Ik weet niet of die tattoo er nu af is? Hij liet het blijkbaar niet zien bij DWDD? Nog niet gezien zelf, vandaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Dan praten ze wel eens over clubliefde, nou Van der Meyde had dat bij Ajax, maar wat stelt dat nu voor.
Eerst laat hij A J A X tatoeëren op zijn been, vervolgens maakt hij wat omzwervingen en haalt hij voor hij naar Psv gaat logischerwijs het A J A X van zijn been. Andersom zou een Psver die naar Ajax ging en P S V op zijn been gezet had zijn tatoe er ook afgehaald had.
Del Piero, blijft gewoon bij Juve ook in de Serie Bquote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Op Maldini, Totti, Giggs en Raul na zijn er maar heel weinig mensen met échte clubliefde.
Nee, maar dat de tatoe er af is geloof ik wel. Maar ik heb het ook nog niet gezien.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:32 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik weet niet of die tattoo er nu af is? Hij liet het blijkbaar niet zien bij DWDD? Nog niet gezien zelf, vandaar.
Feit is en blijft dat hij hem heeft gezet, dat doe je niet zomaar. Dus een echte Ajaxied.
Dat hij hem er nu af zou halen/al af gehaald heeft veranderd voor mij iig niets.
Als dat zo zou zijn, zou het een overloper 1e klas zijn![]()
Hoe kan ik Del Piero in godsnaam vergeten.quote:Del Piero, blijft gewoon bij Juve ook in de Serie B![]()
Natuurlijk niet te vergelijken, want die spelen al in topcompetitie`s en kunnen eigenlijk niet beter.
Nederland is een leuke competitie tot je 22/23e en als je echt goed bent wil je natuurlijk in een van de beste competitie`s spelen. Plus het feit dat het voetbal een flinke metamorfose heeft ondergaan.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Op Maldini, Totti, Giggs en Raul na zijn er maar heel weinig mensen met échte clubliefde.
Javier Adelmar Zanettiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
Xavi, Iniesta, Puyol, Oleguer, Valdes!
Scholes, Giggs, Neville 2xquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
Lol en dan Gerard niet noemen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Scholes, Giggs, Neville 2x
Blijkbaar is dat simpeler volk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind dat de psv kern zich nog behoorlijk rustig houdt.
Als hij Feyenoord Utrecht of zelfs Den haag was gegaan met zijn Ajax tattoo had je supporters protesten gehad.
quote:
ja dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:53 schreef TUFKAL het volgende:
Wat is er met zn stem gebeurt? Hij praat als een rappende negert. Was toch niet zo?
In vergelijking met het totaal aantal voetballers is het natuurlijk maar heel weinig en ik noemde maar wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
Dus je kunt alleen van een club houden als je er speelt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:31 schreef StevenHyde het volgende:
Waarom Oleguer? Die voetbalt toch bij Ajax?
Klopt. Of je moet er een tattoo van hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus je kunt alleen van een club houden als je er speelt?
PSV`ers zijn lief.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind dat de psv kern zich nog behoorlijk rustig houdt.
Als hij Feyenoord Utrecht of zelfs Den haag was gegaan met zijn Ajax tattoo had je supporters protesten gehad.
Wacht maar af als we van de joden verliezen zondag en als we dan de zaterdag erop na 10 minuten op 0-1 staan. Ken je lachen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
PSV`ers zijn lief.
Er zijn wat doekjes gemaakt en opgehangen bij het stadion, en voor NAC-PSV werd er een doek omhoog gehouden. Maar het meerendeel heeft het al geaccepteerd, maar straks wel weer helemaal niets in Amsterdam zingen tijdens VVV-PSV ofzo
Dat eerste gaat zeker gebeurenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wacht maar af als we van de joden verliezen zondag en als we dan de zaterdag erop na 10 minuten op 0-1 staan. Ken je lachen.
Ze slikken het vrij snel allemaal daar inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
PSV`ers zijn lief.
Er zijn wat doekjes gemaakt en opgehangen bij het stadion, en voor NAC-PSV werd er een doek omhoog gehouden. Maar het meerendeel heeft het al geaccepteerd, maar straks wel weer helemaal niets in Amsterdam zingen tijdens VVV-PSV ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |