Helaas had meneer 2 vrijdag zijn laatste dag. Dus het was wel goed geregeld, maar ja.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Single point of failure
Jammer jammer jammer
quote:Nederland heeft de hoogste belastingdruk op brandstof in de wereld. Tweederde van de Euro95 literprijs bestaat uit accijns, wettelijke heffing en BTW. De rest van de literprijs wordt hoofdzakelijk bepaald door de ruwe olieprijs. De ruwe olieprijs is onder andere afhankelijk van de productieomvang, de dollarkoers, wereldgebeurtenissen en weersomstandigheden.
zit je daar met al je zooi op de straat en een leeg huischquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil niet meer verhuizen ik staak![]()
wat een bende enzo
Heheh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef JDude het volgende:
Ik wil niet weten voor hoeveel weken ik straks een Ikea bed in elkaar ga schroeven voor het vanwege de verhuizing weer uit elkaar mag.
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef JDude het volgende:
Ik wil niet weten voor hoeveel weken ik straks een Ikea bed in elkaar ga schroeven voor het vanwege de verhuizing weer uit elkaar mag.
Mhh, als ik ooit nog eens ozu verhuizen dan moet eree nengels boxspring van 2.4x2.2 mee. En erin krijgen was al een rampquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef JDude het volgende:
2.4 x 2.2. Damn, en ik dacht dat ons bed al groot was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef Pheno het volgende:
Mhh, als ik ooit nog eens ozu verhuizen dan moet eree nengels boxspring van 2.4x2.2 mee. En erin krijgen was al een ramp
geen ombouw, dat scheeltquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2.4 x 2.2. Damn, en ik dacht dat ons bed al groot was.
Pinguīns sechsen redelijk enthousiast blijkbaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2.4 x 2.2. Damn, en ik dacht dat ons bed al groot was.
Een leuke hobbyquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pinguīns sechsen redelijk enthousiast blijkbaar
Doet niet iedereen dat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pinguīns sechsen redelijk enthousiast blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |