Heb je score van Sweet Child O' Mine nog niet verbeterd.. Maakt me toch wat verbitterdquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Heh, eindelijk Thunderhorse 5-starred op Hard. Hangar 18 nu ook op 5 sterren. Alleen Psychobilly Freakout en Institutionalized blijven over...En Crazy on You en The Trooper, maar dat zijn sowieso baggernummers.
De Xbox gamers hebben daar Xbox Live voor.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je score van Sweet Child O' Mine nog niet verbeterd.. Maakt me toch wat verbitterd
Misschien leuk om een lijstje bij te houdenjij geduchte concurrent
the Trooper, een baggernummer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Heh, eindelijk Thunderhorse 5-starred op Hard. Hangar 18 nu ook op 5 sterren. Alleen Psychobilly Freakout en Institutionalized blijven over...En Crazy on You en The Trooper, maar dat zijn sowieso baggernummers.
Nee Hein, ik ga nog steeds geen X360 kopenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
De Xbox gamers hebben daar Xbox Live voor.....
Dat ding wat je snaren zijn op en neer bewegenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef X-fi het volgende:
Wat bedoelen jullie met strummen?
Ah, ok.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:13 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat ding wat je snaren zijn op en neer bewegen
Ben meer fan van nummers als Fear of the Dark, Number of the Beast e.d. The Trooper vind ik gewoon een wat zwakker nummer.quote:
Dat is gewoon 1 keer strummen voor 2 noten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik wil multiplayer wel eens proberen, jammer dat dat niet online kan en ik niemand met een 360 +GH2 ken die in de buurt woont.
En ik snap die hammer-on's en pull-off's nog steeds niet.toch die tutorial maar eens opnieuw doen.
Inderdaad, je herkent ze zo, want het zwarte randje ontbreekt in dat rondje in het midden. Dat betekent dat het een hammer-on/pull-off noot is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon 1 keer strummen voor 2 noten.
Kan alleen als de noten snel achter elkaar zitten.
Nou, ik mocht willen dat het me 100% van de keren lukte. Een serie van 5 of 6 dat gaat nog net, maar als het veel meer wordt dan moet ik toch echt afhaken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef Poit het volgende:
En als je dat lukt kan je jezelf een pro noemen net als Mystikvm en ik(haha, braak
)
Waarom vertellen ze dat niet gewoon in de tutorial.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, je herkent ze zo, want het zwarte randje ontbreekt in dat rondje in het midden. Dat betekent dat het een hammer-on/pull-off noot is.
Haha, same here. Trouwens net 231563 punten gehaald, 491 NS 95% NHquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, ik mocht willen dat het me 100% van de keren lukte. Een serie van 5 of 6 dat gaat nog net, maar als het veel meer wordt dan moet ik toch echt afhaken.
Nog niet verbeterd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, same here. Trouwens net 231563 punten gehaald, 491 NS 95% NH
Sweet Child O' Mine op expert natuurlijk
Nu je Engels nog, 'took me ages'.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Wessiej het volgende:
Eindelijk Woman gehaald op Hard, taked me ages
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nu je Engels nog, 'took me ages'.
Dat probleem ken ik ook ja, toen ik deel twee had gekocht was ik eerst begonnen op medium maar dat vond ik nog zo saai dat ik hem maar snel op hard gezet heb.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:14 schreef Heintje het volgende:
Net weer eens een heel stuk verder gekomen met GH2. Ben nou over de 3 miljoen career score heen. Meduim gaat me best lekker af meestal.
Alleen gek genoeg lukt het me nog niet om op easy alle nummers met 5 sterren te halen.
Easy speeld ook helemaal niet zo leuk meer nou medium best lekker gaat.
Zo ben ik deel een ook door gekomen. Deel twee trouwens ook op de expert nummers, vooral de laatste zijn een rampquote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb het gister weer even lang gespeeld en het gaat top, meteen een heel stuk verder op Hard waar ik vast zat, die 5 sterren bij de andere boeit mij niet, ik wil gewoon de liedjes halen.
Zonder Star Power haal ik tevens niks, dan zou alles failen
Nog simpeler is om gewoon de kleuren andersom in je hoofd af te spelen en gewoon normaal te strummenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Heintje het volgende:
Zo net ff de Lefty flip achievement gehaald.
Samen met mijn vriendin.
Zij strummen en ik met mijn rechterhand de knopen bedienen.
Was best wel simpel op die manier.
preciesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nog simpeler is om gewoon de kleuren andersom in je hoofd af te spelen en gewoon normaal te strummen
OMFG, ik deed 't gewoon door me om te draaien en over m'n schouder te kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Heintje het volgende:
Zo net ff de Lefty flip achievement gehaald.
Samen met mijn vriendin.
Zij strummen en ik met mijn rechterhand de knopen bedienen.
Was best wel simpel op die manier.
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:19 schreef jmac het volgende:
Vandaag besteld! Morgen zou die binnen moeten zijn volgens bol.
Oftewel; een postbode is nu met je gitaar aan het spelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:35 schreef jmac het volgende:
[..]
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 09-06-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:38 schreef bigbass het volgende:
heb zin om het weer eens te spelen, moet maandag mn gitaar maar weer terug naar mijn kamer halen, alleen wel lastig in de trein...
Gewoon niet verpakken. MP3 speler op en gewoon gaan spelen in de trein.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:22 schreef bigbass het volgende:
lol, zou wel vet zijn om daat zo'n plastic gitaartje in te doen, maar heb alleen niet zo'n ding. Wel heb ik nog de kartonnen doos waarin ik hem van de bol.com opgestuurd kreeg, is ook al een stuc discreter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |