Wolf-je!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Wolfje het volgende:
Gellius! Ik wist helemaal niet dat jij zo goed kan tekenen! Tot nu toe ging ik er vanuit dat het lezen van stoffige boeken en het schrijven over de PvdA in Groningen jouw terrein was, maar dat beeld heb ik nu dus bij gesteld.
Jeetje. Heb ik nu toegang tot een nieuwe cirkel van de Hel van Dante verworven? Maargoed, nu effe input. Ik ben erg slecht met de schaduwen enzo. Zeg even hoe dat moet, hè?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, Gellius kan tekenen! Potdimme!
Ik teken altijd extra zonnetjes, dan ben je tenminste van die vervelende schaduw af!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jeetje. Heb ik nu toegang tot een nieuwe cirkel van de Hel van Dante verworven? Maargoed, nu effe input. Ik ben erg slecht met de schaduwen enzo. Zeg even hoe dat moet, hè?
Er komt een nieuwe plaat aan! Juni geloof ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Speciaal voor Z,
ja, en een beetje voor mezelf, natuurlijk:
*.
Ik maak muziek en dat klus ik niet in elkaar, liedjes onstaan in mijn geval 'zomaar'.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Muziek is ook lijntjes, eigenlijk. Alle akkoordschema's, intervallen, toonwaarden, maatsoorten, ritmes, het zijn niet "zomaar" wat dingetjes.
Ja, hallo...Ik kan niet tekenen, hoor. Jij kan tekenen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jeetje. Heb ik nu toegang tot een nieuwe cirkel van de Hel van Dante verworven? Maargoed, nu effe input. Ik ben erg slecht met de schaduwen enzo. Zeg even hoe dat moet, hè?
Ik houd 't in de gaten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef Z het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe plaat aan! Juni geloof ik.
'Roest. Jij ook al niet. Ik moet Cioran zeker hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, hallo...Ik kan niet tekenen, hoor. Jij kan tekenen!
Cioran it is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
'Roest. Jij ook al niet. Ik moet Cioran zeker hebben?
Iets zegt mij dat ze nu eigenlijk ergens dood in een greppel zou moeten liggen: heroïne, drank, speed - weet ik wat. Foute omes. Belgisch ook nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef Z het volgende:
Hmmm, nou een Frans liedje en een Frans meisje...
Ken jij Th' Faith Healers en get daaraan gelieerde Quickspace ook? Dat zijn aanraders.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vergeten? Vergeten? Man, Television draai ik zelfs nog wanneer ik zwaar dement ben.
En, ja, dat is een belofte. Een loze, maar toch.
Ken ik niet. Maar ik ga ernaar op zoek, Z. En da's een minder loze belofte.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:04 schreef Z het volgende:
[..]
Ken jij Th' Faith Healers en get daaraan gelieerde Quickspace ook? Dat zijn aanraders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |