Er zijn toch ook al een hoop mensen die er eerst niks van moesten hebben en het maar voor lul vonden staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:56 schreef Poit het volgende:
Heb inmiddels m'n GH even uitgeleend. Andere mensen aansteken met het GH virus is leuk
Da's Misirlou. Vind ik tof om te spelen, maar niet echt een Guitar 'Hero' track. Je moet gewoon een robotische arm hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef dapluiz het volgende:
Whoei, nieuw GH topic. Ik loop zelf ook vast op die snelle noten achter elkaar, dan strum ik wel op en neer maar dan ga ik toch of te snel of te langzaam. Ow en dat is op hardZit nu vast bij (zal voor echte gitaar puristen wel erg klinken aangezien ik de titel niet weet) maar bij dat Pulp Fiction deuntje, dan moet je ineens zo snel zijn
Zit er toch ook in?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef KaiN het volgende:
Zou wel handig zijn als er een oefen optie inzat waar je zelf wat noten achter elkaar kon plakken en dat dan kan herhalen en oefenen op bepaalde grepen en overgangen.
Goed punt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:34 schreef dapluiz het volgende:
Enige nadeel van dat oefengedeelte is dat ie niet gewoon kan loopen, nu moet ie elke keer als het stukje afgelopen is even laden om opnieuw te beginnen, had makkelijker geweest als het bewuste stukje non-stop langs bleef komen
Daar had ik ook aan zitten denken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:11 schreef BroesWillems het volgende:
Misschien was het ook wel leuk geweest als er een freeplay achtig iets was, dat je gewoon een beetje kon spelen, zonder een lied oid te volgen.
als er maar geschreeuw uit komt, dan is het imo al goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar had ik ook aan zitten denken.
Maar ik denk niet dat dat werkt omdat je verschillende noten speeld nou en als je zomaar wat mag doen kun je maar 1 noot in verschillende hoogtes spelen.
Ik wil dwarsfluit heroquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef Theamerican het volgende:
kijk is wat ik tegen kwam op een ander forum
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |