Niet waar Mirjam zat alleen met die presentator, die man was eerder weg dan Jort.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vind ' maar raar dat er geen publiek meer bijzit.
Wat ik helemaal raar vond was trouwens dat Jort gister na z'n babbeltje weg was. Zaten Lennart en die zus van Bart daar alleen te babbelen, komt toch een beetje kaal over.
Ja ook vreemd, 2 keer een interview op 1 avond bij de publieken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Jort zat gisteravond bij K&VDB om 23.00u !!
Ik heb ook niks tegen die avatar of tegen peterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Die doe ik niet weg !
Hahaha, Mister1977quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:25 schreef Mister1977 het volgende:
Haha, alleen moet er nou nog iemand zijn die met een avatar van Albert wil gaan lopen.
Nee niet bij mij.. Geef mij maar DWDDquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Het leeft niet echt, hè?
Ik heb hem uitgezet. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die schrijfster (kan niet op haar naam komen... in die rolstoel) altijd zo erg!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Het leeft niet echt, hè?
Ik vond haar dus echt meevallen. Wel vind ik mensen die zeggen dat ze nooit tv kijken, al bij voorbaat verdacht (en wereldvreemd), maar ik geloofde haar wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Jane het volgende:
Ik heb hem uitgezet. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die schrijfster (kan niet op haar naam komen... in die rolstoel) altijd zo erg!
Tom Egbers presenteert hetquote:Regisseur Pieter Verhoeff over zijn Profiel (tv-programma) van Foppe de Haan.
- Paul Rosenmöller is de wereld overgereisd om stille rampen te bezoeken. Vanavond begint zijn nieuwe reeks.
- Lisa Wade is Toon Hermans kenner en weet precies wat er in het struikgewas ruist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |