Wat ik vooral leuk vind is dat ik met de meest wonderlijke mensen in bed beland. Een maandje geleden was Dame Edna aan de beurt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:37 schreef Gellius het volgende:
Minder gehannes hè?
Sorry,quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:39 schreef wyccie het volgende:
Jemig, do. Ik kan je niet bijhouden.
Natuurlijk wel. 'Waarom doen we dat niet meer?', wil natuurlijk zeggen: 'Kom neuken dan.'quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat mens geeft niet eens antwoord op de vraag.
Nou, nee...Ik stel liever helemaal geen vragen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:39 schreef Gellius het volgende:
Jij begint het spel met een rugzakje vragen, DO?
Ja, wie stelt er nu de vragen, dan? En wie 'antwoord' daarop met nee?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:39 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. 'Waarom doen we dat niet meer?', wil natuurlijk zeggen: 'Kom neuken dan.'
Ik wil niet met je neuken, JAM. Daar heb je al een stevige stellingname te pakken. Nu jij weer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:42 schreef JAM het volgende:
Stel eens iets, G.
Ik wil niet dat je me respecteert, Gellius, ik wil dat je me in m'n plasgat vingert. Wat moet ik nou met 'respect'. Ik ben niet de een of andere 16-jarige Marokkaanse autotechnicus, ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:44 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik wil niet met je neuken, JAM. Daar heb je al een stevige stellingname te pakken. Nu jij weer.
Ik respecteer je wel, overigens.
Langzaampraattopic. Nummer 227. (2/A volgens de JAMmiaanse telling.)quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef Ceylon het volgende:
Wat betekent LPT precies? En waar slaan die 227 zelfportretten op?
En is dit een slowchat topic of een plaats je zelfportretten topic? Serieus vraag hoor, want ik heb maar 2 tekeningen ofzo over 4 pagina's gezien.
En ik klik ook nog. Ik ben geen wijf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, stelletje wijven,
check deze nog even.
Je kan nu eenmaal niet alles mee hebben, Pope.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Godverdomme wat ben ik lelijk. En op foto's nog lilleker.
Meen jij iemand in zijn plasgat vingeren, een man, een seksuele daad, G.? Ik heb daar toch (ietwat) moeite mee, dat als iets seksueels te zijn. Ik zou eerder zeggen: een goede practical joke.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:49 schreef Gellius het volgende:
Wel, prima - dat kan je vinden JAM. Respecteer ik. Maar het vloeit wel een beetje uit mijn aanvankelijke stellingname voort dat ik je óók niet in je plasgat wil vingeren. Dat gezegd hebbende merk ik al wel dat het poneren van stellingen toch iets minder bevorderlijk is voor het liefdesspel dan ik had gedacht. Jammer.
Ja, maar nu ben ik een wijf. Had dan gezegd "Lekkere dingen, klik eens".quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet ook klikken, wyccie. Daarvoor doe ik 't immers.
Het een sluit het ander niet uit, he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben ik een wijf. Had dan gezegd "Lekkere dingen, klik eens".
Ah ok, bedankt. En waarom precies zelfportretten als topic?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Langzaampraattopic. Nummer 227. (2/A volgens de JAMmiaanse telling.)
Uit Japan, G. Hij stuurt me kaartjes en cadeautjes. Ik heb vandaag een tijdschrift, een hoofddoekje (iets wat ze daar dragen met de Japanse versie van Kauninginnenach) en een kaartje gehad. Hij schreef me:quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:50 schreef Gellius het volgende:
Die Natsui oogt een beetje als een wrak vogeltje, JAM. Waar heb je die vandaan?
Domme vraag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:54 schreef Ceylon het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt. En waarom precies zelfportretten als topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |