pepperfans!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef Kidney_Bean het volgende:
hoe kom je aan het gerucht dan?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:21 schreef RHCPeter het volgende:
30 seconds to mars is nu het gerucht wat rond gaat over het voorprogramma
Ik heb hem wel thuis liggen maar nog weinig tijd gehad om hem te lezen. Maar idd, hij ziet er behoorlijk fit uit als je vergelijkt met John bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef DonStefano het volgende:
Iemand ooit de autobiografie (Scar Tissue) van Anthony Kiedis gelezen? Wist dat John Frusciante in het verleden een ongelofelijk drugs- en drankorgel was; maar nooit geweten dat 't bij Anthony Kiedis ook zo erg gesteld was. Die is in z'n leven echt meer high dan nuchter geweest. Dan ziet ie er -met zo'n verleden- en zn 45 jaren inmiddels wel behoorlijk fit uit...
Boek is zeker een aanrader!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik heb hem wel thuis liggen maar nog weinig tijd gehad om hem te lezen. Maar idd, hij ziet er behoorlijk fit uit als je vergelijkt met John bijvoorbeeld.Alhoewel John ook sinds het afkicken behoorlijk fit is en aan de gezonde tour doet, alleen gaan zijn littekens enz niet 1,2,3 weg natuurlijk
Bij Anthony is drugs hem bijna letterlijk met de paplepel ingegotenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef DonStefano het volgende:
Iemand ooit de autobiografie (Scar Tissue) van Anthony Kiedis gelezen? Wist dat John Frusciante in het verleden een ongelofelijk drugs- en drankorgel was; maar nooit geweten dat 't bij Anthony Kiedis ook zo erg gesteld was. Die is in z'n leven echt meer high dan nuchter geweest. Dan ziet ie er -met zo'n verleden- en zn 45 jaren inmiddels wel behoorlijk fit uit...
Lijkt me sterk aangezien die niet bij dezelfde platenmaatschappij zitten als de Peppers...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:21 schreef RHCPeter het volgende:
30 seconds to mars is nu het gerucht wat rond gaat over het voorprogramma
quote:
Nee, maar gebeurt heel vaak wel. Op die manier houdt namelijk de platenmaatschappij alle opbrengsten. Als we het toch over emo hebben; laatst bij MCR bvb. Voorprogramma's waren Paramore (leuke onbekende rockband) en Billy Talent die allebei, net als MCR, bij Warner Music getekend hebben...quote:
Ik ken hem nietquote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Operc het volgende:
mickey avalon is het tweede voorprogramma bij RHCP, iemand die die naam wel iets zegt toevallig?
Ja, ik heb de Engelse versie gelezen, heel mooi boek, zeker een aanraderquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef DonStefano het volgende:
heb je misschien een bron?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Operc het volgende:
mickey avalon is het tweede voorprogramma bij RHCP, iemand die die naam wel iets zegt toevallig?
die aanvangst tijden waren al eerder bekend, maar dan dus zonder mickey, mocht er dus nog een support bij komen is dat voor 6 uur, maar ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef kibber het volgende:
Laat maar... Zie het al...
Programma is ook gepost;
Aanvangstijden (onder voorbehoud):
14.30 uur: deuren open;
18.00 uur: Mickey Avalon:
19.15 uur: Dirty Pretty Things;
20.45 uur: Red Hot Chili Peppers
Neem de flugel flesjes maar weer mee...
Wist ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Operc het volgende:
[..]
die aanvangst tijden waren al eerder bekend, maar dan dus zonder mickey, mocht er dus nog een support bij komen is dat voor 6 uur, maar ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |