tis al middag.. en ik heb me weer flink misdragenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren.
Je kunt je aanmelden voor de PM servicequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Yay, ik heb jullie weer gevonden! Ik was in deel 110 de draad kwijt geraakt!
Hier nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
tis al middag.. en ik heb me weer flink misdragen![]()
Lulquote:
Wadanquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
tis al middag.. en ik heb me weer flink misdragen![]()
Wat mij betreft liever nietquote:
Ah, dat was van voor de editquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef wonderer het volgende:
Het is niet belangrijk wat ik heb, maar wat ik ben
Okay dan zal ik het vanaf heden gewoon houden bij Goeden dag Wondererquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:59 schreef wonderer het volgende:
Precies.
Laat het Sebasser niet horenquote:
Ja Sebas en ik zouden daten, nu kan ie niet meerquote:
Nooit geweten dat hij ook stand up comedy doet...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef Sitethief het volgende:
Trouwens op dit moment luister ik Robin Williams, hoewel ik niet alle grappen snap blijft hj toch mijn nr 1. Engelstalige comedian.
Ik heb zo'n vermoeden dat het daar ook voor bedoeld wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat moet je niet tegen mij, maar tegen m'n collega's zeggen![]()
Nee, ik dacht dat thai eten altijd zo'n lekkere aanslag was op je spijsverteringkanaal...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het daar ook voor bedoeld was
Veel plezier Stroek!
En welke rol had jij (buiten onderstaande)quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
Het ging over Harry Potter en Brad was "the chosen one"
iek. *ril*... je zei toch dat je heerlijk gedroomd had?quote:en ik ging met Snape zoenen
Weet ik niet meer. Toeschouwer of zo? We (Snape, McGonagall, Dumbledore en iedereen) gingen wachten tot boek 7 uitkwam en toen bleek dat Brad The Chosen One was maar dat wilde hij niet. Door de macht die hij had kon hij de tijd stil zetten en het veranderen. En ergens tussendoor zoende ik stiekem met Snape alleen later bleek dat Sirius Black te zijn (maar dat vond ik ook niet erg, Gary Oldmanquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En welke rol had jij (buiten onderstaande)
[..]
iek. *ril*... je zei toch dat je heerlijk gedroomd had?
Ik snap er geen fuck van.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:Wonderer: [FB] KLB Surveillance-Fiets komt uit de kast
Er zijn van die dagen dat ik humor zie waar die niet is... Misschien is dit er één van...quote:
Ja, ik zeg niks meer over de aanschaf van dure electronicaquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
Ik wil een breedbeeldschermTe veel gedoe hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niks meer over de aanschaf van dure electronica
Wat voor één? Wij zijn ook aan het rondkijken, onze tv krijgt aardig de kuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niks meer over de aanschaf van dure electronica
Voor de computer? Ik bedoel een 22" tft voor de computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dure electronica isWelke heb jij?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Oh ja, de titel is wel leukquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zijn van die dagen dat ik humor zie waar die niet is... Misschien is dit er één van...
Ik vond de titel gewoon leuk, gezien hij in ONZ ons steeds centraal kwam zetten (wat we nu nog steeds niet zijn trouwens. En ik ben bang dat dat door mij komt, ik ben vergeten de [ ] om de Lesbeau te zetten..)
Oh, ik heb niet eens verder gekeken dan de titelquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, de titel is wel leukMaar de rest van het topic?
Nee. Alleen gekeken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:23 schreef wonderer het volgende:
Jij hebt Harry Potter niet gelezen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |