Wat is er nou schijnheilig om in dit spel te proberen je tegenstander zo te laten flippen dat ie jankend of platgespoten in een ambulance het spel verlaat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:36 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
WTF. Lees ff verder dan die zin want je mist m'n hele punt.... ik bedoel dus te zeggen dat Huub absoluut niet om amanda geeft, maar het wel zogenaamd erg vind als er in haar gezicht gespuugd wordt en ze aan het huilen is.....DAT is schijnheilig, niet dat hij iemand neukt om een ander te pakken.....![]()
Lees het nog maar een keer, misschien dat je het dan begrijpt....:quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat is er nou schijnheilig om in dit spel te proberen je tegenstander zo te laten flippen dat ie jankend of platgespoten in een ambulance het spel verlaat?
Niks schijnheilig van Huub, het is zijn tactiek. Die werkt blijkbaar.
Ja duh, dat bedoel ik dus. Brian kun je ook wel op een andere manier pakken. Ga dan niet zo zielig doen, en doen of je ergens boos om bent terwijl dat helemaal niet zo is. Hij kan heus wel wat beters bedenken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:45 schreef Sanne het volgende:
Het interesseert hem waarschijnlijk geen reet dat Brainless Sloerie in haar muil spuugt, natuurlijk niet.
Waarom doet Brian dan alsof hij boos is over een 'klap in z'n modderfokking kutgezicht' terwijl het voor iedereen overduidelijk is dat ie gewoon niet kan hebben dat "zijn" Amandaatje door Huub wordt verwend?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:49 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja duh, dat bedoel ik dus. Brian kun je ook wel op een andere manier pakken. Ga dan niet zo zielig doen, en doen of je ergens boos om bent terwijl dat helemaal niet zo is.
wss omdat op tv wat ophef veroorzaakt heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:48 schreef soylent het volgende:
Dat was me het uitzendingetje wel
Erg mooie beelden nog van na de streamlock... Wel jammer dat ze het para telefoontje niet hebben uitgezonden!
Snap je zelf eigenlijk wel waar het concept van DGK om draait?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef lindaatjuh het volgende:
Lees het nog maar een keer, misschien dat je het dan begrijpt....:
Watte?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
wss omdat op tv wat ophef veroorzaakt heeft
Ga ik doen, dan maak ik er een filmpje van... en gooi het in je smoelquote:
Ik heb ook nog een heel bijzonder filmpje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga ik doen, dan maak ik er een filmpje van... en gooi het in je smoel![]()
Fucking hell, dat klinkt als chantagequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een heel bijzonder filmpje.![]()
Zal ik ook weer eens online gooien.![]()
wie geeft brian het recht om beslissen dat hij uitmaakt wat goed is voor een ander.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:13 schreef PC eend het volgende:
Ik zal binnekort de dingen die ik noem in een filmpje vangen
quote:
brian begon met de deken weg te trekken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian speelt dus niet met haar gevoelens, wat huub dus duidelijk wel doet (en dat is dan de 'bevrijding' van amanda?) .
Hij geeft er geen valse hoop en zegt dat hij haar niet verliefd op haar is en is duidelijk.
Elkaar vrijlaten hoeft niet automatisch te betekenen dat hij het ook eens is dat ze in hun eigen bed met zijn grootste rivaal naar bed gaat, hij reageerde daar dus dan ook beheerst op, en begon pas te flippen nadat huub tegen de afspraak in hem weer fysiek ging uitdagen.
Hij kan niet tegen onrechtvaardigheid en mensen die meisjes misbruiken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:33 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
wie geeft brian het recht om beslissen dat hij uitmaakt wat goed is voor een ander.
Het was zo overduidelijk dat huub haar dronken voerde, daar is geen ontkennen aan, ze was ook behoorlijk de weg kwijt en stond niet vast op haar benen, is zelfs gevallen en wist niet meer dat ze met huub door de fontijn gelopen was.quote:en als amanda werkelijk zoveel gezopen had en dronken zou zijn stond ze nogal vast op haar benen en kon toch aardig recht en hard achter brian aanrennen??
Huub was de eerste die die regel weer overtrad.quote:en of het nu duwen of slaan is in de regels staat toch 1cm???
Ja, net zoals toen met NL.quote:en nog eens wat amanda zegt nu dat brian haar geslagen heeft jij zegt het was onduidelijk te zien??? dus liegt ze volgens jou?
Dat geloof ik omdat ik dat zelf gehoord heb en dat staat op band, net zoals dat ze de dekens omhoog trok en om syl riep.quote:amanda zegt dat ze herhaaldelijk nee zei ! en dat gelooof je wel .
Als je daar automatisch vanuit gaat word het ook wat lastig om alles objectief te bekijken.quote:doe maar net als ik en zie ze allemaal maar als leugenaars en dat het een nieuwe soap met acteurs is.![]()
Het was het dekbed van zijn eigen bed, dat lijkt me niet verboden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
brian begon met de deken weg te trekken.
als je het allemaal een beetje gevolgd hebt is er de laatste keer dat dat gebeurde al gezegd dat dat niet meer mocht
dus dat was de eerste overtreding van de regels door brian(dekens van iemand aftrekken)
Waarom natasiaquote:en dan kun je de rest zien als actie is reactie maar er kon maar 1 eindconclusie zijn en dat was een exit voor
brian huub en natasia.
Ze gaan niet snel de 2 hoofdrolspelers wegsturen nee.quote:maar aangezien daar de aangewezen winnaar tussen zit mochten ze blijven.
en aangezien lieke nu binnen is gekomen zonder dat zij een speler buitenspel mag zetten (omdat ze meer huub minded is)kun je wel aanneemen dat de winnaar teruggebracht is naar 2 kanidaten en aangezien de kleurlingen altijd de prijzen winnen (kijk maar op tv) en brian niet helemaal zuiver in kleur is wint natasia![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |