quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:33 schreef BENJOLA het volgende:[..]
wie geeft brian het recht om beslissen dat hij uitmaakt wat goed is voor een ander.
Hij kan niet tegen onrechtvaardigheid en mensen die meisjes misbruiken.
Waarom zou hij geen recht om daar iets over te zeggen als zoiets in zijn eigen bed gebeurd met zijn eigen seksvriendin
![]()
quote:
en als amanda werkelijk zoveel gezopen had en dronken zou zijn stond ze nogal vast op haar benen en kon toch aardig recht en hard achter brian aanrennen??
Het was zo overduidelijk dat huub haar dronken voerde, daar is geen ontkennen aan, ze was ook behoorlijk de weg kwijt en stond niet vast op haar benen, is zelfs gevallen en wist niet meer dat ze met huub door de fontijn gelopen was.
Het kan wel zo zijn dat als je dronken bent dat je dan door een heftige gebeurtenis een stuk ontnuchterd...
quote:
en of het nu duwen of slaan is in de regels staat toch 1cm???
Huub was de eerste die die regel weer overtrad.
En amanda duwde brian ook voordat hij haar raakte.
quote:
en nog eens wat amanda zegt nu dat brian haar geslagen heeft jij zegt het was onduidelijk te zien??? dus liegt ze volgens jou?
Ja, net zoals toen met NL.
Ik denk dat als het echt gebeurd was, ze brian ook niet meer terug had gewild, ze dat direct zou zeggen en er niet dagenlang haar mond over zou houden en pas bevestigd als ze het in een brief leest waar ze kwaad om was.
En als ze echt zo hard geslagen was dat ze daar van achterover klapte en staat te krimpen van de pijn, dat er dan toch wel een plekje in haar gezicht gezien had moeten zijn.
quote:
amanda zegt dat ze herhaaldelijk nee zei ! en dat gelooof je wel .
Dat geloof ik omdat ik dat zelf gehoord heb en dat staat op band, net zoals dat ze de dekens omhoog trok en om syl riep.
quote:
doe maar net als ik en zie ze allemaal maar als leugenaars en dat het een nieuwe soap met acteurs is.
Als je daar automatisch vanuit gaat word het ook wat lastig om alles objectief te bekijken.