Teleurstellend hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft achter erover gebeld en is naar achter geroepen. Die steun had er dus al moeten zijn.
De redactie heeft al ingegrepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef Marelle het volgende:
Ik snap niet dat de redactie hier niet ingrijpt!! Waarom moet Amanda zo bedelen om haar brief. Er was toch afgesproken dat er direct ingegrepen zou worden als er zich iets zou voordoen?? Te gek voor woorden. Het moet eerst weer helemaal uit de hand lopen en dan moet Amanda eruit??![]()
Toen er, al lang geleden, problemen met brieven waren, greep de redactie niet in. Ze moesten het zelf onderling regelen. En vervolgens hebben een 'agreement' gemaakt van elkaars post af te blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik neem toch aan dat een aan iemand persoonlijk gerichte brief toch wel als "persoonlijk bezit" wordt gezien door de redactie.
gelijk heb je waarschijnlijk is ie gewoon verliefdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef saskia_k het volgende:
Haat en liefde liggen nog steeds dicht bij elkaar
nee, vertel !!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef Copycat het volgende:
Misselijke, trieste kutvent.
Had ik al gezegd dat ik Brian haat? Uit de grond van mijn hart?
Heel misschien omdat Amanda die brief uit kwaadheid richting Brian gooide. Dat de redactie denkt dat ze er vrijwillig afstand van heeft gedaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef Marelle het volgende:
Ik snap niet dat de redactie hier niet ingrijpt!! Waarom moet Amanda zo bedelen om haar brief. Er was toch afgesproken dat er direct ingegrepen zou worden als er zich iets zou voordoen?? Te gek voor woorden. Het moet eerst weer helemaal uit de hand lopen en dan moet Amanda eruit??![]()
Konings, wat een psycho die gast!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Kinga het volgende:
DGK: Return of the Para Brother
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Briljant is die gewoon!
Ik heb net zo gelachen... die verzameling beelden is prachtig...
Ja, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef Marelle het volgende:
Zou ik ook doen na zo'n briefquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Eisenheim. het volgende:
Amanda blijft door gaan over de moeder van Brian.
Ze heeft netjes de brief teruggevraagd, dus dat argument kunnen we dan weer van tafel vegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel misschien omdat Amanda die brief uit kwaadheid richting Brian gooide. Dat de redactie denkt dat ze er vrijwillig afstand van heeft gedaan?
Jazeker wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef blomst het volgende:
Zou netty trots zijn op haar zoon?
Ik sla vanavond constant achterover van haar gevatheidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef alijdvrolijk het volgende:
Amanda is hem verbaal helemaal de baas
Ik haat Brian, vanuit de grond van mijn hart.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef SIRA het volgende:
nee, vertel !!!
Ja ze veegt hem verbaal onder tafel. Het lijkt Huub wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef schatje het volgende:
Ze is echt scherp.
Juist ... hopelijk gaan ze dit ook nog gebruiken tegen Natasia.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef tutjehola het volgende:
Een moeder die achter mij staat, geweldig. Dan ben ik toch een hele fout moeder, ik kan zo niet achter mijn kinderen staan. Ik zou ze aan d`r haren uit die kooi slepen en persoonlijk aangifte gaan doen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
...
Met zijn trieste, kinderachtige, misselijke, hypocriete, ziekelijke, gestoorde, zelfingenomen, absurde, domme, narcistische kutgedrag.
Zo.
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
De redactie heeft al ingegrepen.
Geen van de andere bewoners mag zich ermee bemoeien.
Dat lucht zeker wel op?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haat Brian, vanuit de grond van mijn hart.
Met zijn trieste, kinderachtige, misselijke, hypocriete, ziekelijke, gestoorde, zelfingenomen, absurde, domme, narcistische kutgedrag.
Zo.
![]()
Hear hear!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haat Brian, vanuit de grond van mijn hart.
Zo.
![]()
Yepquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef carpediem23 het volgende:
Die brief die weg is, is die van Amanda met als afzender Nettie?
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef carpediem23 het volgende:
Iedere moeder is trots op haar kinderen....Vergis je niet....Iedereen flipt uiteindelijk in zo'n kooi ...ook alle schrijvers hier....tis slechts een weerspiegeling van de maatschappij...dus jah we kunnen wel enorm kritisch zijn...zal ik ook zo wel weer zijn...maar hou altijd in mijn achterhoofd...hoe mensen zijn als ze gevangen zijn...ondanks de illusionele luxe..quote:
staat die saskia_k <- K voor kubatz???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef saskia_k het volgende:
Hahahaha, Amada gaat 'm keuzes geven.
Kom op, Kubatz
heeft ze dat gezegd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ga maar voor, volgens mij ben jij meer dame dan ik![]()
Yepquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef carpediem23 het volgende:
Ja, ik ook, ze is geweldig op dreef vandaagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik sla vanavond constant achterover van haar gevatheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |