maar dan zonder sax en krullenquote:
idd... ik kan daar niet naar luisteren... vind het TE erg voor woorden wat zij doetquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef ericahysterica het volgende:
tas kinderliefde koop je niet dat verdien je door bij ze te zijn en ze te koesteren
Introspectie bij Natasia, ho maar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef Marrije het volgende:
Tas: bij die kleine kun je echt zien dat hij er moeite mee heeft. . .
Niet naar huis gaan hoor Tas, nergens voor nodig.
Desnoods bedenkt ze een pink-correctie. Zolang ze nog maar een tijdje kan wegblijven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
En Yairo heeft er moeite mee, zoals Natasia zelf constateert. Maar ja... borstcorrectie, he.
Geurtje in de zak gestopt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Natasia: Je weet het he, je ruikt hartstikke lekker....![]()
En voor Brian en zichzelf heeft ze tranen te over.......quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Kids weg, en weer over tot de orde van de dag. Wat is het toch een kutwijf, geen traan gelaten.
Te triest. Wederom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
En voor Brian en zichzelf heeft ze tranen te over.......![]()
Ze is gewoon gemaakt voor de kwalificatie SELFISH BITCHquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
En voor Brian en zichzelf heeft ze tranen te over.......![]()
Te triest. Weder wederom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
Ooooooooooooeh Brian constateert dat er gedronken wordt! Bellen, sancties, regels!
wat dacht je van dat gejank om sataniel en toen bart de 1e keer zei dat hij opstapte.........tranen met tuiten gatver wat is het toch een vreselijk eng wijfquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is gewoon gemaakt voor de kwalificatie SELFISH BITCH![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:44 schreef Nostalgist het volgende:
En de grens qua persoonlijke bezitingen is ook al weer weg.....
Word toch helemaal ziek van die vent.... Die andere willen gewoon een drankje drinken, lekker boeiend dat hij het niet mist, hij is de hele dag stoned van zn eigen domme gelul.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef ericahysterica het volgende:
oh rat klaagt weer over het drankgebruik van de anderen. Hij gaat het bij de febo navragen
Tja... helaas zal ze net zo hard vinden dat ze gemaakt is voor het moederschap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat dacht je van dat gejank om sataniel en toen bart de 1e keer zei dat hij opstapte.........tranen met tuiten gatver wat is het toch een vreselijk eng wijf
Normale moeders zitten daar niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Iedere normale moeder zou nu een poosje van slag zijn, maar Natasia .... niets.
Hij had vooral gisteravond zo'n enorm strak en vreemd gezicht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:45 schreef FSR het volgende:
Bwian staat echt stijf van de medicatie.. dat zie je zo enorm goed..
Ja, triest, maar wie wee hoeveel ze ze "achter" ziet...... Ik vertrouw niets meer in DGK; alle Real-Life-Soap elementen worden zolangzamerhand vakkundig verwijderd.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Kids weg, en weer over tot de orde van de dag. Wat is het toch een kutwijf, geen traan gelaten.
Alsof dat bij de rest van haar brieven wél gebeurd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
zij de brieven die tas nu heeft via de kinderen wel gecensureerd?
Zijn zonnebril verbergt zijn ogen.....Dat zal ook niet voor niets zijn....quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:45 schreef FSR het volgende:
Bwian staat echt stijf van de medicatie.. dat zie je zo enorm goed..
Ik dacht dat dat was om de blauwe ogen te verbergen die Huub gemaakt heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zijn zonnebril verbergt zijn ogen.....Dat zal ook niet voor niets zijn....![]()
Jaap nam persoonlijk bezit (etenswaar) van Huub; Huub reageerde met: "OK, dan is jouw Colalight ook niet meer veilig....."quote:
Het is nog een lelijke zonnebril ook. Heb je ze voor het uitkiezen, neem je de lelijkste.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als iemand stijf staat ( dus echt veel medicatie) krijgen ze een doods uiterlijk, ne als met slapen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah okay. Thanks!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:49 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap nam persoonlijk bezit (etenswaar) van Huub; Huub reageerde met: "OK, dan is jouw Colalight ook niet meer veilig....."
Sinds Huub het maakte/pakte.... en je niet aan andersmans spullen/eten mag komen, je mag sowieso niet met eten kloten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Thanks!
Maar sinds wanneer is eten persoonlijk bezit?
Nah die hoeft er van mij niet in, no thanksquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef PumaStreamer het volgende:
hier nog 1 fotootje...anders word ze misschien wel boos op me whahaha...(ter info gewoon iemand die ik ooit is gefotografeerd heb.)
Met ogen trouwens:
[..]
Geen ogen ook gewoon haha...zal nog even een foto zoeken..heb er nog wel wat denk ik. met ogen...
[afbeelding]
Statement van de dagquote:
Ze moesten vandaag allemaal met haar praten, wie zijn er al geweest?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:53 schreef Dark het volgende:
Amanda was lang in gesprek met de psychologe, volgens Brian. Ze is erg cool om mee te praten.
Ik voel een MF poem opkomen, brother....quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is nog een lelijke zonnebril ook. Heb je ze voor het uitkiezen, neem je de lelijkste.
Ze hoeft zelf ook niet ...doe jou foto is dan lies....ihihi gaan we stemmen hahaa..nee joh ik knal die foto's er zo weer lekker af...was meer even voor de grap...lekker fokken heet dat hier toch whaha..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Nah die hoeft er van mij niet in, no thanks
Die hebben elkaar nog niet gesproken. Volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
Hoe is het vandaag eigenlijk tussen Brian en Amanda? Ik heb vrijwel de hele dag gemist.
Fotoboek Liess.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ze hoeft zelf ook niet ...doe jou foto is dan lies....ihihi gaan we stemmen hahaa..nee joh ik knal die foto's er zo weer lekker af...was meer even voor de grap...lekker fokken heet dat hier toch whaha..
Ah. Dat is dan misschien een goed teken. Ik hoop toch zo dat Amanda hem permanent voor gezien houdt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die hebben elkaar nog niet gesproken. Volgens mij.
Portretfotografie #10quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef PumaStreamer het volgende:
hier nog 1 fotootje...anders word ze misschien wel boos op me whahaha...(ter info gewoon iemand die ik ooit is gefotografeerd heb.)
Met ogen trouwens:
[..]
Geen ogen ook gewoon haha...zal nog even een foto zoeken..heb er nog wel wat denk ik. met ogen...
[afbeelding]
Niet te onderscheiden van echtquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik voel een MF poem opkomen, brother....
Street-style taste....
In my haste.
Bling Bling wise
It suits my eyes
To forget
My regret
To have a proper education
So now I choose mediation
So many tears i cry
make me sigh......
B Koeflats
Ja en je hoeft geen wegen aan te leggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef bunnyma het volgende:
Ik word ook maar siegoloog:
"Je komt, je praat en je gaat weer weg".
Dit volgens Brian
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik voel een MF poem opkomen, brother....
Street-style taste....
In my haste.
Bling Bling wise
It suits my eyes
To forget
My regret
To have a proper education
So now I choose mediation
So many tears i cry
make me sigh......
B Koeflats
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
Brian zoekt de humor en de leuke dingen op. Ik verzin dit niet.
a road to nowhere....quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een lange, lange zoektocht. Een gebed zonder end.
Jongens en meisjes, dit lijkt me zo langzamerhand toch heel leuk voor de Slow Chat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ok en nu mag ik foto's van jou plaatsen hier of niet?
Jah gezien jah.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef Liess het volgende:
Van mij mag je. Heb niks te verbergen
Is niet echt COS-gerelateerd, wel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Ok en nu mag ik foto's van jou plaatsen hier of niet?
Gevaarlijk stel dat die wint....is zijn dochter een hoop geld waard en het geeft id prijs..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
Waarom mag Nicolaas de geboortedatum (niet het jaar dus) van zijn dochter niet zeggen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |