abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42661401
Op linnen óf op canvas.

Wat voor effect geeft het? Gaat de foto meer van glanzen? Of wordt het rafeliger? Of wat?
pi_42661707
post hem in het topic fotografie
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_42662095
Liever niet.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 05:29:28 #4
119202 arise
mag ik even?
pi_42664712
Je kan ook een foto(laten) borduren , is een schitterend resultaat....
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
pi_42664753
geeft een meer klassieke uitstraling...

doe toch maar fot volgende keer
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_42668687
Naja, jullie mogen 'm naar FOT slepen.
pi_42669982
Hallo?
pi_42673584
...
pi_42691961
*kick*
pi_42692021
Ik zal proberen een objectieve uitleg te geven:

Linnen en canvas, zoals je in de OP bedoeld, zijn hetzelfde. Canvas is een ander woord voor schilderslinnen. Dat is wat we gebruiken bij HerinneringenOpLinnen. De VanDale zegt hier over:
quote:
can·vas (het ~)
1 sterk linnen weefsel
Echter is er ook nog een andere soort 'canvas' die wij wel eens tegenkomen bij concurrenten. Dat is een soort plastic achtig materiaal, wat dikker en stugger.
pi_42692051
Gezien je sig weet ik niet of het wel een betrouwbare uitleg is ...
Maar toch, dank je.

Weet je misschien ook welke concurrenten dat zijn, die een ander soort 'canvas' hanteren?
pi_42692135
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 10:03 schreef fatalerror404 het volgende:
Gezien je sig weet ik niet of het wel een betrouwbare uitleg is ...
Maar toch, dank je.

Weet je misschien ook welke concurrenten dat zijn, die een ander soort 'canvas' hanteren?
Ik heb m'n uitleg algemeen gehouden, je kan het zelf ook controleren op internet. Bijvoorbeeld op deze pagina van de WikiPedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Doek
quote:
Schildersdoek heet ook wel canvas. Dit is sterk geweven linnen.
Schildersdoek, canvas en linnen zijn dus allemaal hetzelfde.

Ik weet niet precies welke concurrent andere soorten canvas gebruiken. Ik heb dat soort doeken wel eens in m'n handen gehad, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen waar ze vandaan kwamen.
pi_42705710
Ok HuHu, dan ga ik bij je de linnen bestellen, feest voor jou.

Kun je mij garanderen dat je daar geen weefpatroon zult zien? Dus dat de afbeelding een zodanige kwaliteit heeft alsof het op papier afgedrukt is?
pi_42706297
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef fatalerror404 het volgende:
Ok HuHu, dan ga ik bij je de linnen bestellen, feest voor jou.

Kun je mij garanderen dat je daar geen weefpatroon zult zien? Dus dat de afbeelding een zodanige kwaliteit heeft alsof het op papier afgedrukt is?
Elke bestelling is opnieuw een feest.

De structuur van het linnen zul je zien, dat is namelijk een eigenschap van het linnen. Het is wel een fijne structuur, maar niet zo fijn als papier. Een goede kwaliteit wordt het sowieso, dat is ook iets wat we garanderen.

Bij de klantreacties (Meer reacties...) zitten overigens ook foto's die klanten naar ons op hebben gestuurd van het resultaat. Is wellicht interessant om even naar te kijken.
pi_42706872
Die foto's zag ik ook op jouw site. Echter, ze waren te klein om de kwaliteit ervan te kunnen beoordelen. Misschien dat je mij een high-res foto kunt sturen van een doek? Het liefst een hele donkere doek (zwart dus).

Eigenlijk is dit hele topic toegestane spam voor jouw bedrijf :-P
pi_42706992
Oeps, ik zie nu pas de foto's bij 'Meer reacties'.

Maar ik ben wel om. M'n vraag blijft wel je ook randen scherp kunt houden? Want op de high-res foto's, zie ik dat sommige linnen bij randen beetje 'dotterig' overkomen. Als het mag, post ik hier een uitsnede ervan. Anders zeg je het maar meteen dat dit niet kan:

Dus net boven de streep. Je ziet het ook bij z'n bovenlip .
pi_42707277
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:45 schreef fatalerror404 het volgende:
Oeps, ik zie nu pas de foto's bij 'Meer reacties'.

Maar ik ben wel om. M'n vraag blijft wel je ook randen scherp kunt houden? Want op de high-res foto's, zie ik dat sommige linnen bij randen beetje 'dotterig' overkomen. Als het mag, post ik hier een uitsnede ervan. Anders zeg je het maar meteen dat dit niet kan:

[afbeelding]

Dus net boven de streep. Je ziet het ook bij z'n bovenlip .
Ook randen blijven scherp. Dat wat jij aan wijst ligt meer aan de kwaliteit van die foto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')