Ach kom op, Luinge floot toch echt waardeloos?quote:Op zondag 2 april 2006 20:16 schreef SCH het volgende:
Slechte verliezers die Ajacieden zeg.
In het land der Blinden..........
Het zal ook altijd actueel blijven zolang deze vent mag fluitenquote:Op zondag 2 april 2006 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
Toch triest trouwens dat een 4 jaar oud topic nog steeds actueel is
Kom nou, wat gebeurde er nou helemaal.quote:Op zondag 2 april 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als ditzelfde bij heerenveen zou gebeuren zou je op je hoogste benen staan dus niet zeiken jij
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach kom op, Luinge floot toch echt waardeloos?
Ik ga niet zeggen dat Ajax beter was en verdiende te winnen, maar man wat irriteerde ik me aan de beslissingen van Luinge zeg.
Het was echt de Luinge show!
Je zal me niet horen over de uitslag verder
quote:Op zondag 2 april 2006 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Alleen dat gedoel met Huntelaar was niet zo tof, verder prima gefloten.
Sorry hoor, dat gemekker bij de rust was hilarisch. Heel erg Ajax.quote:Op zondag 2 april 2006 20:22 schreef Robar het volgende:
[..]met jou ga ik dus niet in discussie . .
Jij komt zeker uit dat land van de blinden?
ja doen ze altijd hequote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat gemekker bij de rust was hilarisch. Heel erg Ajax.![]()
het ging over 'heel erg ajax', dat slaat nergens op.quote:Op zondag 2 april 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was toch hilarisch. Het is dik over tijd en dan mekkeren dat de scheids affluit
Uit frustratie. Maar zelden zo stompzinnig spelers op een scheids af zien lopen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je snapt echt niet waarom ze gingen mekkeren?![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat gemekker bij de rust was hilarisch. Heel erg Ajax.![]()
hij had al eerder kunnen affluiten.quote:Op zondag 2 april 2006 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit frustratie. Maar zelden zo stompzinnig spelers op een scheids af zien lopen.
In de 47e minuut terwijl er 1 minuut was bijgeteld![]()
quote:
Nou niet zo dramatisch als de ajacieden beweren, dat is echt zo triest.quote:maar goed, volgens jou heeft Luinge wel goed gefloten![]()
![]()
zie editquote:
wat ik ervan zag vond ik anders aardig slecht.quote:Nou niet zo dramatisch als de ajacieden beweren, dat is echt zo triest.
Je vond het niet raar dat Roda terwijl het al overtijd was een corner mocht nemen, nog een keer op doel mocht schieten?quote:Op zondag 2 april 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was toch hilarisch. Het is dik over tijd en dan mekkeren dat de scheids affluit
Ach kom, huil niet zo - het was ver over tijd - moet hij dan laten doorspelen tot Ajax scoort?quote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
Luinge liet al een minuut te lang spelen pas toen Roda geen schot op doel kon geven en Ajax met drie man op het doel afstormde floot ie af. Dat is the issue.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |