ff F5 dan komt alles weer goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:55 schreef Copycat het volgende:
Kut, ik zit in een streamloop.
Gewoon effe op 'stop' en dan weer op 'start' klikken.quote:
Voor mij telt het ook gewoon als ze het nu zou doen hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt erg dat Amanda Brian niet meteen verraadden heeft..ze gaf echt om hem.
ja die sukkel snapt dat nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt erg dat Amanda Brian niet meteen verraadden heeft..ze gaf echt om hem.
ben je erg verdrietig over ajax?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
weer terug
denk wel dat weinig ouders blij zullen zijn als hun zoon een meisje als amanda mee naar huis nemen, ze is harstikke lief vind ik maar uieindelijk toch wel een sletje, niet iemand om iets serieus mee te hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als mijn moeder zich op zo'n manier met mijn werk/spel/omgeving zou bemoeien dan liet ik me door de rechter van m'n moeder scheiden.
Ik vind het nog erger dat ze hem daarna nog terug wildequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Kut, ik zit in een reply-op-streamloop.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:55 schreef Copycat het volgende:
Kut, ik zit in een streamloop.
Ik denk dat ze een eventuele exit van Brian door de bewijsvoering in haar eigen brief idd niet voorzien had. Ik ben er ook vrij zeker van dat ze niet willen dat hij daar met verlies van inleggeld de deur uitgaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mens heeft anderhalve hersencel, zo ver vooruit kan ze niet denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |