Lekker interieur zit daar ook inquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef Cybje het volgende:
Een Corvette is sowieso altijd de beste
gek. en dat terwijl ik een gematigd-rechts hardwerkende brave met katoenen sokken voorziene ontwaker ben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef 1299 het volgende:
Klinkt als de natte droom voor links langharig werkschuw tuig met geitenwollensokken
Rode leren stoelen zijn altijd beter dan die stoffen stoelen uit een Opel Corsa met kinderachtige vormpjes en tekeningen erop.quote:
ik vind de heilige graal-zoektocht anders best wel mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef daNpy het volgende:
Nee, je kunt niet zeggen dat 1 auto de beste is.
(De beste waarin?
Wegligging? technische hoogstandjes? comfort? snelheid? acceleratie?
Bovendien zijn het allemaal meningen en geen feiten)
en waarom?quote:
En gefreest aluminium en carbon fibre is weer mooier dan plasticquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef Cybje het volgende:
[..]
Rode leren stoelen zijn altijd beter dan die stoffen stoelen uit een Opel Corsa met kinderachtige vormpjes en tekeningen erop.
dat hoor ik idd vaker. toyota.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef Pascal86 het volgende:
Toyota, koop hem hier tweede hands met 3 ton op de teller, rij er 2 jaar mee en dan wordt hij nog es naar afrika ge-exporteerd
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ford Sierra natuurlijk
en anders een Alfa Romeo 155 V6 "Bojo edition"
Dat heb je zeker van horen zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef Pascal86 het volgende:
Alfa, zeker 1 van de beste op het gebied van design en 155 is 1 van mijn favoriet maar wint het niet op kwaliteit
Saab 900 voldoet een heel eind, een quote uit Top Gear die hem testte destijds:quote:maar wat is de beste eigenlijk?
-rijcomfort?
-veiligheid?
-snelheid?
-luxe?
-wegligging?
-zuinigheid?
de saab 900 arrow staat ook erg hoog op mijn lijstje. en daarnaast is saab ongekend snel als je de turbo neemt. helaas gaan de moderne saabs minder lang mee, vanaf de 9000 voelen ze ook minder degelijk en de deur slaat ook veel minder deftig, maar veilig, dichtquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:32 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
Saab 900, een quote uit Top Gear die hem testte destijds:
'Built like a Merc, Safe as a Volvo and so much cooler than a BMW'
Buurman heeft bijna alleen alfas gehad:quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat heb je zeker van horen zeggen.
Net zoals die Toyota's, komt enkel en alleen door het imago.
Een gemiddelde Toyota is niet beter dan een gemiddelde VW of Alfa.
Precies, de buurman..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Buurman is alfa fan wat hij heeft gereden:
145
146
155
156
156 Gta
en nu heeft hij zo'n GT
Alleen met die gta heeft hij niet zo veel elektronische storing gehad.
een Saab 900 is alles behalve erg veiligquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:32 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
Saab 900 voldoet een heel eind, een quote uit Top Gear die hem testte destijds:
'Built like a Merc, Safe as a Volvo and so much cooler than a BMW'
Maak niet uit, ik zag hem in het verleden vaak genoeg rommelen, zelf neemt hij het op de koop toe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies, de buurman..
geen eigen ervaring dus.
Bovendien zijn dat niet alle Alfa's maar slechts enkele.
Het zijn de gangbare.quote:Bovendien zijn dat niet alle Alfa's maar slechts enkele.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |