brian(dekens van iemand aftrekken)
en dan kun je de rest zien als actie is reactie maar er kon maar 1 eindconclusie zijn en dat was een exit voor
brian huub en natasia.
maar aangezien daar de aangewezen winnaar tussen zit mochten ze blijven.
en aangezien lieke nu binnen is gekomen zonder dat zij een speler buitenspel mag zetten (omdat ze meer huub minded is)kun je wel aanneemen dat de winnaar teruggebracht is naar 2 kanidaten en aangezien de kleurlingen altijd de prijzen winnen (kijk maar op tv) en brian niet helemaal zuiver in kleur is wint natasia
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:09:23 #79
2018 PC eend
relativist
pi_48949211
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:33 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

wie geeft brian het recht om beslissen dat hij uitmaakt wat goed is voor een ander.
Hij kan niet tegen onrechtvaardigheid en mensen die meisjes misbruiken.
Waarom zou hij geen recht om daar iets over te zeggen als zoiets in zijn eigen bed gebeurd met zijn eigen seksvriendin
quote:
en als amanda werkelijk zoveel gezopen had en dronken zou zijn stond ze nogal vast op haar benen en kon toch aardig recht en hard achter brian aanrennen??
Het was zo overduidelijk dat huub haar dronken voerde, daar is geen ontkennen aan, ze was ook behoorlijk de weg kwijt en stond niet vast op haar benen, is zelfs gevallen en wist niet meer dat ze met huub door de fontijn gelopen was.
Het kan wel zo zijn dat als je dronken bent dat je dan door een heftige gebeurtenis een stuk ontnuchterd...
quote:
en of het nu duwen of slaan is in de regels staat toch 1cm???
Huub was de eerste die die regel weer overtrad.
En amanda duwde brian ook voordat hij haar raakte.
quote:
en nog eens wat amanda zegt nu dat brian haar geslagen heeft jij zegt het was onduidelijk te zien??? dus liegt ze volgens jou?
Ja, net zoals toen met NL.
Ik denk dat als het echt gebeurd was, ze brian ook niet meer terug had gewild, ze dat direct zou zeggen en er niet dagenlang haar mond over zou houden en pas bevestigd als ze het in een brief leest waar ze kwaad om was.
En als ze echt zo hard geslagen was dat ze daar van achterover klapte en staat te krimpen van de pijn, dat er dan toch wel een plekje in haar gezicht gezien had moeten zijn.
quote:
amanda zegt dat ze herhaaldelijk nee zei ! en dat gelooof je wel .
Dat geloof ik omdat ik dat zelf gehoord heb en dat staat op band, net zoals dat ze de dekens omhoog trok en om syl riep.
quote:
doe maar net als ik en zie ze allemaal maar als leugenaars en dat het een nieuwe soap met acteurs is.
Als je daar automatisch vanuit gaat word het ook wat lastig om alles objectief te bekijken.
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:17:54 #80
2018 PC eend
relativist
pi_48949427
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef BENJOLA het volgende:

[..]

brian begon met de deken weg te trekken.
als je het allemaal een beetje gevolgd hebt is er de laatste keer dat dat gebeurde al gezegd dat dat niet meer mocht
dus dat was de eerste overtreding van de regels door brian(dekens van iemand aftrekken)
Het was het dekbed van zijn eigen bed, dat lijkt me niet verboden.
quote:
en dan kun je de rest zien als actie is reactie maar er kon maar 1 eindconclusie zijn en dat was een exit voor
brian huub en natasia.
Waarom natasia
quote:
maar aangezien daar de aangewezen winnaar tussen zit mochten ze blijven.
en aangezien lieke nu binnen is gekomen zonder dat zij een speler buitenspel mag zetten (omdat ze meer huub minded is)kun je wel aanneemen dat de winnaar teruggebracht is naar 2 kanidaten en aangezien de kleurlingen altijd de prijzen winnen (kijk maar op tv) en brian niet helemaal zuiver in kleur is wint natasia
Ze gaan niet snel de 2 hoofdrolspelers wegsturen nee.
Voor de rest begin je nogal eng te klinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')