bijwerkingen vallen wel mee....val wel veel af, redelijk vaak last van maag enzo. maar verder valt t wel mee!quote:Op zondag 8 juli 2007 11:01 schreef xepera9 het volgende:
Komt die hoofdpijn wel van de Strattera? Best veel bijwerkingen, zo te zien trouwens: http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=2081&Method=infotekst
Ha!quote:
jij welquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ha!
Ja joh,ik beleef momenteel euforische momenten met de methylfenidaat,
ik ben al dagen hyper,
mijn huis is netjes,
alles weer opgeruimd,
kamer voor kamer weer schoon,
creatieve ideeen worden uitgevoerd,
ik ben geduldig en
niet zo prikkelbaar en vermoeid,
Heerlijk
![]()
Man dat is zaligquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ha!
Ja joh,ik beleef momenteel euforische momenten met de methylfenidaat,
ik ben al dagen hyper,
mijn huis is netjes,
alles weer opgeruimd,
kamer voor kamer weer schoon,
creatieve ideeen worden uitgevoerd,
ik ben geduldig en
niet zo prikkelbaar en vermoeid,
Heerlijk
![]()
methylfenidaat hcl en 'echte ritalin' zijn toch hetzelfde?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:32 schreef Roeji het volgende:
Nog een vraagje aan de 'echte' ritalin slikkers (dus niet die in de methyl doosjes). Wat zijn de bijwerkingen bij jullie? Of nadelen?
Die zijn er pas niet waar, ik vond het ook al direct storend!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:32 schreef Roeji het volgende:
Ik word een beetje lam van die duffe reclames op deze pagina onderaan:
ADHD en Omega-3 tekort
Slaap- en concentratieproblemen? Probeer eens ons ADHD-pakket!
Alsof ik gvd zit te wachten op een adhd-pakket. Hallo, ik mijn pakket adhd is al overcompleet. Hoef niet nog meer erbij![]()
Ik had eigenlijk nergens last van, dus mijn ouders waren er helemaal lij meequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:32 schreef Roeji het volgende:
Nog een vraagje aan de 'echte' ritalin slikkers (dus niet die in de methyl doosjes). Wat zijn de bijwerkingen bij jullie? Of nadelen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
Nou leek werk toch even heeeeel goed te gaan. Maar helaas. Vandaag kreeg ik een document onder ogen wat ik niet had moeten lezen, waarin mijn manager uit Engeland mijn manager in IJMuiden verzocht mij te laten vervangen.
![]()
Ik probeer te gaan sporten als ik gefrustreerd ben, dat helpt wel. Soms lukt dat niet (of heb ik geen) zin en krijg ik een vreetbui of zo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:16 schreef compier het volgende:
ARGH!! ik ben zo f*cking gefrustreerd nu!
Eigenlijk om niets (zoals gewoonlijk), maar het grootste probleem is nu dat ik mezelf niet goed kan uitdrukken.
Ik woon sinds anderhalve maand in de USA, en heb nu ook een hele lievevriendin, waar ik op zich heel goed mee kan praten en die ENORM veel geduld heeft, maar ik heb enorme moeite met uitleggen waarom ik
gefrustreerd enzo ben omdat ik het eerst in het nederlands moet vertalen en dan moet zeggen.
Gelukkig kan ik me hier redelijk goed afreageren, heb een bbgun, kan kampvuur bouwen en we hebben 3 honden... Maar dan nog ben ik gefrustreerd.
Ik " moet" nog vanalles doen en het komt er niet van, ik kan niets positief zien en nu hoor ik net ook nog dat mn vriendin niet kan vanmiddag, en ze gaat morgen paar dagen op een kamp, dus ik zie haar maandag pas weer. dat is op zich niet zo erg maar ik hoorde het net pas, dus dan is het ineens verandering en dus stress -> chaos..
Zo.... even mn hart gelucht!
iemand nog tips om mij moodswing weer terug te swingen naar happy?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
Nou leek werk toch even heeeeel goed te gaan. Maar helaas. Vandaag kreeg ik een document onder ogen wat ik niet had moeten lezen, waarin mijn manager uit Engeland mijn manager in IJMuiden verzocht mij te laten vervangen.
![]()
over het algemeen veel beterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Off topic: is het verder leuk daar in de USA? Vast beter dan hier!![]()
het gaat inmiddels al beter, gister uit pure frustratie het huis uitgelopen met de woorden: " tieft toch op! ik ben fietsen! tot ooit!"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef xepera9 het volgende:
Dat is niet fijn, en frustrerend als je je zo voelt!
Zijn concerta en ritalin niet hetzelfde, maar dan langwerkend vs. kortwerkend? (Misschien is dat hierboven al ergens uitgelegd maar ik heb nu even geen tijd om dat op te zoeken). Hoezo moet je ze dan allebei? Klinkt als nogal veel medicijnen, maar als ze helpen is dat goed natuurlijk.![]()
Lekker zoveel ruimte! Heb je ook nog mooie natuur, bergen of zo in de buurt? Hoop dat je daar al een goede arts of psych gevonden trouwens, lijkt me ook even wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |