Ja, volgens mij wel allemaal gezien. Maar eerlijk, ik krijg echt de rillingen van dat typetje...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
Zonde. Wel alle films dan? Dan snap je toch wel waarom ik Snape geweldig vind?
Waar heb je die afwas weer vandaan? Ik had van de week alles netjes opgeruimd!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
De afwas staat nog steeds trouwens. Zometeen maar even doen na het douchen en dan meteen door naar de supermarkt want we komen nog een paar dingen te kort.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel allemaal gezien. Maar eerlijk, ik krijg echt de rillingen van dat typetje...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
Zo, alleen de pannen moeten nog, maar het afdruiprek is vol
Ik had drie glazen met schimmeldingetjes
Ja, glazen vruchtensap met een laagje water, dat wil welquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat is langer dan 2 dagen....
Ik herken het hoor. Tegenwoordig niet meer, maar wij hebben het ook wel eens gehadn
quote:
donequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Okee, relay mijn bericht dan even voor me
viel wel mee, maar we hebben dan ook de soep met de 3 pepertjes niet genomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat thai eten altijd zo'n lekkere aanslag was op je spijsverteringkanaal...
ja hoor, hadden een soort van verrassingsmenu met allemaal verschillende gerechten voor 12 personenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:51 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net uiensoep met iets te veel verse peper opIk zal het ook wel merken vanavond.
Was het lekker?
officieel om afscheid te nemen van een oud collega die 3 maanden bij ons gewerkt heeft, maar helaas moest ze gisteren afzeggen, en slecht als wij zijn zijn we met de rest gewoon alsnog gegaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef wonderer het volgende:
Grappig. Was er een bepaalde reden dat jullie uitgingen? Of gewoon lekker?
en ik ga op bed wel verder met uitbuikenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
Wheheh.
Geinig.
Ik ga even aan mijn conditie werken aka wii'en
De rest ookquote:
stonden ze weer op het station uit te delen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanmiddag een flesje aarbeiensap gekregen (met speciale vezels ter bevordering van de spijsvertering), gratis.
Nou, die dingen zijn dus niet aan mij besteed, want ik ben flink aan de dunne.
En het was nog vies ook (het drankje)!
Het merk weet ik niet meer. Maar het waren flesjes aardbeienzoetigheid. En ze deelden het in een supermarkt uit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, en noem het merk even, dan weet ik dat ik de volgende keer daarvoor moet bedanken![]()
okay dan ben ik wel veilig gok ik, want zo vaak kom ik niet in Eindhoven in een supermarktquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het merk weet ik niet meer. Maar het waren flesjes aardbeienzoetigheid. En ze deelden het in een supermarkt uit.
Lezen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |