Wie heeft hij dan zoal gehaald?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:17 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ligt meer aan Rutten, kunt nog veel meer van dit soort rare spelers daar verwachten.
Ik ben eerder benieuwd wat hij gaat presteren, als hij door Rutten wordt ingezet.quote:
Ja ben er bang voor, heeft niet al te veel gepresteerd del laatste tijd maar wie weet krijgt Rutten hem aan de praat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wat hij gaat presteren, als hij door Rutten wordt ingezet.
Zo gek heeft Rutten het tot nu toe nog niet gedaan toch? Dquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:17 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ligt meer aan Rutten, kunt nog veel meer van dit soort rare spelers daar verwachten.
Hij komt toch niet op tijd fit, of scheurt alles af in zijn eerste wedstrijd omdat hij zich wil bewijzenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:13 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ja ben er bang voor, heeft niet al te veel gepresteerd del laatste tijd maar wie weet krijgt Rutten hem aan de praat.
Ach, dan voer je hem een paar Big Mac's. Issie er zo weer bovenop.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij komt toch niet op tijd fit, of scheurt alles af in zijn eerste wedstrijd omdat hij zich wil bewijzen
PSV wat doe jequote:Op maandag 8 maart 2010 00:58 schreef JOHAN410 het volgende:
Ajax tatoeage weg laten halen en ook nog eens naar Psv verkassen.
Andy wat doe je nou man
In Eindhoven ook niet,quote:Op maandag 8 maart 2010 20:25 schreef Reddiablo het volgende:
Hij is Ajacied... dus niet geliefd in Eindhoven.
Heeft nu dus z'n tatoo laten weghalen, lekkere clubliefde is dat - denk dat je je dan ook niet populair maakt in Amsterdam.... wat een prutser
Eén geslaagde actie waaruit een belangrijke treffer voortkomt en het is vaak weer hosanna rond een speler.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
In Eindhoven ook niet,
Net of hij nu populairder wordt
Zijn actie was idd schitterend om te zien en hij had bij Ajax altijd het lef om de actie ook daadwerkelijk te durven inzetten. Kan een assist geven en zelf ook een doelpunt maken. Kan Psv denk ik behoorlijk wat bijbrengen. Dat hij het zondag maar laat, want Ajax moet dan winnen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Petaf het volgende:
Vond zijn manier van voetballen echt mooi om te zien, echte Ajax vleugelspits.
Denk/hoop niet dat hij psv veel zal brengen
Klopt, ik sprak voor mezelf eigenlijk. Want het grotendeel van de PSV supporter is de kwaadheid alweer over en accepteert zijn komst nuquote:Op maandag 8 maart 2010 21:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eén geslaagde actie waaruit een belangrijke treffer voortkomt en het is vaak weer hosanna rond een speler.
Raar, maar waar, zo gaat dat vaak in de voetbalwereld.
Wat een bosmongool is het ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:08 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ekker-thuis-bij-ajax
Oh hij heeft zijn eigen topic![]()
Naja hier dus de link met een interview met Mandy.
Opmerkingen: LOL@Freemeppen en zijn nep-neger accent.
Ok, mijn excuses dan nog. Wat je zegt, is idd vreemd voor het gros van de Psv-supporters. Trouwens, ik verbaas me de laatste jaren toch al over het feit dat supporters van Ajax, Psv en Feyenoord zo snel een speler van de rivaal of concurrent in de handen sluit, terwijl die er nog maar net is.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Klopt, ik sprak voor mezelf eigenlijk. Want het grotendeel van de PSV supporter is de kwaadheid alweer over en accepteert zijn komst nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |