quote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Luinge is even aan het bijkomen van de westrijd..
[afbeelding]
Nee op m'n knieën.quote:
en lindenbergh, en boukhari enzquote:Op zondag 2 april 2006 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al.
Maar Ajax verloor door Juanfran.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
SCH, hier bevestig je weer wat menigeen allang wist... dat je echt geen verstand van voetbal hebt.
De aanval van Roda viel nog binnen de minuut blessuretijd. Als je dan een corner krijgt mag die meestal nog worden afgemaakt, das wel normaal. Nou als die actie afgelopen is kun je affluiten, logisch toch?quote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar pas toen ajax ging aanvallen, hij had al eerder kunnen fluiten.
(hee, is dit niet al eerder gezegd?)![]()
na de corner viel roda nog een keer aanquote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De aanval van Roda viel nog binnen de minuut blessuretijd. Als je dan een corner krijgt mag die meestal nog worden afgemaakt, das wel normaal. Nou als die actie afgelopen is kun je affluiten, logisch toch?
My wordsquote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De aanval van Roda viel nog binnen de minuut blessuretijd. Als je dan een corner krijgt mag die meestal nog worden afgemaakt, das wel normaal. Nou als die actie afgelopen is kun je affluiten, logisch toch?
En dat gebeurde niet, da's dus raar.quote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Twee keer zelfs, zelfs de actie van Ajax ging nog door totdat Luinge zag dat er drie Ajacieden vrij stonden. Als hij nou gelijk had gefloten toen de bal werd weggeschopt ok, maar dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
na de corner viel roda nog een keer aan![]()
Je stottert een beetje...quote:
ja het gaat wel weer, een beetje.quote:
Objectief gezien is hij dat gewoon. Anders stond ie er ook niet.quote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef jimjim1983 het volgende:
kan het nog steeds niet geloven dat iemand Luinge een goede scheids durft te noemen![]()
tuurlijk jongenquote:
nee da's waar, we hebben louter goede scheidsrechters in nederlandquote:Anders stond ie er ook niet.
Dat gaat zo snel een eigen leven leiden. Supporters hebben dat blijkbaar nodig.quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tuurlijk jongener is al zo vaak gezeik geweest met deze scheids, bij verschillende clubs. heb je dat allemaal gemist?
Wie zegt dat?quote:nee da's waar, we hebben louter goede scheidsrechters in nederland![]()
ja hoorquote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gaat zo snel een eigen leven leiden. Supporters hebben dat blijkbaar nodig.
dat zeg jij. anders zouden er toch niet staan volgens jou?quote:Wie zegt dat?
Fortes Rodriguez was bij Temmink.quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind dat de mening van Fortes Rodiguez in deze kwestie gepeild moet worden.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker blijven F5-en en kinderachtig blijven doen SCH, kleuter.
ik nog nietquote:Op maandag 3 april 2006 00:17 schreef Erwtensoep het volgende:
leuk die hebben we nog maar 4x gezien vandaag
Blijkbaar werd er in die wedstrijd niets negatiefs tegen hem gezegd door die brave buurtgenoten van hem.quote:Op maandag 3 april 2006 01:41 schreef MaxPower het volgende:
vorige week bij Twente - Heerenveen floot Roelof een topwedstrijd. Ik had pas na de wedstrijd door dat het Luinge was!
zo hoort het inderdaad niet, maar het feit blijft dat Blind gewoon zijn smoel had moeten houden. Je wint namelijk nooit iets in een dergeljike situatie, en je benadeelt je team, en dat moet je als prof niet doen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef golfer het volgende:
Luinge kan af-en-toe prima fluiten, maar als ie zich in zijn eer aangetast voelt, gaat ie opzichtig tegen een club fluiten.
Dat doet ie al jaren.
Ongeacht welke club het is.
Het is teveel een ego-tripper, die zichzelf belangrijker vindt dan de wedstrijd die hij in goed banen behoort te leiden.
Vandaag was daarvan weer het zoveelste negatieve voorbeeld.
Dit soort labiele, makkelijk beïnvloedbare mensen behoren geen scheidsrechter te zijn.
topic staat al vanaf februariquote:Op maandag 3 april 2006 08:58 schreef the_hunter het volgende:
Wat een gezeik zeg. Tuurlijk floot die idioot tegen Ajax, maar moet daar een topic voor komen? Ik heb de irritatie gisteren al van me af gescholden.
whehe, dan heb ik het verkeerd gezegt. Maar blijft zo dat dit gezeik over Luinge een beetje zielig overkomt. Laten we eerst maar eens naar ons zelf kijken. Of zijn alle 10 de nederlagen de schuld van luinge?quote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef ILCILA het volgende:
[..]
topic staat al vanaf februari
edit: februari 2002 zelfsmoet je nagaan
Deels heb je gelijk maar wat ik belangrijker vind: Ajacieden gebruiken hem nu als afleidingsmanoeuvre en zouden gewoon boos moeten zijn op hun eigen spelers: Lindenberg die in eigen doel schiet. Juanfran die rood krijgt en Blind die zijn ploeg benadeelt enz enz. Als je daar nou de focus op legt dan is een beetje kritiek op Luinge ook niet misplaatst maar nu lijkt het alsof hij debet is aan het verlies van Ajax en dat is lariekoek.quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef golfer het volgende:
Luinge kan af-en-toe prima fluiten, maar als ie zich in zijn eer aangetast voelt, gaat ie opzichtig tegen een club fluiten.
Dat doet ie al jaren.
Ongeacht welke club het is.
Het is teveel een ego-tripper, die zichzelf belangrijker vindt dan de wedstrijd die hij in goed banen behoort te leiden.
Vandaag was daarvan weer het zoveelste negatieve voorbeeld.
Dit soort labiele, makkelijk beïnvloedbare mensen behoren geen scheidsrechter te zijn.
Ja het is ook al op pagina 4, moet je nagaanquote:Op maandag 3 april 2006 09:01 schreef ILCILA het volgende:
[..]
topic staat al vanaf februari
edit: februari 2002 zelfsmoet je nagaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |