abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2007 @ 18:41:08 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49042086
Ik ben ontzettend druk in mn hoofd ik moet echt minder bier drinken Daar word ik zoooo hyper van soms
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:38:35 #27
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49043665
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:07 schreef Rubbish11 het volgende:

[..]

|Sorry dit was meer weer een opmerking op de opmerking boven me.. Ik heb wel eens tests gedaan voor ADHD waar overal uitbleek dat ik het zou hebben, maar ik heb mij nog nooit officieel laten testen. Ik ben dit wel van plan te gaan doen. Niet dat ik het wil hebben, maar als ik weet dat ik het heb kan ik er misschien mee leren omgaan. Ik ben er iniedergeval bijna zeker van dat ik een concentratiestoornis heb of iets dergelijks, maar ik verafschuw een beetje al die tests enzo..
Sorry voor die opmerking hij was iig neit verkeerd bedoelt

Ik had gezien dat je reageerde op de post ervoor. Maar t kwam op mij over alsof een aantal mensen of misschien jijzelf zomaar uit t niets aankwam(en) met het idee: ik heb misschien adhd. En daardoor vond ik die opmerking niet geweldig omdat t dus leek alsof je t perse wilde omdat je 'toevallig' een aantal eigenschappen ervan hebt.

Maar oke, alweer vergeten enzo. Daar heb je bij een adhd-er toch al snel voordeel mee, vooral bij mij. Ik vergeet ontieglijk veel

Ik raad je echt aan om het (als je hinder ervan ondervind) je via officiele weg te laten testen. De internettests zijn leuk, maar ik zou daar niet blind op varen. Overigens viel t bij mij mee, ik geloof dat ik in totaal 4 testen heb gedaan en uiteraard de nodige gesprekken.

Succes!!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49043842
Ik ben dus vrijdag bij de huisarts geweest, en ik krijg vanzelf bericht van ggz/lentis/whatever voor een afspraak
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49043977
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:38 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik had gezien dat je reageerde op de post ervoor. Maar t kwam op mij over alsof een aantal mensen of misschien jijzelf zomaar uit t niets aankwam(en) met het idee: ik heb misschien adhd. En daardoor vond ik die opmerking niet geweldig omdat t dus leek alsof je t perse wilde omdat je 'toevallig' een aantal eigenschappen ervan hebt.

Maar oke, alweer vergeten enzo. Daar heb je bij een adhd-er toch al snel voordeel mee, vooral bij mij. Ik vergeet ontieglijk veel

Ik raad je echt aan om het (als je hinder ervan ondervind) je via officiele weg te laten testen. De internettests zijn leuk, maar ik zou daar niet blind op varen. Overigens viel t bij mij mee, ik geloof dat ik in totaal 4 testen heb gedaan en uiteraard de nodige gesprekken.

Succes!!
Bedankt voor de reactie nu
Qua school resultaten heb ik er toch wel hinder van. Ik kan me nooit meer dan 30 minuten op een vak concentreren als ik echt moet leren. Huiswerk maken lukt me sowieso niet.
Als ik echt in iets geinterreseerd bent lukt het nog wel een beetje maar anders kan ik het echt niet in me opbrengen.
Ik ben megasnel afgeleid elk geluidje of iets wat ik hoor als ik ergens mee bezig ben merk ik op, en ik kijk dan ook gelijk die richting in. In de klas ben ik zeer aanwezig door op iedereen te reageren die iets zegt en hier heb ik niet alleen mezelf mee maar ook de andere.
M'n hoofd is gewoon een grote chaos zo nu en dan

Soms kom ik ook wel moeilijk in slaap doordat er nog 1000 dingen door mn hoofd razen, maar ik weet niet of dat er ook iets mee te maken heeft. Ik denk dat ik binnekort maar is aan ons mam ga vragen of ik misschien niet beter toch wel getest moet worden (heeft ze zelf al meerdere keren voorgesteld, ik heb het alleen telkens afgewezen)
pi_49050864
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:44 schreef Tangarine het volgende:
Ik ben dus vrijdag bij de huisarts geweest, en ik krijg vanzelf bericht van ggz/lentis/whatever voor een afspraak
UMCG heeft ook een poli voor ADHD/ADD, wist je dat? Wachttijd is daar 2 tot 5 maanden, maar als je alleen een diagnose wil, dan kan dat in een dag bepaald worden....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 6 mei 2007 @ 12:56:25 #31
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49059068
even een TVP tje en dan een powernapje doen!

Verder gaat het steeds weer beterder, echt heel vervelend zijn die dips rondom mijn menstruatie, dan heb ik echt een hele periode een ultra add blues
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 6 mei 2007 @ 13:14:25 #32
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_49059467
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:56 schreef melonovy het volgende:
even een TVP tje en dan een powernapje doen!

Verder gaat het steeds weer beterder, echt heel vervelend zijn die dips rondom mijn menstruatie, dan heb ik echt een hele periode een ultra add blues
Ik zou wel willen dat ik lekker kon powernappen...
maar met concerta lukt dat niet echt.
Trouwens, kan iemand even zorgen dat het niet gaat regenen volgende week, ik benhelemaal happy door al die zon!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_49062292
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:14 schreef compier het volgende:

[..]

Trouwens, kan iemand even zorgen dat het niet gaat regenen volgende week, ik benhelemaal happy door al die zon!
ik kan wel goed pitten met ritalin.
en de komende paar maanden is er alleen maar zon en 20 graden +.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zondag 6 mei 2007 @ 14:53:55 #34
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49062314
quote:

[..]

Ik kan nooit powernappen
En als de wekker is gegaan... kom ik niet meer in slaap
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:37:07 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49063685
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:53 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ik kan nooit powernappen
En als de wekker is gegaan... kom ik niet meer in slaap
ik sinds kort ook niet meer maar dat komt volgens mij door de vitamine pillen ik was telkens zo kei moe dat ik de hele dag sliep bijna. Na die vita pillen niet meer

maar Powernapjes doen kan ik wel
  zondag 6 mei 2007 @ 15:54:22 #36
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49064164
Mel fijn dat het beter gaat

Powernapjes (lekker met een graadje of 25 in de hangmat Hmmm, kom maar op)

Ik heb trouwens helemaal geen test gehad
Ik heb twee gesprekken gehad (1 alleen + 1 met pa en husb) en schijnbaar kwam daar zo duidelijk uit naar voren dat ik zeker wel ADD heb.
Gewoon even afwachten dus hoe het bij de desbetreffende instantie gaat waar je angemeld word/bent.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:10:43 #37
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49160018
Tis hier wel altijd heel rustig
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:43:37 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49161485
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
dat viel me ook al op ja
pi_49166544
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
hier heb je wat te doen. mijn laatste nummer.
pi_49166597
quote:

wat een pisweer. word er chagerijnig van.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:35:47 #41
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_49187385
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wat een pisweer. word er chagerijnig van.
Ja he! ik kan dan bv ook niet skateboarden, the main thing om mn energie een beetje weg te krijgen
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:38:16 #42
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49194338
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

hier heb je wat te doen. mijn laatste nummer.
leuk maar wat moet ik hiermee ?
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:42:26 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49194477
ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal gestresst Mn pc hangt (mn updates blijven hangen) en mn laptop zit ook vast. Ik heb zin om ALLES zo het kutraam uit te flikkeren
pi_49196563
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

leuk maar wat moet ik hiermee ?
tja, luisteren?
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:42 schreef Qwea het volgende:
ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal gestresst Mn pc hangt (mn updates blijven hangen) en mn laptop zit ook vast. Ik heb zin om ALLES zo het kutraam uit te flikkeren
ga de natuur checken. vanmiddag in de pauze was ik helemaal gaar (nu ook trouwens) van veel te weinig slaap al dagen. ik liep naar het dichtsbijzijnde stukje groen en fleurde meteen op.
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:44:59 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49196689
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:41 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

tja, luisteren?
[..]

ga de natuur checken. vanmiddag in de pauze was ik helemaal gaar (nu ook trouwens) van veel te weinig slaap al dagen. ik liep naar het dichtsbijzijnde stukje groen en fleurde meteen op.
als ik me ergens in vast heb gebeten wil ik niets anders doen
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:23:25 #46
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49204658
Vastlopende computers zijn dramatisch, het komt altijd op het verkeerde moment, en altijd heb je net niet op tijd die backup gemaakt die je al een possje van plan was te maken ...
Hoe staat het er nu mee Qwea?
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:34:51 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49205254
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef melonovy het volgende:
Vastlopende computers zijn dramatisch, het komt altijd op het verkeerde moment, en altijd heb je net niet op tijd die backup gemaakt die je al een possje van plan was te maken ...
Hoe staat het er nu mee Qwea?
Verholpen voor de helft. Blijkt een windows bug te zijn, meer mensen hebben er last van dat bij het updaten hun cpu load 100% is en blijft.

Binnenkort komt er een hotfix voor uit. Ik heb hem maar 15 min laten staan met full load, en toen kon ik de updates erg traag downen.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 08:19:36 #48
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49293610
Gisteren is eindelijk mijn vermoeden bevestigd en heb ik de diagnose ADHD gekregen, dat duurde even al met al ( het balletje rolt al sinds begin januari)
In juni hebben we weer een afspraak en kijken we samen even naar mijn dossier, haar bevindingen, welke variant, hoe nu verder met coaching en medicatie, dat soort dingen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:30:24 #49
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49300994
Oef.. Dat heeft nog best even geduurd zeg!
En je heb dus het H'tje er ook bij. Had je dat zelf ook al verwacht? Omdat je (huisarts) eerst aangaf dat het vermoeden was dat je ADD had..
Hoe zijn de afspraken verlopen, moest je tests doen of heb je net als ik alleen gesprekken gehad?

Hoe voel je je nu?
Over het algemeen gezien, en voelt het een beetje als een opluchting dat je nu toch wel zekerheid hebt? Of maakt het geen verschil?

De diagnose voelde voor mij als een soort opluchting.
"Ik ben niet 'gek' Nou ja, ik kan er zelf tenminste niks aan doen. Het ligt niet aan mijzelf dat ik zo ben."
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 12 mei 2007 @ 16:21:06 #50
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49302310
Toppunt van studieontwijkend gedrag: zodra de droger ook maar enig teken geeft dat het programma afgelopen is, opstaan, de was uit de droger halen en het bed direct voorzien van frisgewassen beddengoed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')