quote:Legend has it that soldiers of the Polish-Habsburg army, while liberating Vienna from the second Turkish siege in 1683, found a number of sacks with strange beans that they initially thought were camel feed and wanted to burn. The Polish king Jan III Sobieski granted the sacks to one of his officers named Franciszek Jerzy Kulczycki, who started the first coffee house. After some experimentation, he added some sugar and milk, and the Viennese coffee tradition was born.
In reality, one of the first cafés was started by Armenian Johannes Diodato, a spy for the Austrians, who was given an initial coffee trade monopoly for his services.
The new drink was well received, and coffee houses began to pop up rapidly. In the early period, the various drinks had no names, and customers would select the mixtures from a colour-shaded chart.
Nou, ik ben benieuwt. Om welk nummer gaat het??quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:41 schreef Claudia_x het volgende:
Hey AR, wist je dat er een cover van een Bowienummer bestaat die mooier is dan de Bowieversie?
'Die' klinkt hier als betrekkelijk voornaamwoord echt heel naar.
Natuurlijk, dat weet ik maar al te goed. Zowaar zijn er nog véél, véél meer hele lelijke niet-Aziatische meisjes.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Die obsessie van jou. Heb je er wel eens aan gedacht dat er ook een heleboel lelijke Aziatische meisjes zijn?
Momenteel heb ik blote voeten. Verder ben ik eigenaar van een stel gympen, twee paar sneakers en een stel ordinaire leren schoenen. En een paar badslippers, en een paar teenslippers (50 cent op koninginnedag). Eigenlijk zijn ze allemaal te erg versleten, behalve de slippers.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:14 schreef Gellius het volgende:
Wat draag jij voor schoenen, Pope?
Ken het niet,quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Frollo het volgende:
The man who sold the world van Lulu natuurlijk!
En het staat ook niet op youtubequote:
Ben wel benieuwd welk nummer Claudia bedoelde.quote:maar het kan nooit beter zijn dan het origineel.
Ieuw, tweedehands dus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
een paar teenslippers (50 cent op koninginnedag)
Shout wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:22 schreef Frollo het volgende:
En het staat ook niet op youtube :
Pittig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In 'De kikker kwam aanspringen' is komen ook een hulpwerkwoord maar dan in de onvoltooid verleden tijd. Dat komt doordat aanspringen een infinitief is en aangesprongen een voltooid deelwoord (past participle).
Ik weet het één en ander van SPSS.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
Pope: heb jij wel eens met SPSS gewerkt?
Brigitte Bardot ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef Lienekien het volgende:
En Lulu is gek op haar hondjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |