Prima...de kleuren zijn vrij "echt" daar heb ik bji een andere wel eens problemen mee gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef kayzie het volgende:
Nee, het maakt niet zoveel uit. Maar ik zat aan een landelijke keten te denken omdat ik het niet in de Randstad wil ophalen of zo.
Ik kan op zich wel snel zien wie dit allemaal doet, maar vooral de kwaliteit wil ik weten.
An24, hoe is de canvas company?
wow die ziet er wel mooi uit. Heb je rechtsonderin je eigen 'handtekening' gezet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Prima...de kleuren zijn vrij "echt" daar heb ik bji een andere wel eens problemen mee gehad.
Tis wel vrij prijzig...maar ik vind dat je dat er voor over moet hebben.
deze is ongeveer 75 bij 135 breed en kostte 149 euro
[afbeelding]
Yeps, ging in 1 keer goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:07 schreef sgoldie het volgende:
[..]
wow die ziet er wel mooi uit. Heb je rechtsonderin je eigen 'handtekening' gezet?
Dank..als je heel goed kijkt (met je neus op 10 cm afstand) zie je op de lichte plekken (waar de contrasten in elkaar over gaan) wel wat korrel, maar ik vind het te verwaarlozen, de textuur van het linnen vangt het goed op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef PS het volgende:
Ziet er strak uit An. Hoe is het detail eigenlijk? Ik neem aan dat je een bepaalde korrel ziet van het linnen? Als ik dit zo zie is het helemaal niet slecht, zeker niet voor een strakke donkere B&W plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |