Ik dacht dat jij niet meer keek?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:32 schreef carpediem23 het volgende:
En Amanda en Brian zijn weer goed, dat wordt vast weer neuken vanavond
Hij kijkt al sinds de brief van zijn moeder eng. Het is nu nog enger.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef Marrije het volgende:
Niet om t een of t ander, maar de minuut dat ik Brian net ff bekeek, hij kijkt écht para!!!!!
Loopt jou stream zo ver voorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:32 schreef carpediem23 het volgende:
En Amanda en Brian zijn weer goed, dat wordt vast weer neuken vanavond
Dat vind ik het ergste. Dit is een gevaarlijke situatie waar amanda in zit. als die mafketel weer begint te rammen dan zijn ze te laat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:32 schreef Liess het volgende:
[..]
3 x al, en ze is achter geweest, maar niemand die der (mag) helpen/helpt
als het na 4 mei is zal ik het niet meer zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
Stel je voor dat ze binnenkort weer bij hem in bed ligt. Dat zou toch wel een hele grote teleurstelling zijn.![]()
Dat is inderdaad zoooooooo jammer hieraan..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Waarom denk ik toch dat ze over een paar dagen gewoon weer liggen te neuken?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef carpediem23 het volgende:
Ik vind Amanda niet verwend hoor, iemand uit Amsterdam Noord met een hoer als moeder is niet verwend maar zielig.
Normaal gesproken wel, maar in dit geval echt niet Scan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Waarom denk ik toch dat ze over een paar dagen gewoon weer liggen te neuken?
Het is tijd dat ze Brian is door de wc gaan trekken.En wel heel snel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heeft ze gedaan, maar de regel van prive-bezit is blijkbaar ook door de wc getrokken door DGK.
Ze laten Amanda helemaal alleen staan.
Idd dat viel mij ook op! anders dan anders, nog enger.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian kijkt echt eng uit zijn ogen..
als je dellie zo zielig vindt snap ik niet dat je hier zulke onaardige dingen over haar schrijftquote:
klopt die slaat straks helemaal door, eng hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef Marrije het volgende:
Niet om t een of t ander, maar de minuut dat ik Brian net ff bekeek, hij kijkt écht para!!!!!
Ik vind eigenlijk dat de rotste eieren nog steeds achter zitten ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef proh het volgende:
wat een vuile etter
Naar een andere Kooi..niet van goud maar RVS..hahaha Cheap ass MotherFockerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Marelle het volgende:
Nou maar hopen dat Brian door het lint gaat en Amanda nog een keer slaat, kan ie direct vertrekken!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |