quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:07 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
|Sorry dit was meer weer een opmerking op de opmerking boven me.. Ik heb wel eens tests gedaan voor ADHD waar overal uitbleek dat ik het zou hebben, maar ik heb mij nog nooit officieel laten testen. Ik ben dit wel van plan te gaan doen. Niet dat ik het wil hebben, maar als ik weet dat ik het heb kan ik er misschien mee leren omgaan. Ik ben er iniedergeval bijna zeker van dat ik een concentratiestoornis heb of iets dergelijks, maar ik verafschuw een beetje al die tests enzo..
Sorry voor die opmerking hij was iig neit verkeerd bedoelt![]()
Bedankt voor de reactie nuquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:38 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik had gezien dat je reageerde op de post ervoor. Maar t kwam op mij over alsof een aantal mensen of misschien jijzelf zomaar uit t niets aankwam(en) met het idee: ik heb misschien adhd. En daardoor vond ik die opmerking niet geweldig omdat t dus leek alsof je t perse wilde omdat je 'toevallig' een aantal eigenschappen ervan hebt.
Maar oke, alweer vergeten enzo. Daar heb je bij een adhd-er toch al snel voordeel mee, vooral bij mij. Ik vergeet ontieglijk veel
Ik raad je echt aan om het (als je hinder ervan ondervind) je via officiele weg te laten testen. De internettests zijn leuk, maar ik zou daar niet blind op varen. Overigens viel t bij mij mee, ik geloof dat ik in totaal 4 testen heb gedaan en uiteraard de nodige gesprekken.
Succes!!
UMCG heeft ook een poli voor ADHD/ADD, wist je dat? Wachttijd is daar 2 tot 5 maanden, maar als je alleen een diagnose wil, dan kan dat in een dag bepaald worden....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:44 schreef Tangarine het volgende:
Ik ben dus vrijdag bij de huisarts geweest, en ik krijg vanzelf bericht van ggz/lentis/whatever voor een afspraak
Ik zou wel willen dat ik lekker kon powernappen...quote:Op zondag 6 mei 2007 12:56 schreef melonovy het volgende:
even een TVP tje en dan een powernapje doen!
Verder gaat het steeds weer beterder, echt heel vervelend zijn die dips rondom mijn menstruatie, dan heb ik echt een hele periode een ultra add blues
ik kan wel goed pitten met ritalin.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:14 schreef compier het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik lekker kon powernappen...
maar met concerta lukt dat niet echt.
Trouwens, kan iemand even zorgen dat het niet gaat regenen volgende week, ik benhelemaal happy door al die zon!
Ik kan nooit powernappenquote:Op zondag 6 mei 2007 13:14 schreef compier het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik lekker kon powernappen...
maar met concerta lukt dat niet echt.
Trouwens, kan iemand even zorgen dat het niet gaat regenen volgende week, ik benhelemaal happy door al die zon!
ik sinds kort ook niet meerquote:Op zondag 6 mei 2007 14:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik kan nooit powernappen
En als de wekker is gegaan... kom ik niet meer in slaap
wat een pisweer. word er chagerijnig van.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:14 schreef compier het volgende:
Ja he! ik kan dan bv ook niet skateboarden, the main thing om mn energie een beetje weg te krijgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat een pisweer. word er chagerijnig van.![]()
leukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hier heb je wat te doen. mijn laatste nummer.![]()
tja, luisteren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
leukmaar wat moet ik hiermee
?
ga de natuur checken. vanmiddag in de pauze was ik helemaal gaar (nu ook trouwens) van veel te weinig slaap al dagen. ik liep naar het dichtsbijzijnde stukje groen en fleurde meteen op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:42 schreef Qwea het volgende:
ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal gestresstMn pc hangt (mn updates blijven hangen) en mn laptop zit ook vast. Ik heb zin om ALLES zo het kutraam uit te flikkeren
als ik me ergens in vast heb gebeten wil ik niets anders doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:41 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
tja, luisteren?![]()
[..]
ga de natuur checken. vanmiddag in de pauze was ik helemaal gaar (nu ook trouwens) van veel te weinig slaap al dagen. ik liep naar het dichtsbijzijnde stukje groen en fleurde meteen op.
Verholpenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef melonovy het volgende:
Vastlopende computers zijn dramatisch, het komt altijd op het verkeerde moment, en altijd heb je net niet op tijd die backup gemaakt die je al een possje van plan was te maken ...
Hoe staat het er nu mee Qwea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |