Klopt maar alles wat je die man ook maar betaalt is toch teveel ?quote:
Geen idee eigenlijk, maar Vitesse is afgeketst vanwege het salaris.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:58 schreef BeamofLight het volgende:
Dat loon zal deze keer wel meevallen
Die uitgerangeerde spelers verkopen we vervolgens aan 020 voor veel geldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze slikken het vrij snel allemaal daar inderdaad.
Arme jongens die lampjes elke keer weer moeten aanzien hoe een uitgerangeerde ex jood gehaald word die vervolgens altijd voor teveel loon rondjes loopt op het trainingsveld.
Glazen bol?quote:
Ajax heeft een uitgerangeerd broekie gehaald in Eindhoven......quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze slikken het vrij snel allemaal daar inderdaad.
Arme jongens die lampjes elke keer weer moeten aanzien hoe een uitgerangeerde ex jood gehaald word die vervolgens altijd voor teveel loon rondjes loopt op het trainingsveld.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax heeft een uitgerangeerd broekie gehaald in Eindhoven......
Dan lach ik me inderdaad kapot jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wacht maar af als we van de joden verliezen zondag en als we dan de zaterdag erop na 10 minuten op 0-1 staan. Ken je lachen.
En zo begint het pasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:02 schreef BruggiKeane het volgende:
Andy heeft al een lichte liesblessure
Nou ja, als je het niet kokend heet uit de pan haalt heeft het ongeveer hetzelfde effect als placenta.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef rubbereend het volgende:
Hij wordt niet gemasseerd met placenta maar met frituurvet
Tot de zomerquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:45 schreef DanHardy het volgende:
Was wel een succesverhaal die van der Meisje bij PSV. Zijn contract loopt tot tot einde dit seizoen?
Toch niet in het eerste van PSVquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef DanHardy het volgende:
[..]
edit: ik zie dat hij 1x in actie is gekomen![]()
Ja moet je dat interview lezen van hem twee VI's terug ofzo. Hij zegt niet dat hij nog een topspeler ligt maar hij legt de schuld in ieder geval niet bij zichzelf. "mensen weten niet hoeveel pech je kan hebben" is een van zijn geopperde zinnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Wedden dat hij zichzelf nog altijd als een topspeler ziet en het altijd aan anderen ligt?
Niet, denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef JOHAN410 het volgende:
Waar speelt Andy volgend seizoen?
Mijn amateurcluppie kan nog wel een rechtsbuiten gebruiken volgend seizoen. 3e Klasse moet te doen zijn voor em. En de balletjes gehakt zijn om te smullenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef JOHAN410 het volgende:
Heeft Lazovic prima vervangen, heeft me een hoop ergernis gescheeld![]()
Waar speelt Andy volgend seizoen?
Maar Mandy geeft niet om ballen, hij geeft slechts om centen en zijn enorme egoquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:06 schreef DanHardy het volgende:
Als ik van der Meisje was, zou ik lekker nog een paar jaar bij een hoofdklasser gaan spelen. Even niet voor de centen, maar gewoon lekker ballen.
En Mandy om zijn ballen toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar Mandy geeft niet om ballen, hij geeft slechts om centen en zijn enorme ego
Nee joh hij moet het van zijn voorzetten hebben!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar Mandy geeft niet om ballen, hij geeft slechts om centen en zijn enorme ego
Neequote:
Zoeen Angela'tje in het topic gooien doet het altijd goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:29 schreef Winner_Taco het volgende:
Klasse speler . Gaat helemaal goedkomen want voetballen kan die .
huh?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoeen Angela'tje in het topic gooien doet het altijd goed.
Is dat weer zo'n nieuw modewoordje hier op Fok ofzo ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je nu zonder dat je het weet een Angela'tje gemaakt?
Ik ben het nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n nieuw modewoordje hier op Fok ofzo ?
En wat precies is de betekenis ? Een set mature tieten voor mn post ?quote:
Nee, je moet zo op de toon + accent van Angela Groothuizen zeggen dat iemand iets kan, daarbij moet de zin beginnen met "Ik vind..." en in het midden van de zin komt "want". En in het midden bij de zin bij het woordje 'want' moet je een porrende beweging met je vinger maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En wat precies is de betekenis ? Een set mature tieten voor mn post ?
Ok . En nu ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, je moet zo op de toon + accent van Angela Groothuizen zeggen dat iemand iets kan, daarbij moet de zin beginnen met "Ik vind..." en in het midden van de zin komt "want". En in het midden bij de zin bij het woordje 'want' moet je een porrende beweging met je vinger maken.
Da's een Angela'tje.
Nu ga je vanavond naar de kroeg, je loopt op het fijnste hertje af en maakt een Angela'tje.quote:
at5.nlquote:Van der Meyde alweer weg bij PSV
PSV gaat niet verder met Andy van der Meyde.
De Eindhovense club liet dinsdag weten de eenzijdige optie in het contract van de 30-jarige aanvaller niet te lichten.
PSV haalde Van der Meyde begin maart binnen als opvolger van de naar het Russische Zenit Sint-Petersburg vertrokken Danko Lazovic. Van der Meyde kwam geen enkele keer in actie voor PSV in een competitiewedstrijd. Wel deed de oud-Ajacied mee in oefenwedstrijden en in duels met Jong PSV. Van der Meyde raakte bij PSV al snel geblesseerd aan zijn lies.
Niet iedereen in Eindhoven was ook blij met de komst van Van der Meyde.
Hij heeft niet eens een kans gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
at5.nl
Wat een gemis voor PSV, zou hij op tijd fit zijn voor het WK?
Wat een enorm onrecht toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een kans gehad
Vriendelijke vriend, hij heeft juist bij PSV een kans gehad maar meneer kon niet fit raken, heeft al 5 jaar geen bal geraakt, hij mag blij zijn dat PSV een kans heeft gegeven.quote:
Hij heeft toch bij Jong PSV mogen ballen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een kans gehad
Om de weg te vragen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind VVV wel iets voor hem ik weet niet waarom maar ik denk dat hij daar heen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |