Dat wordt dusquote:Erwin Koeman stapt op bij Feyenoord
Erwin Koeman stopt per direct als trainer bij Feyenoord. Hij maakt dat vandaag op een persconferentie bekend.
De trainer heeft er onvoldoende vertrouwen in dat hij de spelersgroep voor de playoffs aan het voetballen krijgt. Koeman zinspeelde eerder al op een vertrek bij de Stadionclub. Hij kwam onder vuur te liggen na de slechte prestaties van Feyenoord in de Eredivisie. Vorige maand sprak het bestuur nog het vertrouwen uit in de trainer.
Feyenoord eindigde dit seizoen als zevende op de ranglijst. De club speelt in de eerste ronde van de playoffs een dubbele ontmoeting tegen FC Groningen. Wie de ploeg tijdens de playoffs zal gaan leiden is nog onbekend.
Ja, of ze halen een toptrainer en ze winnen zequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Offtopic
[..]
Dat wordt dusnaar de play-offs
Met geweldenaren als Buijs en Schreuder bij jouw clubje is Gabri inderdaad maar een matige voetballertquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En is die nou zo geweldig ? Pakt iedergeval super veel gele kaarten.
Zelf een toptrainer kan niks met dat zooitje....quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of ze halen een toptrainer en ze winnen ze.
Ow wacht.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:06 schreef navigator het volgende:
[..]
Met geweldenaren als Buijs en Schreuder bij jouw clubje is Gabri inderdaad maar een matige voetballert![]()
![]()
Echt wel! Beter hem dan bijvoorbeeld Danny Buijs ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gabri is na Sneijder de beste speler van Ajax geweest dit seizoen.
Ik zeg Ronald Koeman naar Feyenoord, Erwin naar PSV...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow wacht.
Ik hoor de naam Motta vaker vallen, hoe serieus moet ik dit nemen?? Zou natuurlijk wel een geweldige versterking zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahahaha
Ach jah.. volgend jaar Motta erbij.. Maduro verhuren
Ik zeg Ronald naar Barcelona.. Rijkaard op sabbatical.. Erwin naar Twente, Rutten/Eikelkamp naar PSV..quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik zeg Ronald Koeman naar Feyenoord, Erwin naar PSV...
Nja.. als je naar de link Rijkaard ten Cate kijkt.. Ajax is toch de perfecte club om spelers, die bij Barca niet aan de bak komen, te laten spelenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik hoor de naam Motta vaker vallen, hoe serieus moet ik dit nemen?? Zou natuurlijk wel een geweldige versterking zijn.
quote:'Ajax snuffelt bij Barça en bekijkt Keniaan'
3/5/2007 8 :59
Ajax is druk bezig de selectie voor komend seizoen te formeren. De Amsterdammers hopen opnieuw bij Barcelona te kunnen shoppen en azen op een Keniaanse middenvelder in Zweedse dienst.
Volgens het AD zat trainer Henk ten Cate dinsdagavond op de tribune om McDonald Mariga te bekijken in het duel van zijn werkgever Helsingborgs IF tegen IF Elfsborg. Mariga is een twintigjarige en fysiek sterke middenvelder, op wie verschillende clubs een oogje zouden hebben.
Ten Cate gaf aan dat hij om een andere reden aanwezig was in Zweden. 'Ik was op bezoek bij Henke Larsson, die ik nog ken uit mijn tijd bij Barcelona. Dat was gezellig en we hebben dat gecombineerd met de wedstrijd.' Larsson komt eveneens uit voor Helsingborgs.
Ten Cate hoopt zijn contacten met Barça te kunnen gebruiken om na Gabri opnieuw spelers over te halen naar Amsterdam te komen. Thiago Motta, die mag vertrekken, zou een optie zijn. De jonge belofte Bojan Krkic (16) is niet direct een doelwit. 'Die jongen is nog wel heel erg jong', aldus technisch directeur Martin van Geel.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:31 schreef super-mario het volgende:
gwn samenwerkings verband met Barca aangaan
Maar dan kunnen we PSV niet meer belachelijk makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:31 schreef super-mario het volgende:
gwn samenwerkings verband met Barca aangaan
Haalt ie ook gelijk 16 nieuwe spelers voor de Play offs??quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow wacht.
Moet Ajax wel CL halen dan wordt het erg aantrekkelijk voor dat soort spelers en voor Barcaquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja.. als je naar de link Rijkaard ten Cate kijkt.. Ajax is toch de perfecte club om spelers, die bij Barca niet aan de bak komen, te laten spelen
Nee vind hem soms te impulsief en maakt af toe hele domme fouten. Vaak als ze op lijn spelen is hij het die verzaak te stappen omdat ie niet in het geheel denkt maar alleen aan zijn eigen taak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Wat vinden jullie van Roda JC's Kah?
Ik heb die jongen niet wekelijks zien spelen dus wellicht is mijn oordeel niet terecht, maar het lijkt mij wel een welkome versterking achterin bij Ajax. Betaalbaar, fysiek sterk, loopvermogen en weet zich net als Jaap Stam vast te bijten in een tegenstander. Bovendien is hij niet vies van een beetje intimidatie en dat kunnen we bij Ajax zeker gebruiken. Met spelers als Stam en Davids komen we al dichterbij dat "1 - 0 voor Ajax nog voor de aftrap" gevoel. Ik denk dat hij daar zowel voetballend en als persoon aan kan bijdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |