Hoi Twin,
wat voor bijwerkingen had je?
Wie is er bekend met dexo amfetamine? Dit is een milde vorm van Ritalin en bekenden van me hebben dus niet de psychische bijwerkingen, die ze wel van Ritalin hadden. Ik ben benieuwd naar meer ervaringen met dit middel.
Noli, die klokmethode van jou werkt hier dus echt niet he, ik hou er niet van om mezelf voor de gek te houden. Ik reken in dat soort gevallen continu uit hoe laat het dan werkelijk is, wat weer een stukje onrust is. Met als gevolg dat ik evengoed door de chaos in mijn hoofd te laat kom
![]()
Ik hou van keiharde reali-tijd "what you see is what it is"
Misschien kun je een kookwekkertje zetten, doe ik namelijk ook, als hij afgaat heb ik nog hooguit 5 minuten om af te ronden waar ik mee bezig ben en dan moet ik op de fiets stappen om Chiara op te halen, werkt hier prima!
Verder moet ik niet zo veel janken als jij hoor, jij huilie
![]()
maar ik voel wel vaak bepaalde stemmingen en emoties van anderen. Gisteren ook, voelde ik een prop in mijn keel toen ik bij mijn ouders in de tuin zat, ik liep naar binnen, door naar de keuken en zag daar mijn zusje in dikke tranen. Daar ben ik wel heel sensitief voor.
Maar ik huil niet zo gauw om de nieuwste ontwikkelingen van mijn kinderen, ik geniet er wel van, maar dan zonder biggelende tranen
![]()
Aan de andere kant kunnen ze me wel ontroeren hoor, met wat ze zeggen, voelen en uitvoeren.
Maar ik huil sowieso niet zo gauw.