Echter is er ook nog een andere soort 'canvas' die wij wel eens tegenkomen bij concurrenten. Dat is een soort plastic achtig materiaal, wat dikker en stugger.quote:can·vas (het ~)
1 sterk linnen weefsel
Ik heb m'n uitleg algemeen gehouden, je kan het zelf ook controleren op internet. Bijvoorbeeld op deze pagina van de WikiPedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Doekquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:03 schreef fatalerror404 het volgende:
Gezien je sig weet ik niet of het wel een betrouwbare uitleg is...
Maar toch, dank je.![]()
Weet je misschien ook welke concurrenten dat zijn, die een ander soort 'canvas' hanteren?
Schildersdoek, canvas en linnen zijn dus allemaal hetzelfde.quote:Schildersdoek heet ook wel canvas. Dit is sterk geweven linnen.
Elke bestelling is opnieuw een feest.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef fatalerror404 het volgende:
Ok HuHu, dan ga ik bij je de linnen bestellen, feest voor jou.
Kun je mij garanderen dat je daar geen weefpatroon zult zien? Dus dat de afbeelding een zodanige kwaliteit heeft alsof het op papier afgedrukt is?
Ook randen blijven scherp. Dat wat jij aan wijst ligt meer aan de kwaliteit van die foto.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:45 schreef fatalerror404 het volgende:
Oeps, ik zie nu pas de foto's bij 'Meer reacties'.
Maar ik ben wel om. M'n vraag blijft wel je ook randen scherp kunt houden? Want op de high-res foto's, zie ik dat sommige linnen bij randen beetje 'dotterig' overkomen. Als het mag, post ik hier een uitsnede ervan. Anders zeg je het maar meteen dat dit niet kan:
[afbeelding]
Dus net boven de streep. Je ziet het ook bij z'n bovenlip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |