abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:16:03 #226
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_51836447
ARGH!! ik ben zo f*cking gefrustreerd nu!
Eigenlijk om niets (zoals gewoonlijk), maar het grootste probleem is nu dat ik mezelf niet goed kan uitdrukken.
Ik woon sinds anderhalve maand in de USA, en heb nu ook een hele lieve vriendin, waar ik op zich heel goed mee kan praten en die ENORM veel geduld heeft, maar ik heb enorme moeite met uitleggen waarom ik
gefrustreerd enzo ben omdat ik het eerst in het nederlands moet vertalen en dan moet zeggen.

Gelukkig kan ik me hier redelijk goed afreageren, heb een bbgun, kan kampvuur bouwen en we hebben 3 honden... Maar dan nog ben ik gefrustreerd.
Ik " moet" nog vanalles doen en het komt er niet van, ik kan niets positief zien en nu hoor ik net ook nog dat mn vriendin niet kan vanmiddag, en ze gaat morgen paar dagen op een kamp, dus ik zie haar maandag pas weer. dat is op zich niet zo erg maar ik hoorde het net pas, dus dan is het ineens verandering en dus stress -> chaos..

Zo.... even mn hart gelucht!
iemand nog tips om mij moodswing weer terug te swingen naar happy?
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:37:32 #227
34891 melonovy
La Kutschie
pi_51837487
Ai Ai Ai compier, even alles los laten en gaan huppelen ofzo
Dikke digiknuf van mij?
Het is vervelend en super irri he, als alles niet gaat als jij zou willen, dat zijn lastige dalletjes, maar goed, je komt er wel weer, sta je binnen de korste keren weer te pieken!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_51837781
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:01 schreef xepera9 het volgende:
Komt die hoofdpijn wel van de Strattera? Best veel bijwerkingen, zo te zien trouwens: http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=2081&Method=infotekst
bijwerkingen vallen wel mee....val wel veel af, redelijk vaak last van maag enzo. maar verder valt t wel mee!

gelukkig ook nog geen zelfmoord gedachten gehad zoals in hoofdletters overal in iedere bijsluiter vermeld staat
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:43:52 #229
34891 melonovy
La Kutschie
pi_51837801
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:23 schreef freecell het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Ha!
Ja joh, ik beleef momenteel euforische momenten met de methylfenidaat, ik ben al dagen hyper, mijn huis is netjes, alles weer opgeruimd, kamer voor kamer weer schoon, creatieve ideeen worden uitgevoerd, ik ben geduldig en niet zo prikkelbaar en vermoeid, Heerlijk
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:50:49 #230
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_51842108
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef melonovy het volgende:

[..]

Ha!
Ja joh, ik beleef momenteel euforische momenten met de methylfenidaat, ik ben al dagen hyper, mijn huis is netjes, alles weer opgeruimd, kamer voor kamer weer schoon, creatieve ideeen worden uitgevoerd, ik ben geduldig en niet zo prikkelbaar en vermoeid, Heerlijk
jij wel het gaat alweer beter, ben maar eens begonnen aan het oude hondenhok uit elkaar te slopen (om hem daarna uit te breiden).
en ff met mijn steifmoeder gepraat, kan goed met haar opschieten dus dat is wel mooi enne... die digiknuf wasook wat ik nodig had

ok.. 1... 2 .... VROLIJK DOEN!!!!!....

ofzo
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_51843979
Zo'n dip heb ik ook weleens en als mijn vrouw dan ook vraagt wat er is kan ik het ook niet vertellen.
Voel me gewoon niet zoals het hoort maar weet niet precies hoe en wat!?!?!?

de hierbovenstaande berichtjes zijn nog een beetje te vrolijk als ik aan mijn eerste bakkie automaten pleur zit
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_51856237
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef melonovy het volgende:

[..]

Ha!
Man dat is zalig
Geniet enorm van die periode, het is helaas snel weer over.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_51856811
bleh. shoot me
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:32:39 #234
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51858322
Ik word een beetje lam van die duffe reclames op deze pagina onderaan:

ADHD en Omega-3 tekort
Slaap- en concentratieproblemen? Probeer eens ons ADHD-pakket!

Alsof ik gvd zit te wachten op een adhd-pakket. Hallo, ik mijn pakket adhd is al overcompleet. Hoef niet nog meer erbij

Maar voor de rest gaat het wel, ik jojo tussen periodes van compleet lam op de bank zitten en niks gedaan krijgen en periodes waarin ik zowat de hele tijd stuiter van de energie/creativiteit en alleen maar aan het opruimen en klooien ben.
Van die extreme pieken en dalen, van 0 naar 100% zeg maar.
Volgende week krijg ik hopelijk van mn psych de verwijzing voor de adhd-poli voor volwassenen. Eens kijken of ik ze daar misschien gek kan krijgen

Nog een vraagje aan de 'echte' ritalin slikkers (dus niet die in de methyl doosjes). Wat zijn de bijwerkingen bij jullie? Of nadelen?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51861402
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:32 schreef Roeji het volgende:
Nog een vraagje aan de 'echte' ritalin slikkers (dus niet die in de methyl doosjes). Wat zijn de bijwerkingen bij jullie? Of nadelen?
methylfenidaat hcl en 'echte ritalin' zijn toch hetzelfde?
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:37:22 #236
34891 melonovy
La Kutschie
pi_51865300
methylfenidaat is het hoofdbestandmiddel van ritalin, ritalin is een merknaam en daarom duurder.
Wat ik me heb laten vertellen zit er in de (bij)werking weinig verschil.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:40:23 #237
34891 melonovy
La Kutschie
pi_51865414
quote:
Ik word een beetje lam van die duffe reclames op deze pagina onderaan:

ADHD en Omega-3 tekort
Slaap- en concentratieproblemen? Probeer eens ons ADHD-pakket!

Alsof ik gvd zit te wachten op een adhd-pakket. Hallo, ik mijn pakket adhd is al overcompleet. Hoef niet nog meer erbij
Die zijn er pas niet waar, ik vond het ook al direct storend!
Maar goed, het zal wel inkomsten opleveren waardoor FOK! weer beter kan draaien, en dat is dan wel weer positief
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_51865909
hihi
Voices tell me I'm the shit.
pi_51877299
quote:
Ik had eigenlijk nergens last van, dus mijn ouders waren er helemaal lij mee
Na lang gebruik werkte het op een gegeven moment niet meer.

Maar ik zou zeggen probeer het en als je wel nare bijwerkingen krijgt kan je altijd dat doosje nog de bak in mikken.
Fuck with a Hooker, get rucked.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 08:54:12 #240
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51877824
Ik gebruik de echte nu al een tijdje. In het begin de methyl doosjes gehad. Veel meer bijwerkingen dan nu met de echte. Maar ik heb af en toe het idee dat het niet of anders werkt. Ben af en toe dizzie of dromerig. En heb het idee dat mn coordinatie of evenwicht niet altijd 100% wil meewerken. Maar het kan dus ook van iets anders zijn dan van de ritalin,. daarom vroeg ik naar jullie bijwerkingen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 1 augustus 2007 @ 15:26:32 #241
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52019214
Nou leek werk toch even heeeeel goed te gaan. Maar helaas. Vandaag kreeg ik een document onder ogen wat ik niet had moeten lezen, waarin mijn manager uit Engeland mijn manager in IJMuiden verzocht mij te laten vervangen.

pi_52023765
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
Nou leek werk toch even heeeeel goed te gaan. Maar helaas. Vandaag kreeg ik een document onder ogen wat ik niet had moeten lezen, waarin mijn manager uit Engeland mijn manager in IJMuiden verzocht mij te laten vervangen.

zo stout!!!!!
arme Yoni...
Kusje erop!
Voices tell me I'm the shit.
pi_52026861
Nou Yoni, dat is niet echt nieuws waar je blij van kan worden, getver wat stom zeg!
Heb je je eigen manager daar ook nog over gesproken, of weet je manager niet dat jij het hebt gelezen?
Sterkte ermee, weet je zelf al wat je met deze info wil doen?

Het pieken kon bij mij ook niet langer doorgaan hoor, heb genoten van de leuke tijd, maar zit inmiddels weer prinseseheerlijk in de PMS-hel. Na 2 daldagen, gaat het nu wel weer redelijk, maar OMG die hele mensturatietroep mogen ze van mij afsschaffen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:11:52 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52029640
bij mij gaat het nog steeds lekker. Zit nog steeds bij mn vent en heb zeeen van rust
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:33:11 #245
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_52038901
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:16 schreef compier het volgende:
ARGH!! ik ben zo f*cking gefrustreerd nu!
Eigenlijk om niets (zoals gewoonlijk), maar het grootste probleem is nu dat ik mezelf niet goed kan uitdrukken.
Ik woon sinds anderhalve maand in de USA, en heb nu ook een hele lieve vriendin, waar ik op zich heel goed mee kan praten en die ENORM veel geduld heeft, maar ik heb enorme moeite met uitleggen waarom ik
gefrustreerd enzo ben omdat ik het eerst in het nederlands moet vertalen en dan moet zeggen.

Gelukkig kan ik me hier redelijk goed afreageren, heb een bbgun, kan kampvuur bouwen en we hebben 3 honden... Maar dan nog ben ik gefrustreerd.
Ik " moet" nog vanalles doen en het komt er niet van, ik kan niets positief zien en nu hoor ik net ook nog dat mn vriendin niet kan vanmiddag, en ze gaat morgen paar dagen op een kamp, dus ik zie haar maandag pas weer. dat is op zich niet zo erg maar ik hoorde het net pas, dus dan is het ineens verandering en dus stress -> chaos..

Zo.... even mn hart gelucht!
iemand nog tips om mij moodswing weer terug te swingen naar happy?
Ik probeer te gaan sporten als ik gefrustreerd ben, dat helpt wel. Soms lukt dat niet (of heb ik geen) zin en krijg ik een vreetbui of zo. Het blijft lastig ja... Hopelijk heb je vandaag een betere dag!

Off topic: is het verder leuk daar in de USA? Vast beter dan hier!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:48:51 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52040912
ik ga eten als ik frustie ben alhoewel ik mezelf dat redelijk heb afgeleerd. Nu ga ik met die grote hond van me een mega stuk om en als ik terug kom ben ik niet meer frustie.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_52049290
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:

wat kut!
arme jij...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:27:25 #248
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_52062042
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef xepera9 het volgende:

[..]

Off topic: is het verder leuk daar in de USA? Vast beter dan hier!
over het algemeen veel beter
ik heb een enorme tuin (100meter+ lang en breed)
dus ruimte zat om te hyperen!
en het weer is lekker
...
maarja het ging weer goed en na high komt.... down...
Ik ben hyperactief, depressief en lichtelijk neigend naar suicidaliteit (is dat een woord ??) maarja, het er komt vast wel weer een up na de down.
Alhoewel het me op dit moment geen fuck kan schelen als ik straks word overreden door een auto.

waarom kan ik niet gewoon een normaal leven hebben >_< !
Pff, ik ga wel weer ff aan de medicijnen (bovenop mijn concerta)...
meestal werkt dat wel. halve pil dipiperon + 10mg ritalin ..
maar dan heb ik er weer de pest in dat ik WEER pillen moet slikken om maar "normaal" te zijn!

pff... als ik het zo teruglees gaat het echt kut.
eerst maar ff wat zooi slikken
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:21:11 #249
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_52066694
Dat is niet fijn, en frustrerend als je je zo voelt!

Zijn concerta en ritalin niet hetzelfde, maar dan langwerkend vs. kortwerkend? (Misschien is dat hierboven al ergens uitgelegd maar ik heb nu even geen tijd om dat op te zoeken). Hoezo moet je ze dan allebei? Klinkt als nogal veel medicijnen, maar als ze helpen is dat goed natuurlijk.

Lekker zoveel ruimte! Heb je ook nog mooie natuur, bergen of zo in de buurt? Hoop dat je daar al een goede arts of psych gevonden trouwens, lijkt me ook even wennen.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:45:19 #250
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_52077508
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef xepera9 het volgende:
Dat is niet fijn, en frustrerend als je je zo voelt!

Zijn concerta en ritalin niet hetzelfde, maar dan langwerkend vs. kortwerkend? (Misschien is dat hierboven al ergens uitgelegd maar ik heb nu even geen tijd om dat op te zoeken). Hoezo moet je ze dan allebei? Klinkt als nogal veel medicijnen, maar als ze helpen is dat goed natuurlijk.

Lekker zoveel ruimte! Heb je ook nog mooie natuur, bergen of zo in de buurt? Hoop dat je daar al een goede arts of psych gevonden trouwens, lijkt me ook even wennen.
het gaat inmiddels al beter, gister uit pure frustratie het huis uitgelopen met de woorden: " tieft toch op! ik ben fietsen! tot ooit!"
en toen ff 10 mijl gefietst door mooi landschap, dat maakt een hoop frustratie goed!
nog geen psych ofzo, heb nog voor 3 maanden aan medicijnen
en concerta = langwerkend, ritalin = kortwerkend, ritalin en dipiperon heb ik voor " erbij" als het zwaar tegenzit enzo
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')